How MU orders should work (players version)
![Romania](http://www.erepublik.net/images/flags_png/S/Ukraine.png)
MuMed
This is what improvements we need to the military unit order system:
- orders can be set during current round, but will take effect only after the end of this round (people can't be 24 hours per day in front of the monitor)
- commander has to have an option to change captain's order (I'm a captain of my MU. I'm setting order at 0:00 time, and my commander comes later and wants to change it - but he can't, so he must to look for me to do it - it's wrong. We must be able to rotate each other orders for the best experience)
- 2-nd commander must be involved in MU order system too - othervise this post is useless
[УКР]
- наказ ставиться під час раунду, але вступає в силу з початком наступного раунду
- командир та капітан можуть переставляти накази один одного для забезпечення максимальної актуальності військових дій
- 2-ий командир повинен бути залучений в систему наказів також, інакше ця посада недоцільна
Make this post to the top - I'm sure that many players want those improvements.
Comments
Вотед.
V+S
полностью согласен. нынешняя система это просто издевательство, я не ненавижу за это рудминов.
V+S
V+S!!!
я ше й тікет накатав - думаю непогано було б вивести в світовий топ
В+С
Все правильно
v
Вотед
Voted
voted
- наказ ставиться під час раунду, але вступає в силу з початком наступного раунду
Геть не раціонально. Краще вже як є зараз. Наказ змінити можна між раундами. Якщо наказ встановлено на якусь битву, що вже йде, то наказ діяти має з моменту встановлення. Інакше вбиваються залишки оперативності. Та й якщо треба перекинути сили на в середині останнього раунду в битві, то ця пропозиція робить це не реальним.
- командир та капітан можуть переставляти накази один одного для забезпечення максимальної актуальності військових дій
Не зрозумів. Я капітан. Я ставлю наказ. Приходить командир і відміняє мій наказ. Я приходжу і знову ставлю свій наказ. Що це вийде? Накази командира мають бути актуальними для полків, де нема капітанів, або де капітан не встановив наказ. Тобто так як є зараз.
- 2-ий командир повинен бути залучений в систему наказів також, інакше ця посада недоцільна
Підтримую повністю. Але накази мають діяти так, як і зараз. Якщо нема наказу в якомусь полку, то наказ заступника командира має бути актуальним для всіх полків, де нема наказів.
1 no
2 no
3 yes
Oleksa76
наша позиція така: командир і капітан не сперечаються один з один за допомогою наказів, а стараються доповнювати один одного. Допустимо я на вахті пів дня, а командир наступних пів дня (мінімальна тривалість битви 12год) - тоді я ставлю наказ на свій час, далі він втрачає актуальність, але командир його не може змінити - а мене вже нема, і 12 годин вилітають в трубу.
і не забувай шо люди грають з різних часових поясів
Oleksa76Day 1,457, 23:53 Геть не раціонально. Краще вже як є зараз. Наказ змінити можна між раундами
______________________________________________________________
не все задроты, и не могут сидеть выжидать 3-4 минутные паузы между раундами.
Приходить командир і відміняє мій наказ. Я приходжу і знову ставлю свій наказ. Що це вийде? Накази командира мають бути актуальними для полків, де нема капітанів, або де капітан не встановив наказ. Тобто так як є зараз.
________________________________________________________________
хочешь командовать самостоятельно - создавай свой мю и там ставь какие хочешь приказы. командир для того и создавал мю чтоб быть его командиром, а не свадебным генералом.
я розумію. Але я от маю переважно гарний онлайн. Змінюю накази досить часто. І в підсумку бувають нарікання на часту зміну наказів. Люди воюють, а виявляється я наказ вже змінив. І це я один. А якщо нас двоє буде? Це ж буде ще гірше.
Або якщо вносити цю зміну, то треба передбачити алерт на весь екран: "Увага!!! Наказ змінено. Цю битва вже не в наказі!!!" Ну чи якось так ))
приказ на битву у каждого висит на главной странице. надо быть слепым чтоб его не увидеть.
если боец бьет на заглядывая в приказы - поделом ему.
shveyk Day 1,458, 00:04
1m ago
Oleksa76Day 1,457, 23:53 Геть не раціонально. Краще вже як є зараз. Наказ змінити можна між раундами
______________________________________________________________
не все задроты, и не могут сидеть выжидать 3-4 минутные паузы между раундами.
Щось ми про різне говоримо. Я не розумію про що ви? От зараз так. Є дві битви. На одну стоїть наказ. Але треба переставити на іншу. Ми чекаємо завершення раунду і змінюємо битву. І наказ діє відразу ж. Не дивлячись на те, що там друга битва вже йде.
Ви пропонуєте ось так.
Є дві битви. На одну стоїть наказ. Але треба переставити на іншу. Ми чекаємо завершення раунду в 1-й і змінюємо битву. Але 2-а битва там вже йде. Тому за вашою пропозицією виходить, що наказ вступить в силу, лише після зміни раунду в цій битві, на яку ми поставили наказ. Ну де раціональність? А якщо ця битва почалася за 1 хв до наказу, то наказ не буде діяти весь раунд? Щось тут не те.
shveyk Day 1,458, 00:04
16m ago
хочешь командовать самостоятельно - создавай свой мю и там ставь какие хочешь приказы. командир для того и создавал мю чтоб быть его командиром, а не свадебным генералом.
__________________________________________________________________
Ну якщо ти вже про це почав, то не погоджуся. Капітанів обирають бійці. І тому капітан, будучи обраним, має більше права визначати де бити. Якби капітана не підтримували, то і не обрали б.
хочешь выборов - иди в партию. мю это не партия - чтоб выбирать кого то за красивые глазки. капитан в мю - это или помощник командира в достижении общих целей мю, или там ему не место.
А якщо накази в МЮ ставляться суто з політичних міркувань? А багато незгодних. То всім йти в інше МЮ?
Олексо, подумай. Вибач, але ти несеш маячню. Пропозиція про зміну битви супер. Навіщо чекати 4-х хвилинного проміжку, якщо можна змінити наказ раніше, а почне він діяти так як і зараз з наступного раунду?
Далі. Хоч і капітана вибрали, але це армія і командир головніший. В кінці кінців командир може викинути капітаа з юніту. Пропозиція слушна бо бути в онлайні 16 годин неможливо і втрачаються тактичні можливості МЮ. А очікувати що командир і капітан будуть сратися через накази в МЮ?! Не дивно, що ти так не хочеш підкорятися наказам українського МО...
HEHbKO Day 1,458, 0😇5
1m ago
Олексо, подумай. Вибач, але ти несеш маячню. Пропозиція про зміну битви супер. Навіщо чекати 4-х хвилинного проміжку, якщо можна змінити наказ раніше, а почне він діяти так як і зараз з наступного раунду?
_______________________________________________________________________
Повторю.
Ви пропонуєте ось так.
Є дві битви. На одну стоїть наказ. Але треба переставити на іншу. Ми чекаємо завершення раунду в 1-й і змінюємо битву. Але 2-а битва там вже йде. Тому за вашою пропозицією виходить, що наказ вступить в силу, лише після зміни раунду в цій битві, на яку ми поставили наказ. Ну де раціональність? А якщо ця битва почалася за 1 хв до наказу, то наказ не буде діяти весь раунд? Щось тут не те.
Де оперативність тут? Чи я не так розумію пропозицію?
если кого то не устраивают приказы - то зачем они тогда туда вступали? они что - не знали куда идут? вот ты яркий пример того - что я прав. наличием капитанов - админы создали нерегулярку внутри нерегулярки. еще раз повторяю - хочется командовать - 40 голда и делай что хочешь. хоть на стены лезь.
HEHbKO Day 1,458, 0😇5
2m ago
Далі. Хоч і капітана вибрали, але це армія і командир головніший. В кінці кінців командир може викинути капітаа з юніту. Пропозиція слушна бо бути в онлайні 16 годин неможливо і втрачаються тактичні можливості МЮ. А очікувати що командир і капітан будуть сратися через накази в МЮ?! Не дивно, що ти так не хочеш підкорятися наказам українського МО...
_________________________________________________________________________
Так якраз пропозиція і призведе до сварок. Бо почнуть стрибати накази то туди, то сюди. Одні будуть ставити накази на чурок, а інші на урок. І буде фігня ((
А про накази МО, то я не зрозумів до чого це ти?
Зараз, щоб змінити наказ треба чекати закінчення раунда в поточній битві. Пропонується не чекати закінчення раунда, а встановити нову битву під час поточного раунда в зручний для капітана або командира час, щоб він не сидів на кнопці і не чекав закінчення раунда. А в силу новий наказ вступатиме як і раніше після закінчення поточного раунда.
только сейчас увидел что мамед неправильно выразил мысль
>>>Так якраз пропозиція і призведе до сварок. Бо почнуть стрибати накази то туди, то сюди. Одні будуть ставити накази на чурок, а інші на урок. І буде фігня ((
А про накази МО, то я не зрозумів до чого це ти?
_________________________________
Відчувається дух ЕМС. Кожен робить, що хоче)
Насправді сварок не буде. Капітан поставив битву. Командир прийшов і змінив наказ. Капітан побачив наказ командира і мовчить собі в тряпочку. Армія ж.
HEHbKO Day 1,458, 00:43
1m ago
Зараз, щоб змінити наказ треба чекати закінчення раунда в поточній битві. Пропонується не чекати закінчення раунда, а встановити нову битву під час поточного раунда в зручний для капітана або командира час, щоб він не сидів на кнопці і не чекав закінчення раунда. А в силу новий наказ вступатиме як і раніше після закінчення поточного раунда.
________________________________________________________________________
О! Тепер я зрозумів. Тобто пропонується ввести систему відкладених наказів. Які будуть набувати чинність автоматично при завершенні раунду в поточній наказній битві.
Тепер ясно. Цю пропозицію я підтримую. Але напишіть її чіткіше. Щоб такі оце, як я, розуміли правильно))
shveyk Day 1,458, 00:42
5m ago
если кого то не устраивают приказы - то зачем они тогда туда вступали? они что - не знали куда идут? вот ты яркий пример того - что я прав. наличием капитанов - админы создали нерегулярку внутри нерегулярки. еще раз повторяю - хочется командовать - 40 голда и делай что хочешь. хоть на стены лезь.
___________________________________________________________________________
) На стіни лізти не буду, але якщо створю МЮ, то воно буде в Китаї. І тоді мої нещасні копійки будуть йти в Китай. Хоча може це і краще...
Олексо! Створюйте МЮ в Китаї українське. Будете хоч вибирати битви важливіші для України.
полностью согласен с олексой
WebdaemoNDay 1,458, 03:38 полностью согласен с олексой
____________________________________________________________
поедешь мю в китае открывать?)))