ΟΣΟ ΕΜΕΙΣ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΑΝ
![Greece](http://www.erepublik.net/images/flags_png/S/Greece.png)
Count Miden
Η e-αντίσταση των ελεύθερων αγωνιζομένων υγειονομικών, των ελεύθερων αγωνιζομένων Ελλήνων.
Απευθύνουμε e- αγωνιστικούς χαιρετισμούς,
![](https://www.zougla.gr/assets/images/3184879.jpg)
είμαστε όλοι εμείς που σε ένα παράλογο και αυταρχικό εξαναγκασμό αντισταθήκαμε, παραμένοντας σταθεροί στις θέσεις μας, εδώ και πάνω από 7 μήνες, εξαντλημένοι χωρίς μισθό και εκδιωγμένοι από το δικαίωμα της εργασίας, με συνέπειες οι οποίες επεκτείνονται και στις οικογένειές μας. Είστε εκείνοι που αντιπροσωπεύετε όλους εμάς έξω από το Υπουργείο Υγείας και μας κρατάτε ενωμένους, φροντίζοντας να ακουστεί η φωνή όλων όσων αντιστεκόμαστε στον παραλογισμό και τον παράνομο εξαναγκασμό, μέσα από τις δυναμικές φωνές σας. Η μορφή που έχει πάρει αυτή τη στιγμή ο αγώνας μας είναι κρίσιμη. Βρισκόμαστε στην τελική ευθεία και χρειάζεται πάση θυσία να υποστηριχτεί η φωνή μας μέσα σ’ όλη αυτήν την απάνθρωπη δυσκολία που όλοι τόσο καιρό βιώνουμε.
![](https://www.zougla.gr/assets/images/3183601.jpg)
Οι μάσκες έχουν πέσει και δεν εννοούμε τα φίμωτρα, εννοούμε τις αποκριάτικες μάσκες που φορούν τόσο καιρό οι "ειδικοί" και οι "εμπειρογνώμονες". Πλέον σχεδόν το 41% των ασθενών στις ΜΕΘ είναι πλήρως εμβολιασμένοι, το υπόλοιπο 59% είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι. Γιατί άραγε ο ΕΟΔΥ δεν το αποσαφηνίζει, διαχωρίζοντας το ποσοστό των ανεμβολίαστων και των μερικά εμβολιασμένων; Να υπενθυμίσω ότι όσοι έχουν κάνει τις 2 δόσεις που μας έλεγαν, ότι θα παίρναμε με αυτές πίσω την ελευθερία μας, οι άνθρωποι αυτοί θεωρούνται πλέον μερικώς εμβολιασμένοι. Εκείνοι που με τόση σιγουριά μας έλεγαν πως με 2 δόσεις θα χτιστεί το τείχος ανοσίας άλλαξαν τα δεδομένα, ενώ προσπαθούσαν να μας πείσουν πως όλες οι μελέτες έχουν γίνει και τα σκευάσματα είναι αποτελεσματικά, τελικά ΔΕΝ ήταν. Να μην ξεχάσουμε και το πολυδιαφημιζόμενο μονοδοσικό που έγινε διδοσικό πλέον και λιαν συντόμως τριδοσικό.
![](https://i.ytimg.com/vi/NbGIDUukNvM/maxresdefault.jpg)
Τα αφηγήματά τους καταρρέουν, πόσοι 3πλο εμβολιασμένοι υγειονομικοί νόσησαν; Και πόσοι γύρισαν στις 5 μέρες, με τη γνωστή «επιστημονική μέθοδο της μπακαλικής», πίσω στα νοσοκομεία και στις δομές όπου εργάζονταν με θετικά rapid test, ώστε να διασπείρουν σε συναδέλφους και ασθενείς "το φονικό ιό"; Μήπως το έκαναν οι ανεμβολιάστοι; Από τη στιγμή που αποκλειστήκαμε από τις δουλειές μας, τι έφταιξε και τα κρούσματα δεκαπλασιάστηκαν; Οι ανεμβολίαστοι πάλι ευθύνονται; Δε θα μιλήσω για τους νεκρούς από σεβασμό προς τη μνήμη τους, όμως ένα πρωτόκολλο που δεν αποδίδει πρέπει να αναθεωρείται και να αναλύεται ως προς το τι δεν πήγε καλά, αυτό είναι η επιστήμη και όχι η εμμονική προσήλωση.
Ο χρόνος τελείωσε, η έκτακτη ανάγκη οδεύει προς το τέλος της, τελείωσαν και οι ευγενικοί τρόποι, η μετριοπάθεια, αλλά κυρίως τελείωσε η υπομονή. Τα στρατόπεδα έχουν χωριστεί και ο καθένας που ζει σε αυτή τη χώρα πρέπει να λάβει ξεκάθαρα θέση: Ή ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΟΥΣ 'Η ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ, η σιωπή, η μετριοπάθεια και η αδιαφορία αποτελούν πλέον συννενοχή και όσοι σωπαίνουν είναι φυσικά συνένοχοι του θύτη.
7000 Υγειονομικοί παλεύουν για 8ο μήνα για την ελευθερία όλων μας.
![](https://www.sportime.gr/wp-content/uploads/2022/02/screencapture-youtube-watch-2022-02-14-20_02_11.png)
Σε αυτούς τους ανθρώπους έχει απαγορευτεί ο βιοπορισμός τους με πολιτική απόφαση χωρίς κανένα επιστημονικό δεδομένο, ο βιοπορισμός αυτών και των οικογενειών τους. Αυτοί οι 7000 έχουν υποχρεωθεί στο βασανιστήριο της πείνας. Μεταξύ μας γνωρίζουμε πως βγαίνει η μέρα πλέον κι όχι ο μήνας, με φιλανθρωπίες κάποιων συνανθρώπων μας, που τους ευχαριστούμε με συγκίνηση για τις πράξεις και τις δωρεές τους.
![](https://www.agrinioculture.gr/wp-content/uploads/2022/03/xygeionomikoi.jpg.pagespeed.ic.JwFFMEOJ2p.jpg)
7000 υγειονομικοί εκβιάζονται πλέον με απόλυση αν δεν προβούν σε ιατρική πράξη που δε συναινούν, αυτό το τελευταίο συνιστά επίσης βασανιστήριο, βάση του κώδικα ιατρικής δεοντολογίας, ο οποίος συνιστά και νόμο του κράτους και όχι μια ΚΥΑ "έκτακτης ανάγκης". Να το ξαναπώ; ο ενημερωμένος λήπτης υγείας που δε συναινεί σε θεραπεία και ιατρική πράξη και εκβιάζεται με απόλυση να προβεί σε αυτή, ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΑΙ. Δε θα μπω στην ελλιπή ενημέρωση για τα σκευάσματα και τα ελλιπή στοιχεία που ούτε σε μας τους υγειονομικούς έφτασαν επίσημα, γιατί τότε μιλάμε για πειραματισμό σε ανθρώπινα υποκείμενα που δε συναινούν, αυτό κι αν είναι βασανιστήριο.
![](https://www.agriniopress.gr/wp-content/uploads/2022/02/ygeionomikoi-3-scaled.jpg)
Κάποιος μπορεί να αρχίσει να επιχειρηματολογεί για τη χρησιμότητα του συγκεκριμένου εμβολίου και των μέτρων και πως εμείς δεν τηρούμε τις επιταγές της επιστήμης, εκτός από ότι όποιος το κάνει απλά στηρίζει εκβιαστές και βασανιστές, να υπενθυμίσω πως η επιστήμη δεν είναι δόγμα, είναι αμφισβήτηση, παρατήρηση και επανάληψη και τελικά εξαγωγή συμπερασμάτων δεν είναι ΑΠΟΦΑΣΊΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΟΜΕΝ.
![](https://www.sportime.gr/wp-content/uploads/2021/12/ygeionomikoi-1-768x461.jpg)
Ο όρκος του Ιπποκράτη λέει σαφώς «ὠφελέειν ἢ μὴ βλάπτειν». Ο Όρκος ήταν προφορική υπόσχεση τιμής του ιατρού προς τον ασθενή ότι ενεργεί προς όφελός του και αποφεύγει τη βλάβη και όχι κοινωνικό συμβόλαιο μεταξύ ιατρών και κοινωνίας. Το ιπποκρατικό αξίωμα «ὠφελέειν ἢ μὴ βλάπτειν» είναι καθήκον, υποχρέωση και θεμελιώδης αρχή με αιώνιο αντίκτυπο και εμείς συνεχίζουμε να το υπηρετούμε απαρέγκλιτα.
![](https://www.newsbreak.gr/wp-content/uploads/2021/11/nb_hania_skines_nosokomeio-696x392.jpg)
Τελειώνοντας, θέλουμε να υπενθυμίσουμε πως η πλειοψηφία βέβαια είναι θεσμός της δημοκρατίας μας, όμως δεν υπάρχει δημοκρατία όταν κάποια πλειοψηφία καταπιέζει την οποιαδήποτε μειοψηφία, το Σύνταγμά μας προστατεύει το άτομο από τις αυθαιρεσίες του συνόλου και ειδικά του κράτους, και η δημοκρατία μας στηρίζεται σε 3 εξουσίες όχι σε μια, που είναι οι βουλευτές που εκφράζουν τις κατά τόπους τοπικές κοινωνίες; Δε βλέπουν την αντίδραση; Είναι σύμφωνοι με την ταφόπλακα στο Εθνικό Σύστημα Υγείας; Οι ψηφοφόροι τους τι λένε; Ή το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η κομματική πειθαρχία; Αλλά το κυριότερο, δεν υπάρχει ένας εισαγγελέας πατριώτης να ερευνήσει τα όσα καταγγέλλουμε; Το βασανισμό και τον εκβιασμό που βιώνουμε οδεύοντας προς τον 8ο μήνα τώρα; Τα νοσοκομεία από τους τοίχους μέχρι τον πανάκριβο ιατρικό εξοπλισμό που διαθέτουν και όλο το ΕΣΥ έχουν πληρωθεί από ολόκληρο τον Ελληνικό λαό, με τους φόρους και τις εισφορές μας, τα δικά μας, των πατεράδων μας και των παππούδων μας. Όλοι μας ως Έλληνες πολίτες έχουμε πληρώσει για το σύστημα υγείας, για τα νοσοκομεία και για τη συντήρησή τους από τη στιγμή που απελευθερώθηκε η Ελλάδα, είμαστε μέτοχοι εντός εισαγωγικών.
Αφού είπαμε και για τις 3 εξουσίες που πηγάζουν από το λαό και σκοπό έχουν να υπηρετούν τον λαό και όχι να το βασανίζουν και να τον εκβιάζουν, ας αναφερθούμε και στην «4η» εξουσία, αυτή των ΜΜΕ που αναδύθηκε μέσω σημαντικών χρηματοδοτήσεων, που επί τόσες μέρες δεν έχουν κάνει ούτε μια απλή αναφορά στον αγώνα που δίνεται εδώ. Να υπενθυμίσω, ειδικά στους υπαλλήλους της ΕΡΤ, πως πολλοί από εμάς, όταν έπεσε το μαύρο, τρέξαμε στο προαύλιο στην Αγ. Παρασκευή αυθόρμητα, αυτή είναι η άποψή τους πλέον για αντικειμενική ενημέρωση;
Να προσθέσουμε κάτι που διαβάσαμε πρόσφατα, «όταν υπάρχει ένα περιστατικό βίας το οποίο αποσιωπείται, η σιωπή που ακολουθεί είναι η μεγαλύτερη πράξη βίας», το αφιερώνω σε όλους τους αντικειμενικούς – χαλκευμένους δημοσιογράφους που μας «ενημερώνουν» αντικειμενικά.
Το ΕΣΥ δεν είναι το μαγαζάκι κανενός για να το ιδιωτικοποιήσει, να το πουλήσει και να το εκμεταλλευτεί, αυτό αφορά όλους μας, υγειονομικούς και μη.
Πρώτα μας χειροκροτούσαν και τώρα μας βασανίζουν και μας εκβιάζουν.
Αν υπήρχε μια κλίμακα υποκρισίας από το 1 έως το 10, αυτοί θα ήταν στο 11.
Αλλά να απευθύνουμε και ένα ερώτημα στον υπουργό, στο υπουργείο που διοικεί δεν έχει μάθει ούτε τα στοιχειώδη; δεν έχει κάποιον σύμβουλο σε υγειονομικά θέματα; Δεν του είπε κανείς, από όλους αυτούς τους χαραμοφάηδες, πως όταν προσαγάγεις έναν απεργό πείνας πρέπει να έχεις την ευθιξία τουλάχιστον να έχεις ένα ασθενοφόρο με διασώστες να τον παραλάβει έξω από το Υπουργείο Υγείας; ή μήπως κάνουμε λάθος; μήπως έχει αλλάξει όνομα; μήπως είναι το υπουργείο τελικά φαρμακοβιομηχανίας και ιδιωτικοποίησης;
![](https://enromiosini.gr/newsite16/wp-content/files/2022/02/tsapalis-1024x614.jpg)
ΛΑΜΠΡΟ ΜΑΣ ΕΝΕΠΝΕΥΣΕΣ, σε ευχαριστούμε που μας έδειξες τον δρόμο της αυτοθυσίας και του αγώνα. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ Η ΖΩΗ, Η ΣΟΦΙΑ, Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ, ΑΠΕΡΓΟΙ ΠΕΙΝΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ για 11η μέρα. Οξύμωρο, έξω από το υπουργείο που φροντίζει για την υγεια των πολιτών αυτού του κρατους κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται για να εξουδετερώσουν την φθορά με κόστος την δική τους υγεία. Δεν λυγίζουν από την πείνα που τους επιβλήθηκε άδικα, την διαλέγουν μόνοι τους σαν ΚΡΑΥΓΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗ ΑΨΗΦΩΝΤΑΣ ΤΟΝ.
Η Σοφία κατέρρευσε την 8η μέρα, οι υπόλοιποι συνεχιζουν
![](https://enromiosini.gr/newsite16/wp-content/files/2022/03/IMG-5804e5748ac6b1dc369d491111d85a1e-V-766x1024.jpg)
Θα τελειώσουμε με κάτι από τα χρόνια που ξεκινούσε ο φασισμός και οι «απλοί άνθρωποι» επέλεξαν να μην κάνουν τίποτα.
"Κάποιος μπορεί επίσης να ζήσει σε ένα δικτατορικό καθεστώς και να είναι ελεύθερος, με μια απλή προϋπόθεση: αρκεί να πολεμήσει ενάντια στη δικτατορία.
Ο άνθρωπος που σκέφτεται με το κεφάλι του και κρατά την καρδιά του αδιάφθορη, είναι ελεύθερος.
Ο άνθρωπος που παλεύει για το δίκαιο είναι ελεύθερος. Από την άλλη, μπορεί κανείς να ζει στην πιο δημοκρατική χώρα του κόσμου, αλλά αν είναι εσωτερικά μικρόψυχος, ηλίθιος, δουλοπρεπής, δεν είναι ελεύθερος. Παρά την απουσία κάθε βίας και εξαναγκασμού, είναι σκλάβος.»
Ινιάτσιο Σιλόνε, "Κρασί και ψωμί" (1938... στην κορύφωση του ιταλικού φασισμού από έναν Ιταλό διανοούμενο & πολιτικό)
Σας ευχαριστούμε
Οι εν αναστολή υγειονομικοί
eΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ
«ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 20 ΤΟΥ ΜΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΙΓΑΝΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΚΤΥΛΙΣΕΤΑΙ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΜΕΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ.
ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΝΕΤΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΑΠΟΛΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΠΑΡΑΝΕΝΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΛΥΓΙΣΤΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΜΕΡΑ .ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ »
Comments
Αφήνω αυτό εδώ
https://youtu.be/Rsc-bdmHpmU
to be continued
τρώγε εμβόλια και κατα προτίμηση mRNA, αφού επιτέλους έμαθες τι ακριβώς είναι.
παλι εκτός θέματος αλλά τα σκουπιδια σου τα αφήνεις οπου βρείς; το συγκεκριμενο ειναι για τον καλαθο των αχρήστων σε παρακαλώ μην το αφηνεις εδώ
Τις ''εγκυρες'' πηγες που δινει το τρολακι (που το παιζει επιστημονας) για να υποστηριξει τα οσα λεει τις τσεκαρες καθολου? Ή απλα εκατσες και ακουσες τα οσα αραδιαζει κανοντας τον εξυπνακια? Και δεν αναφερομαι καν στα οσα λεει για τον Αντωνιου. Και μιας και θα εχει και συνεχεια αναρωτιεμαι θα μας αναφερει τα επισημα στοιχεια παρενεργειων και θανατων που εχουν καταγραφει στα EudraVigilance, VAERS, VigiAccess κτλ? Στους αυξημενους θανατους στην ΕΛΣΤΑΤ? Στα εγγραφα που εστειλε η Pfizer για να παρει αδεια? Ή δεν θα αναφερει τιποτα απ ολα αυτα και θα μας αποδειξει οτι ειναι ακομη ενα πληρωμενο τρολακι του συστηματος που λεει μονο οσα συμφερει το αφηγημα? Για να δουμε....
Είναι απόλυτα άσχετο αυτό το οποίο "αφήνεις" με το πνεύμα του άρθρου. Το θέμα είναι η διαχείριση της πανδημίας από τις κυβερνήσεις και την δική μας κυβέρνηση ειδικά. Δεν θα σταθώ καν στο θέμα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων επί του οποίου επίσης θα μπορούσαμε να συζητάμε επί μακρόν. Θα αναφερθώ στο απόλυτα πρακτικό μέρος του θέματος. Κάποια στιγμή -έστω και αργότερα, έστω και εντονότερα με την εμφάνιση της μετάλλαξης όμικρον- έγινε απόλυτα (ελπίζω) αντιληπτό από κάθε ενημερωμένο και σκεπτόμενο άνθρωπο ότι εμβολιασμένοι ή μη είναι δυνητικοί φορείς του ιού. (Για να μην πάει πάλι η μπάλλα στην κερκίδα θα προλάβω να προσθέσω ότι ο πιθανότατα αυξημένος κίνδυνος νοσηλείας-θανάτου για τους μη εμβολιασμένους αφορά τους ίδιους και την επιλογή τους, ΚΑΙ ΔΕΝ επηρεάζει τους άλλους). Επίσης εκ του αποτελέσματος (ρεκόρ θανάτων από την ίωση αλλά και μέχρι στιγμής ανεξήγητη αύξηση θανάτων εκτός των "θετικών") είναι προφανές ότι το σύστημα Υγείας δεν λειτουργεί ικανοποιητικά. Και έχεις ένα εμμονικό, παράλογο, ανίκανο και εκδικητικό "καθεστώς" (δεν το περιορίζω μόνο στην κυβέρνηση) το οποίο στερεί το σύστημα υγείας που παραπαίει από έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό, τους ασθενείς από την περίθαλψη που έχουν ανάγκη (αν αμφιβάλλεις μπορείς να επισκευθείς ένα εφημερεύον νοσοκομείο και να διαπιστώσεις το προφανές, ότι δημαδή 4-5 νοσηλευτές δεν επαρκούν για 50 άτομα) και επίσης και τους "σε αναστολή" υγειονομικούς από το να συνεχίσουν αξιοπρεπώς την ζωή τους. Ειλικρινά απορώ πως καταντήσαμε να δεχόμαστε πλεόν σαν πρόβατα το sub-standard που μας επιβάλλουν τα καθεστώτα σαν κάτι το απόλυτα φυσιολογικό είτε πρόκειται για την Υγεία, την Παιδεία, την Δικαιοσύνη, την Ελευθερία, την Ευημερία, την Πατρίδα μας. Φαίνεται τελικά ότι κερδίζουμε αυτό ακριβώς που αξίζουμε.
*επισκεφθείς
και Μπακυ αφου θες λινκ ζουλα αυτο https://www.brighteon.com/093188d0-db7d-4e50-bbb7-3fde57d59292 που λεει και ο φιλος σου
Και εγώ αυτό εδώ. Α ρε Διονύση είσαι βαθιά νυχτωμένος https://www.pronews.gr/ygeia/farmaka/sfagi-me-ta-emvolia-covid-19-68-000-ayksisi-sta-egkefalika-kai-44-000-kardiaka-41-834-nekroi-stin-ee/
ζούλα και αυτό https://www.brighteon.com/79adf5bb-ef54-4b66-a4a0-bdc100b89da5 μπας και ξεστραβωθείς
ψήφος, επειδή η αλήθεια και η ελευθερία πάνε μαζί, ο'τι και να κάνουν,ο'τι και να λένε αυτοί που θέλουν να υποτάξουν και να ελέγξουν τα πάντα.
Vote
Καλή επιτυχία στον αγώνα. Υπάρχει μεγάλη υποκρισία δυστυχώς και αδικία.
Vote
Εχω τρεις γνωστους και φιλους που πεθαναν μετα το εμβολιο. Οι δυο την επομενη της τριτης δοσης. Δεν ξερω κανεναν που να πεθανε απο κορονοιο. Αυτη ειναι η δικη μου εμπειρια.
Εγώ πάλι το ανάποδο ξεύρω πολλούς γνωστούς που πέθαναν από τον κορονοϊό και κανένα από εμβόλιο . Αλλά και πάλι είναι τρομακτικό αυτό που λες
το σχόλιο που θα γράψω αφορά τις πολιτικές πράξεις και δεν εμπλέκεται σε επιστημονικά δεδομένα
άπαξ και καταργηθεί από τούδε και στο εξής ( μέχρι να άρουν όλα τα μέτρα πράγμα που θα σημαίνει πως ο "γιος" έγινε πλέον απλή γρίπη ) το πιστοποιητικό εμβολιασμού ΟΛΟΙ οι αντιφρονούντες θα αποδείξουν το δίκιο τους χωρίς να σημαίνει πως εγώ που έχω εμβολιαστεί ( γιατί έτσι έκρινα σωστό ) έκανα λάθος
θα είναι πολιτικό το λάθος κι όχι επιστημονικό ( μιας και δεν είμαι "ιοντολόγος" , βιολόγος κλπ κλπ )
Το άρθρο είναι κατά της υποχρεωτικότητας, όχι κατά του μπολιάσματος.
Η υπόθεση αυτή έχει τα χαρακτηριστικά Ρώσικης ρουλέτας και ο καθένας πρέπει να έχει την επιλογή αν θα παίξει ή όχι, δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική η συμμετοχή.
Δεν υπάρχουν αντιφρονούντες.
Υπάρχουν αυτοί που δέχτηκαν να παίξουνε κι αυτοί που δεν δέχτηκαν. Το γιατί ας το αφήσουμε...
Από εκεί και πέρα ο καθένας έχει την ευθύνη της επιλογής του αφού οι συνέπειες είναι ατομικές.
Αν πάθει κάποιος κάτι τελικά θα είναι απο την δική του απόφαση και μόνο.
Όσοι μπολιάστηκαν έχουν υπογράψει γι αυτό, σωστά?
Δίνεις την εντύπωση ότι προσπαθείς να αποποιηθείς της ευθύνης για κάποιο λάθος έχοντας υπογράψει την ανάληψη της ευθύνης αυτού που έκανες.
Αν ακόμα περιμένεις να δεις ποιός νίκησε στην "μάχη" μεταξύ εμβολιασμένων-ανεμβολίαστων (όπως δόλια παρουσιάστηκε) τότε μάλλον κοιτάζεις αλλού και αντιμετωπίζεις το θέμα σα να βλέπεις ποδοσφαιρικό αγώνα... την ώρα που θίγεται το βασικότερο δικαίωμα κάθε ανθρώπου, το θεμέλιο κι ο πυρήνας του πολιτισμού μας.
Αυτός ο αγώνας σε πρώτη ανάγνωση έχει να κάνει με κάποιους "χοντροκέφαλους" που υποφέρουν εξαιτίας του...κεφαλιού τους !
Μπορεί να είναι κι έτσι... αλλά είναι μόνο έτσι ή πάει μακρύτερα το πράγμα;
Κοιτάζοντας καλύτερα θα ανακαλύψεις πως οι άνθρωποι αυτοί και ο αγώνας τους είναι ίσως ότι σημαντικότερο γίνεται αυτή τη στιγμή στο όνομα του Ανθρώπου.
Σαφώς θίγονται τα δικαιώματα και τα συμφέροντά τους και γι αυτό φωνάζουν ... αλλά ποια συμφέροντα και κυρίως ποια δικαιώματα ακριβώς ;
Πεινάνε...οκ.
Μήπως εντέχνως θίγονται και κάποια κοινά δικαιώματα που έχει ο καθένας μας ;
Μήπως αυτοί οι άνθρωποι υπερασπίζονται και κάποια θεμελιώδη δικαιώματα πάνω στα οποία χτίστηκαν οι κοινωνίες κι ο κόσμος όπως τον γνωρίζουμε ;
Μήπως για αυτά τα ίδια δικαιώματα χύνεται αίμα διαχρονικά απο την αρχή της Ιστορίας ;
Πάντα θεωρούσαμε δικαίωμα μας να αποφασίζουμε εμείς για τον εαυτό μας κι αυτό το λέγαμε Ελευθερία.
Αυτήν δεν υμνεί ο εθνικός μας ύμνος.... ο ύμνος στην Ελευθερία ;
Γι αυτήν -το ύψιστο αγαθό- δεν δώσανε τις ζωές τους άπειροι πρόγονοι;
Τόσο εύκολα ξεπουλιέται αυτό με τη χρήση ...φόβου?
Αν συμβαίνει αυτό (που συμβαίνει..) τότε ο αγώνας των υγειονομικών μας αφορά όλους, όσους ζήσανε... όσους ζούνε κι όσους θα ζήσουνε σε αυτή τη γη.
Όλα τα "μεγάλα" ξεκινάνε με κάτι "μικρό" κι αν σας φαίνεται ως κάτι "μικρό" αυτός ο αγώνας τότε είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν θέλει να δει το "μεγάλο" που θα ακολουθήσει αν χαθεί αυτή η "μάχη των υγειονομικών".
Η Κεκρόπορτα ήταν πάντα μικρή... αλλά η παραβίαση της οδηγούσε σε "μεγάλες κατακτήσεις" και απώλειες.
Η κυβερνητική επιμονή και αδιαλλαξία έχει να κάνει ακριβώς με αυτό... το σπάσιμο της κεκρόπορτας και την "μεγάλη άλωση" δικαιωμάτων που κατακτήθηκαν διαχρονικά απο όλους εμάς, τους ανθρώπους.
Το δικαίωμα στην ελευθερία είναι ότι πολυτιμότερο μπορεί να έχει ένα όν σαν τον Άνθρωπο.
Άρνηση σε αυτό σημαίνει άρνηση στην ανθρώπινη φύση.
Αποφασίστε έστω και τώρα αν θέλετε να είστε Άνθρωποι ή πράγματα.
Δεν υπάρχει "αλλά" σε αυτό.
Κάποιοι θα επιμείνουν στην επιφάνεια και θα επιχειρηματολογήσουν λέγοντας είτε ότι "κάποιοι τα παίρνουν" είτε ότι "απο πίσω κρύβονται πολιτικές σκοπιμότητες" κάνοντας χρήση μιας επιφανειακής γαρνιτούρας (λάσπης) προσπαθώντας να κρύψουν την ουσία της κατάστασης. Συνηθισμένα πράγματα απο "συνήθεις υπόπτους".
Δεν μένω σε τέτοια επιφάνεια, κοιτάζω το αποτέλεσμα κάθε σεναρίου και ξαναλέω :
Το δικαίωμα στην ελευθερία είναι ότι πολυτιμότερο μπορεί να έχει ένα όν σαν τον Άνθρωπο.
Άρνηση σε αυτό σημαίνει άρνηση στην ανθρώπινη φύση.
Αποφασίστε έστω και τώρα αν θέλετε να είστε Άνθρωποι ή πράγματα.
Δεν υπάρχει "αλλά" σε αυτό.
Η απόφαση του καθένα είναι αυτή με την οποία θα ζήσει... αυτός και οι απόγονοι του.
Ψηφίζουμε εδώ πατώντας σε αυτόν τον σύνδεσμο:
https://sites.google.com/pnika21.gr/dhmopsifisma
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΡΟΔΟΤΟΣΚΥΛΑ
Μιά νέα "Σπίθα"? Μια άτυπη "εκκλησία του δήμου" ίσως?
Ταπεινή μου άποψη ότι θέλει πολλή "δουλειά" το εγχείρημα αλλά η προσπάθεια για δημοκρατία πάντα αξίζει.
Όταν πέρυσι τον Ιούλιο στην Μύκονο και αργότερα Πάρο κα είδανε ότι περόλο που καθ' ολοκληρία τα νησιά ήταν εμβολιασμένα έφτασαν να γεμίσουν ακόμη και τα πάρκινκ από ασθενείς κατάλαβαν τι θα γινότανε σε λίγο στα νοσοκομεία της χώρας και προκειμένου να μην χαθούν τα χρήματα που δόθηκαν από τις εταιρείες έκαναν το προφανές.
Τον Σεπτέμβριο πέταξαν έξω από τα νοσοκομεία όλους αυτούς που θα βγάζανε προς τα έξω την αλήθεια για τα εμβόλια και θα τους χαλούσαν όλο το σκηνικό από το οποίο περίμεναν να κερδίσουν πολύ χρήμα.
Ισχύει αυτό που λες αλλά η εικόνα είναι μεγαλύτερη.
Δεν καταλάβανε τότε τι θα γίνει... τότε καταλάβανε ότι δεν θα μπορέσουν να κρυφτούν τα γεγονότα και αντιδράσανε σπασμωδικά .
Νομίζω ότι με την άφιξη αυτής της "πανδημίας" ( τα εισαγωγικά είναι επειδή αλλάξανε και τον ορισμός της !) την οποία "πανδημία" αρχικά αποκαλούσαν ως "Άσκηση" ο ΠΘ και κάποια κυβερνητικά στελέχη... ο πρώτος κανονισμός που επιβλήθηκε ήταν στο προσωπικό των νοσοκομείων ιατρούς κλπ να μην κάνουν δηλώσεις !!!
Κάθε πληροφορία θα έπρεπε να περνάει από συγκεκριμένη οδό... με την δικαιολογία του ελέγχου της ...παραπληροφόρησης!
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά η πρώτη εντολή ήταν σε υγειονομικούς : ΜΗ ΜΙΛΑΤΕ κι αυτό δείχνει την πρόθεση που υπήρχε για κάτι περίεργο...
Όλα τα άλλα, τα γνωστά, ακολούθησαν.
Μόλις διάβασα άρθρο από το MSN με τίτλο:
Κορονοϊός: Μεταξύ των πρωταθλητριών χωρών της Ευρώπης σε θανάτους το 2022 η Ελλάδα.
Μπορείτε να το βρείτε στο https://www.msn.com/el-gr/health/medical/
Η Ελλάδα είναι στη 5η, ενώ η Αλβανία στην 9η. Να μην πω για τη Σερβία
στη χουντα που ζουμε τι να περιμενεις ... ολοι νομιζαμε οτι θα βγει ο λαος στους δρομους να στηριξει τον συμπολιτη του ... Τελικα τιποτα ... τους αφηνουν να πεθανουν στο δρομο, οπως καναν βεβαια και με τους προηγουμενους και με τους προπροηγουμενους... Ελλαδα 2022
στήριξη στους ελεύθερους και αγωνιζόμενους ιατρούς
ψ...
Απλα τα πραγματα εχουμε Ελευθερια και Δημοκρατια ο καθενας μπορει να κανει οτι θεωρει σωστο αρκει να μην προκαλει την κοινη γνωμη να μην πραττει αδικηματα η Ελευθερια του να μην μειωνει την Ελευθερια του αλλου να μη διαδιδει συκοφαντιες και ανυποστατα γεγονοτα καταστασεις . Επισης θα πρεπει να αγαπα την πατριδα του και να θελει το καλο της μαζι και των πολιτων της . Τοσο δυκολο ;
ΔΕΝ έχουμε Ελευθερία και Δημοκρατία. Έχουμε εκλεγμένη μοναρχία.
Με ψέμματα κλέβουν την ψήφο μας και μετά στρέφονται εναντίον μας χωρίς να λογοδοτούν.
Το ότι υπάρχουν εκλογές δεν σημαίνει ότι ο λαός έχει την δύναμη (Δημοκρατία)
Η Δημοκρατία προϋποθέτει να υπάρχει Δικαιοσύνη, τήρηση των νόμων και τιμωρία κάθε παραβάτη, να ελέγχεται η εκάστοτε εξουσία απο τον πολίτη και ακόμα να τιμωρείται όταν δεν κάνει καλά την δουλειά της !
Όταν κυβερνόμαστε με ΚΥΑ και ισχύουν ακαταδίωκτα για εφοπλιστές, πολιτικούς και "ειδικούς" τηλεμαϊντανούς, εκτελούνται δημοσιογράφοι, ξεπουλιούνται εθνικές υποδομές όπως το ΕΣΥ, η ΔΕΗ κλπ ... καίγεται και πωλείται η χώρα σε μυστικές συνομιλίες... τότε....
...τότε ΟΧΙ, δεν έχουμε Δημοκρατία αλλά δημοκοροϊδία, κατάντια και ουσιαστικά πόλεμο κατά του λαού.
Τόσο δύσκολο ?
Ας Πουμε οτι εχει δικιο Δεν εχουμε στην Ελλαδα Ελευθερια και Δημοκρατια και αν δεν κανω λαθος ζεις σε αυτη τη χωρα ... αρα εχουμε Σκλαβια και Τυραννια που απλα αλλαζει προσωπο καθε καποια ετη .
Εκλεγμενη μοναρχια ειναι Δημοκρατια αλλα εσυ το πας οτι ειναι διαβλητη η διαδικασια .
-
ΤΙ κανουν οι πολιτες αυτης της χωρας για αυτη την κατασταση εκτος καποιων εξαιρεσεων ;
ΤΙ κανουν οι πολιτες αυτης της χωρας για αυτη την κατασταση εκτος καποιων εξαιρεσεων ;
Δεν είπα ότι είναι διαβλητή η διαδικασία... αν και δεν αποκλείεται τίποτα πλέον, έχουν υπάρξει καταγγελίες και γι αυτό.
Είπα ότι μας κλέβουν την ψήφο λέγοντας μας ψέμματα.
Για το τι κάνουν οι πολίτες.... ρώτα τον εαυτό σου για αρχή και μετά κοίτα το στενό σου περιβάλλον πριν δεις κάτι περισσότερο...
Ιδανικά ο καθένας θα κάνει ότι μπορεί, όπως και στον πόλεμο...άλλος πολεμάει κι άλλος μαγειρεύει ... υπάρχουν διάφοροι ρόλοι, πόστα και ανάγκες που πρέπει να εξυπηρετηθούν... ακόμα και αυτά του προδότη!
Το θέμα είναι πόσοι προσφέρονται και για ποια πόστα.
Από απλούς θεατές, ριψάσπηδες και βολεψάκηδες έχουμε πλεόνασμα νομίζω... στα άλλα πάσχουμε.
Όλοι έχουμε μερικές δικαιολογίες εύκαιρες για να καλύψουμε τον πισινό μας ...έτσι δεν είναι ?
Σε αυτό δεν μας πιάνει κανείς..!
Η Ελευθερία είναι ιδέα και στόχος, ο φάρος που πρέπει να οδηγεί την πορεία μας, αφού στην πράξη δεν υπάρχει πουθενά στον λεγόμενο πολιτισμένο κόσμο 100% .
Προφανώς σε οργανωμένο κράτος δε νοείται απόλυτη ελευθερία αφού εξ ορισμού ο πολίτης παραδίδει μέρος αυτής σε αντάλλαγμα κρατικών υπηρεσιών και παροχών κάνοντας μια θεμελιώδη συμφωνία που ονομάσαμε Σύνταγμα.
Παραλάβαμε μια χώρα με κάποιο σεβαστό ποσοστό ελευθερίας που μας παρέδωσαν οι προηγούμενες γενιές και το καθήκον μας είναι να το διατηρήσουμε (αν όχι να το αυξήσουμε) για την επόμενη γενιά.
Όχι να το μειώσουμε ξεπουλώντας αγώνες και θυσίες προγόνων.
Όσο... κότες κι αν είμαστε ΔΕΝ έχουμε τέτοιο δικαίωμα.
Αν το κάνουμε τελειώσαμε και δεν μιλάμε για game σε οθόνη.
Όποιος μας εκβιάζει και μας στερεί δικαιώματα και ελευθερία δεν είναι φίλος, δεν θέλει το καλό μας δεν προάγει κανέναν πολιτισμό αλλά αντίθετα μας βλάπτει κλέβοντας κεκτημένα.
Έπειτα είναι και η νοητική παγίδα... όπου η ασυδοσία παρουσιάζεται ως Ελευθερία προπαγανδίζοντας τα δεσμά μας ως επιθυμητά.... ή μας προσφέρονται μεγάλα περιθώρια ασυδοσίας πείθοντας μας ότι αυτό είναι Ελευθερία.
Ο καθένας πρέπει να ενδιαφερθεί και να ξεκαθαρίσει μόνος του τα πράγματα πράττοντας ανάλογα γιατί αυτό που θα σπείρει... αυτό ακριβώς θα θερίσει, τίποτα παραπάνω.
Τέλος, αυτά που έρχονται θα μας αναγκάσουν όλους να σηκωθούμε απο την καρέκλα μας μόνο που τότε δεν θα υπάρχει χρόνος και ψύχραιμη σκέψη για αποφάσεις οπότε πολλοί θα ...ατυχήσουν.
Όποιος σηκωθεί τώρα θα έχει κάποιο πλεονέκτημα και περισσότερες πιθανότητες.
Οι κακές γλώσσες λένε πολλά για μετά το καλοκαίρι... ενώ κάποιες άλλες ακόμα πιο κακές θέλουν πυρηνικά μέσα στον Μάη... ήδη ακούγεται επίσημα για συνεννόηση ΗΠΑ - Ρωσίας για περιορισμένη χρήση πυρηνικών...
Θέλω κι εγώ να πιστεύω ότι απλώς πρόκειται για παράνοια !
Από την άλλη κάτι τέτοιο μόνο από παράνοια μπορεί να συμβεί...
"Εκλεγμενη μοναρχια ειναι Δημοκρατια" ...λες.
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ
Όταν όλοι οι ενήλικοι έχουν δικαίωμα ψηφου ειναι Δημοκρατία .
Μας κλεβουν την ψηφο με ψεμματα ... Δε συμφωνώ όσοι έχουν νου να το χρησιμοποιούν
Επισης μπορεί να μη συμφωνω αλλά δε θα καταδικασω όσους δε θέλουν να ψηφίσουν άρα και 1000 να ψηφισουν θα το δεχτούμε . Δημοκρατία .
Πριν την επανασταση ως σημερα με τον τροπο που σκέφτεσαι θα σου πω ποια Ελευθερία και ποια Δημοκρατία ;
Οσο για μένα χωρίς να είχα ποτε πελατειακή σχεση ούτε με κόμματα ούτε με ομαδες δε φανταζεσαι τι κανω για την Ελλάδα και θα συνεχισω .
Η Δημοκρατία ως πολίτευμα έχει πολλά χαρακτηριστικά και προϋποθέσεις.
Η ψηφοφορία-εκλογές είναι ένα απο αυτά αλλά απο μόνο του δεν συνιστά Δημοκρατία.
Μπορεί να είναι μια δημοκρατική διαδικασία αλλά τίποτα παραπάνω.
Αν πχ σε ένα κελί φυλακής οι κρατούμενοι ψηφίσουν για κάτι σημαίνει ότι είναι ελεύθεροι σε καθεστώς Δημοκρατίας ? Δεν θα το λεγα... απλά εφαρμόζουν μια διαδικασία δημοκρατική, μέχρι εκεί.
Όσο για το τι κάνεις, δεν είπα ότι δεν κάνεις τίποτα, δεν σε έκρινα... δεν γνωριζόμαστε και δεν το ξέρω.
Είπα να ρωτήσεις τον εαυτό σου, μετά το κοντινό σου περιβάλλον κλπ για να βγάλεις συμπεράσματα και να απαντήσεις απο μόνος σου στο ερώτημα σου.
Μην παίρνεις αμυντική στάση... γιατί κλείνεσαι αντί να ανοιχτείς.
Είναι η "μόδα" να μην ακούμε προσεκτικά και να μην καταλαβαίνουμε εύκολα... να αμυνόμαστε έτοιμοι για επίθεση... χωρίς να επικοινωνούμε.... ο καθένας μόνος του με την οθόνη του.
Όπως όλες οι "μόδες" επιβλήθηκε κι αυτή.
Ας έχουμε το νου μας και σε αυτό γιατί ίσως απο αυτό πηγάζουν πολλά περισσότερα...
Ξέχασα να σου πω για την κλοπή και τα ψέμματα... ένα πράγμα μόνο:
Δημοψήφισμα, όταν το όχι γίνεται ναι.
Από δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση, δημοκρατικά ειλημμένη απόφαση... και αποτέλεσμα απολύτως μοναρχικό.
Δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο, έτσι ?
PANAX111
-
συμφωνω για το οχι που εγινε ναι , αλλα οπως ειπα στη Δημοκρατια εχουν δικαιωμα ψηφου ολοι οι Ενηλικοι ακομα και οσοι εχουν διαφορετικο IQ γιατι και στις τελευταιες εκλογες παλι πηρε αρκετους ψηφους .
Προσωπικα θα ηθελα να εχουν δικαιωμα Ψηφου ΜΟΝΟ οσοι υπηρετησαν πραγματικα ως Εφεδροι χωρις μειωμενο κτλ . Ακομα και οι γυναικες να υπηρετουν σε οτι ποστο μπορουν εκτος αν εχουν αριθμο τεκνων πανω απο το μεσο ορο λογω υπογεννητικοτητας .
Για την αναφορα μου στις γυναικες δεν εχω προθεση ουτε να υποτιμησω ουτε να εκθειασω .
Αυτό που έχουμε είναι "Δημοκρατία δι αντιπροσώπων". Ψηφίζουμε αντιπροσώπους οι οποίοι (οφείλουν να) νομοθετούν "κατά συνείδηση". Προφανώς "κατά συνείδηση" δεν σημαίνει κατά "το δοκούν" πολύ δε περισσότερο κατά πως μας συμφέρει.
Με τον τρόπο που έχουν εξυφάνει τα πράγματα το μόνο δημοκρατικό δικαίωμα του πολίτη είναι πλέον να "αξιολογεί" (τρόπος του λέγειν δημαδή) τους "αντιπροσώπους" κάθε φορά που προκυρήσσονται εκλογές (με την ατιμωρησία τους -πλήν της μη επανεκλογής τους- μάλιστα σχεδόν εξασφαλισμένη). Τα σημερινά μέσα θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν καλύτερη ποιότητα δημοκρατίας πλην όμως αυτό δεν εξυπηρετεί σε καμμία περίπτωση τα εκάστοτε πολιτικο-οικονομικά "καθεστώτα".
Ν.Chuck
Επειδή το θέμα περί Δημοκρατίας και ελευθερίας που πιάσαμε είναι πολύ μεγάλο, καλό είναι να έχουμε και την άποψη των ανάλογων επιστημόνων.
Μπορείς να βρεις διάφορα αν ψάξεις... προσωπικά μου αρέσει πως τα λέει ο Γ. Κοντογιώργης και σου παραθέτω ένα απο τα πολλά που κυκλοφορούν.
https://www.youtube.com/watch?v=t8wqlcL1C3Q
Αν δεν έχεις χρόνο ...άκου απ το 53:34... αλλά θα σου πρότεινα να μην αγνοήσεις και τα προηγούμενα
Δεν ξέρω αν συμφωνώ σε όλα όσα λέει αλλά έχει πολύ ζωντανή σκέψη και όχι τυχαία
επίσης πολύ διαφωτιστικό : https://www.youtube.com/watch?v=GbbKcghH1xo
https://www.pronews.gr/ygeia/stoixeia-eody-1-261-triploemvoliasmenoi-pethanan-me-koronoio-mexri-22-3-5-922-thanatoi-se-emvoliasmenous/
[removed]
Οι ανήθκοι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι σε δομές υγείας, αφού αφέθηκαν ελεύθεροι απο την άχρηστη κυβέρνηση να κυκλοφορούν ανάμεσα στους ασθενείς και τους συνοδούς τους και να διασπείρουν τον κορωνοϊό, δολοφονώντας αθώους που είχαν την ατυχία να χρειαστούν νοσηλεία, τώρα αντί να λουφάξουν και να απολογηθούν για το κακό που έχουν προκαλέσει στην ελληνική κοινωνία, ζητάνε και τα ρέστα που επιτέλους εκδιώχθηκαν από τους χώρους που είχαν αφεθεί τόσους μήνες ελεύθεροι να δολοφονούν και προσπαθούν να βγουν κι από πάνω τώρα οι ανήθικοι! Οι ασεβείς! Οι δολοφόνοι!
Απόλυση και μήνυση για απόπειρα δολοφονίας κατά συρροή από αμέλεια τους πρέπει! Αλλά δεν υπάρχει σοβαρό κράτος να τους αντιμετωπίσει. Μας κυβερνάνε κοτάρες που επί 2 χρόνια χαϊδεύουν τα ψεκαστήρια για να μη χάσουν την ψήφο τους (τη χαμένη, αλλά τόσο βλάκες είναι κι αυτοί)!
Μόνο το φτύσιμό μου τους αξίζει τους δολοφόνους αθώων. Ή μάλλον ούτε κι αυτό. Ούτε το σάλιο μου δεν αξίζουν οι ΑΝΗΘΙΚΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ!
τα τρολλακια ειναι οι αφισοκολλητες του 2022
ανηθικοι ειναι αυτοι που εκβιαζουν και βασανιζουν, αυτά που γραφεις στερούνται επιστημονικής τεκμηρίωσης, το αντιθετο συμβαινει οι εμβολιασμενοι μεταδιδουν στα νοσηλευτικα ιδρυματα και τεκμηριωμενα, καποιοι πρεπει να λογοδοτησουν και για τα ψεμματα και για την παραβιαση δικαιωματων και για την λαθος διαχείρηση που κοστισε ζωές και για τις μιζες που πήραν
Αξιολύπητη προσπαθεια
"Κανείς δεν αντιλαμβάνεται ότι κάποιοι ξοδεύουν τρομερή ενέργεια απλά για να είσαι φυσιολογικοί" φέρεται να έλεγε ο Καμύ. Κάποιοι άλλοι προφανώς δεν την διαθέτουν συμπληρώνω.
@arne sak : σωστα μιλας φιλε αρνε, αλλα που να δουν τα γεγονοτα και την αληθεια οι ψεκασμενοι και τα αλλα ζωα...
αστα να πανε.
ζωο και ψεκασμενος εισαι και φαινεσαι