[URM] Taikos sutartis su Baltarusija
![North Macedonia](http://www.erepublik.net/images/flags_png/S/Lithuania.png)
Uzsienio reikalu ministerija
Sveiki,
Po sudarytos TW sutarties su Vokietija ir pokalbių su Švedija Lietuvai prasidėjo gana ramus laikotarpis. Mums pagaliau pavyko ištrinti Baltarusiją ir palikti juos be Seimo. Tai turėjo lemiamos įtakos Baltarusijos išėjimui iš Eden. Apie tai plačiau čia.
Dar visai neseniai Baltarusija buvo viena ištikimiausių Eden narių. Paskutiniu metu Baltarusija atvirai reiškė simpatijas pagrindiniams mūsų priešams - Asgard aljansui. Paties Asgard agresijos prieš ABC pretekstas buvo noras apginti Baltarusiją. Dabar situacija pasikeitė kardinaliai. Uždarius frontą su Švedija, Baltarusija buvo sutriuškinta, nepaisant jos sąjungininkų pagalbos. Iš pradžių Baltarusija, tarpininkaujant Lenkijai, siūlė įprastas sąlygas - regiono nuomą už taiką. Turint omenyje regiono ekonominę naudą šiais laikais, tai nebuvo Lietuvai priimtinos sąlygos, ir mes nesutikome.
Matydama, kad rizikuoja likti be Seimo, Baltarusija dar bandė dėrėtis, tačiau mes iškėlėme jų išėjimo iš Eden sąlygą. Deja, didelė dalis jų Seimo buvo prieš. Čia savo svarų žodį tarė šaunioji Lietuvos kariuomenė, kurios pagalba Baltarusija buvo ištrinta iš žemėlapio ir šalis liko be kongreso. Šiandien buvo išleistas minėtas Baltarusijos Prezidento straipsnis apie išėjimą iš Eden. Taigi nuo šiandien Lietuva turi vienu priešu mažiau. Net jei Baltarusija ateityje ir sugalvotų prieš Lietuvą imtis agresyvių veiksmų, pagrindinių jos buvusių sąjungininkų Eden pagalba būtų labai abejotina. Tai svarbi Lietuvos pergalė, už kurią esame dėkingi tiek užsienio sąjungininkams, tiek prisidėjusiems Lietuvos politikams, tiek visiems Lietuvos kariams, kurie savo kraują mūšiuose liejo ne veltui. Dabar vienintelis mūsų priešas kaimynystėje lieka Asgard.
Rytoj Baltarusija pasirašo MPP su Lenkija, todėl bet koks karas tarp Lietuvos ir Baltarusijos nebeįmanomas. Lietuva palaiko išmintingą Baltarusijos sprendimą palikti neperspektyvų Eden aljansą ir kaip geros valios ženklą Lietuva taikos sutartimi perleidžia Baltarusijai visus okupuotus regionus. Taikos sutarties tekstas - žemiau.
Šia sutartimi Lietuva ir Baltarusija susitaria dėl taikos.
Taikos sąlygos:
1. Baltarusija deklaruoja neutralumą ABC atžvilgiu. Baltarusija nestos į Asgard aljansą.
2. Lietuva išlaisvina okupuotus Baltarusijos regionus taip greitai, kaip tą leidžia žaidimo mechanika. Lietuva nenustatinės CoD Baltarusijos pasipriešinimo karuose (RW) ir išleis karinius nurodymus nekovoti už Lietuvą. RW kėlimo tvarka bus tokia: Minskaya, Mahilyowskaya, Brestskaya, Vitsebskaya, Hrodzienskaya.
3. Taikos sutartis galios iki lapkričio 8-osios, numatant galimybę pratęsti šią sutartį neribotam laikui.
Parirašo
Lietuvos Prezidentas
Tautis_LT
Baltarusijos Prezidentas
Tadeush Kosciushko
Lenkijos Užsienio reikalų ministras
Prophet009
***
By this treaty, Lithuania and Belarus sign non-aggression pact.
Terms of the treaty:
1. Belarus declares it’s neutral policy towards ABC. Belarus will not join Asgard alliance.
2. Lithuania releases all occupied Belarussian regions as soon as possible. Lithuania will not set CoD on Belarussian RWs, and release military orders not to fight for Lithuania. The order of RWs should be the following: Minskaya, Mahilyowskaya, Brestskaya, Vitsebskaya, and Hrodzienskaya.
3. NAP is valid till 8th of November with possibility to extend it indefinitely.
Signed
CP of Lithuania
Tautis_LT
CP of Belarus
Tadeush Kosciushko
Minister of Foreign Affairs of Poland
Prophet009
***
Šiam kartui tiek,
Lietuvos URM
Lariox
Comments
...
Voted.
o/
signed
Tautis_LT
CP of eLithuania
[removed]
Signed,
Prophet009
MoFA of ePoland
Signed
Tadeush Kosciushko
CP of eBelarus
Ir tada jie (vieną iš jų patys išrinkot) išdavė Lietuvą...
Na ka i suomija?? 🙂
http://www.erepublik.com/en/article/-cp-eden-2146595/1/20
"To all international readers:
This statement of CP is illegal. The question has never been discussed in the Belarus society or congress. No referendum or debriefing was held.
This is a personal opinion of a man who, unfortunately, is CP at the moment. But he cannot take such decision on his own.
At least wait for the new elections."
Demokratijos nė kvapo...
Ха, кстати. В еБелараше всё точно так же, как и в РЛ беларашке. Один уникум у руля сам решает куда двигать страну)
Iš ten pat.
Nesuprantantiems grubus vertimas: EBaltarusijoj tas pats kaip ir RL. Vienas veikėjas prie vairo pats sprendžia kur vesti šalį.
Taip kad mano nuomone, ši sutartis galios tik savaitę.. Ir vėl viskas po senovei.. Ar buvo verta?
ech, pasketu tureciau tais kurie rekavo pries du menesius, beje cia ju ir komentarai yra kaip tai saunu, bet susilaikysiu. priminsiu tik proa komentaru is tos dienos:
pokstasq Day 1,752, 23:49
Visiškai nepritariu tokiai taikai, negi mūsų CP bailys?
Vaicius Day 1,753, 00:10
gliukašenka (didysis mūsu mofas) bulbašams paslaugėles nemokamas dalina 🙂
Magnus Dux Day 1,753, 01:23
Taip, man irgi atsibodęs, bet... tai nereiškia, kad turim jų bijot.
vis tik uzstato reikejo, paimti paskutini auksa, kad nekiltu jokiu minciu jiems.
vabdeniss Day 1,753, 03:14
pararam, kad komanda dirba labai gerai tu teisus, bet ta komanda ne tavo o rusu su baltarusais
Tautis_LT Day 1,753, 03:50
go f...k yourslef su tokiais paai6kinimais. myžnius bl.
Lariox Day 1,753, 04:57
O davai baltarusam visą Lietuvą dar užrašom, o bonusus Švedijoj susirinksim nemokamai?
Rytu aukstaitis Day 1,753, 06:38
Nemoki p....,nereikia lįst.Taip pat sėkmingai ir aš galėjau kandidatuoti į prezidentus ir daryti tokias nesąmones
Kodel nei su tauta, nei su seimu nepasitarta? Ir kodel nera jokios naudos mums nei goldu nei litais??
tiesiog jusu paciu zodziais pakomentavau tai🙂 cia siaip, kad matytumete kaip viskas apsisuka aplink🙂
gerai kad as lenkas 😃
o7
Vote! O Gliukošenka prabilo savo priedėlio lūpomis? : )
Kox tikslas????
Aukstaiti isverstakuri, o tai cia sitas nesiskaito ar kaip?🙂 ar visi blogi tik ne as?🙂
Rytu aukstaitis Day 1,753, 06:38
Nemoki p....,nereikia lįst.Taip pat sėkmingai ir aš galėjau kandidatuoti į prezidentus ir daryti tokias nesąmones
pararam,o tai palygink,ką tada davė tavo ir Gliukošenkos sutartis,o kas dabar pasiekta? Ar bereiks tada komentarų?
ta pati, tik per jus avinus ir gavosi barachl😇 as nesakau kad nepritariu, o kaip cia jus taip nepritarete o dabar jau uz? kaip tada kazkas pakomentavo, kazkas gali daryti ka nori ir visada bus ok, o kai kas bet ka darydamas gaus debesi kritikos. man asmeniskai px ant visu tu nuomoniu, tik siaip noriu priminti, kad patys susimastytumete apie savo minciu sokinejimus. na bet gal cia toks stilius, plaukti paskui savo dievuku kvapa😁
Andriuss, perskaityk dar kartą straipsnį, ypač - paskutinę pastraipą prieš sutarties tekstą. Ten - visi atsakymai. Toliau, manau, suprasi pats.
Pararamai, na geriau būtum nebekėlęs savo kadencijos taikos sutarties klausimo. Tu rimtai tebegalvoji kad ji buvo gera, reikalinga ir ką nors davė mums? jei taip, paaiškink prašau ką būtent, nes iki šiol kažkaip nepastebėjau.
o7
na kaip tu apie neivykusi daikta gali kalbeti ka jis dave😁 angi atsigaukit, tiesiog tada situacija buvo kad reikejo suktis greitai, ir kaip parode tolimesni rekalai, ta sutartis jeigu butu ivykdyta butu smarkiai palengvinusi musu kara su svedais ar vokieciais. O ji neivyko per jus, ir tada ji turejo buti bloga ir dar kokia, o dabar gera. As sakiau kadd ir tada jos reikejo, ir dabar nesakau kad jos nereikia, tik situacija, tada dar +2 priesai, dabar tik bulbos ir atiduodam jiems zemes🙂
ir nemaisykit, as ne preistarauju ar dar kazka, tiesiog ikeliu jusu komentarus, kuriuos patys rasete pries du menesius, cia zinot kaip toj patarlei, lazda turi du galus ar kaip ten, tai cia va tas antras galas🙂
pirst... "karas tarp Lietuvos ir Baltarusijos nebeįmanomas" Galima būtų konkrečiau ? :+)))))) Lari lauk is URM. Kiek jus ta gryba ten laikysit?
pararamai, žr.: http://www.erepublik.com/en/main/law/Poland/118271
Tai yra pagrindinis skirtumas tarp to, kas buvo prieš 1,5 mėnesio ir kas yra dabar. Tada viskas buvo šakėm ant vandens prirašyta be jokių garantijų ir be jokių sankcijų. Ir komentarai tada iš tautos buvo todėl, kad niekas nesuvokė kam tokia sutartis
Dabar BY tiesiog nebeturi kuir dėtis. Mes niekuo nerizikuojam. Nes užimt juos galim bet kada.
Rizikuoja tik jie, nes iš EDEN išėjo ir pasirašo MPP su svarbiausiu EDEN priešu.
Aš tikiuosi pararamai tau nereikia aiškint ką tokie MPP reiškia.... Ir kokias jie sukuria pasėkmes...
Kaip ir sakau - mes niekuo nerizikuojam, o belarusai nusigrįžimo atgal į EDEN atveju, nebeagautų netgi tiek paramos, nes sąjungininkų akyse nebūtų laikomi patikimais (stabiliais).
Jie tiesiog neturi kur dėtis, todėl nemanau kad rizikuos laužyt bet kurią sutartį, kad ir kaip ji nepatiktų būsimai valdžiai.
Lithuania, brothers, whats going on? Stop being BL bitch and keep em under the leash. They have approved their disloyalty towards any kind of treat assignments whatsoever.
renkam baznycia i prezidentus! 😃DDDDDD
Jei po sio zingsnio mes skelbiam kara swEden, tada as vote. Taip sakant...pabandom is nauj😇
ačiū Ipsi, nereikės man paklodžių rašyt 🙂
dar vienas skirtumas tarp prararam "sutarties" ir dabartinės - tada BY turėjo seimą, dabar to seimo neturi. Tad visi jų rėkavimai, kad CP loxas ir nieko verti, nes net impyčmento jie jam nepadarys. Todėl sutartis ir liks galioti nepriklausomai nuo pačių BY piliečių nuotaikos. Sutartį pasirašėm kaip laimėtojai, o ne kaip bailiai, kad tik mūsų nepultų (o juk vistiek užpuolė). Toks ir skirtumas.
Dėl seimo. o yra buvę, kada sutartys derintos? pvz galima?
Baznycia i CP !!!
jei dabar pons tautis(lt ne pl) neuzims vokietijos ir svedijos nelaikysiu jo kadencijos sekminga...
Jo nuciulpem lenkam konkreciai 😁))
po tokiu veiksmu ponas Baznycia tikrai per cp rinkimus reitingai bus auksti 😃DDD
kuom skyresi situacija tada ir dabar? tada turejom +2 priesus dabar nei vieno, padaret ta pati ka as norejau padaryti, tik kad labai uzprotestavote didieji politikai, juk mes rusams ir bulboms lietuva parduodam. kaip cia be regionu jokiu pasirasom taika, myzniai gal kokie mes🙂 na negi nematote akivaizdziu dalyku, tas pats by... tik kitoj, rankoj, ir cia jau jus teisus😁
ir nedrysk sakyti kad ten buvo sudas ne taika, nes per tavo koresus nejo to irodyti. Kartoju as ne pries, as tik pateikiu kaip viskas apsivercia, ir toj pacioj situacijoj vieni myzniai ar dar ten kokie loxai, o kai patys papuolat i tokia situacija, tai didvyriai🙂 ai nu ka cia daugiau, viskas ir taip aisku. kita vertus mano taika gal net buvo naudingesne Lietuvai, nes apsigynus nuo kitu priesu butume galeje pulti bulbas vel, o dabar jau apzendino mus su jais musu politkieriai😁
Kuris is jusu, is savo asmenines kisenes MPP su Lenkais apmokes? Tuckus, Laris ar cypcys?
gedinga taikos sutartis.
o tai kokia mums nauda is taikos ? kodel mes netenkam bonusiniu regionu ????
Tai, kad jie mum vieną bonusą teduoda 😃DD
Kaip tikroj Lietuvoj valdzia be kiausu, taip ir zaidime. Myzo myzo ant galvu bulbasai, ale dabar gavosi, kad mes i subine jiems lendam. Vel liksim isrurinti? Neturiu daugiau ka pasakyt, renkam renkam kortas, bet ant galo sabiralka suzaidziam.
... ką aš žinau... parašėt sutartį 10 dienų... gal bent keliem mėnesiam pasirašytumėt sutartį... ir šiaip - ko baltarusai netektų, jeigu užpultų Lietuvą? Ogi nieko. tai kame čia sutarties nauda? žodinis susitarimas, vėl?...
zDunz, belarusai visų pirma prarastų bent dalį ankstesnių sąjungininkų (EDEN) paramos dėl savo blaškymosi tarp aljansų. Tokių, kurie linkę dažnai keisti aljansus niekas nemėgsta abiejose pusėse, nes jie nelaikomi stabiliais ir patikimais. Taigi atsakymas - mums ateityje būtų lengviau su jais kariauti, jei vis dėlto jie pasiryžtų tokiai kvailystei.
Sutartis keliems mėnesiams gali sekti po to, kai pamatysim koks bus jų naujas kongresas ir CP. Ilgalaikio berndradarbiavimo turi norėti abi pusės.
dunz tu senas vilks tai tau neaiskinsiu. paaiskinsiu virs taves naujokui. Kai maisto kainos tokios zemos, s visiskas tas bonusas, o stai i vakarus plyti daug bonusu ir turtingu zemiu.mano akys krypsta ten, o ne i tuscius bulvienoju laukus.(dar nieko Berlyna padegt butu hehe). O Baltarusija be sajungininku yra 0. sia sutartimi jie praktiskai lieka beveik vieni. Taigi pavojaus nekelia...nebent isrinktu koki kvaila cp lukoshenja erep
Raima, netenkam tik 1 bonusinio regiono - vaisių. Tačiau kaip tau atrodo, kur yra didesnė nauda - porą savaičių turėti 1 bonusinį regioną, ar į mūsų barikadų pusę perėjusią valstybę ir ramų užnugarį prieš kovas su švedais ir suomiais, kurie turi ne mažiau, o gal net ir daugiau bonusų?
Supraskit, kad jei belarusai apsigalvotų, mes bet kada juos galim vėl ištrinti ir liksim teisūs visų akyse. Daug labiau teisūs, nei laikydami juos ištrintus tada kai jie MPP su lenkais pasirašė.