Manipulacja, degradacja i penetracja - tekstościan
Kherehabath
Witam!
Zauważyłem, że zaczyna się walka o władze nad ePolską na miesiąc grudzień. Do wyboru mamy Tyronda, aViego no i oczywiście moją skromną osobę. O obydwu kandydatach można by dużo pisac (oczywiście same plusy). Sprawdźmy kim są nasi kandydaci. Zacznijmy może od mocnych stron wszystkich kandydatów (i właściwie na tym skończymy bo minusów za bardzo nie widac).
Tyron😛
Doświadczony i jeden z najlepszych Ministrów Obrony Narodowej z jakim miałem okazję współpracowac. Silną ręką trzyma grupy przez co może nie jest mistrzem popularności ale nie o tym mowa. Ma duże doświadczenie w planowaniu, nawalaniu, akcji i penetracji wojsk wroga za pomocą naszych PGB. Zanany jest z wielogodzinnego przesiadywania nad monitorem bitw i kontrolowaniem muru. Nie słyszałem aby dużo spożywał alkoholu co na lekki minus odbieram. Po długiej i wyczerpującej walce o fotel prezydencki w listopadzie (które defacto przegrał tylko z powodu nielubianego w żadnych szerszych Polskich kręgach staruszka i spółkowania z wyżej wymienionym) nie załamał się psychicznie co jednoznacznie potwierdza, że jest to kandydat silny psychicznie. Dostałem jednak zapewnienie, że staruszkowaniu powie on stanowcze NIE co okazuje się byc decydującym plusem jeśli chodzi o mój głos. Program? Kogo obchodzi program. Będzie tak jak pozwoli sytuacja międzynarodowa i nasz wszechwładny kongres. Nie ma sensu tego analizowac. Trzeba byc realistą.
aVie:
Były prezydent znany z planów podboju USA (zaznaczam, że wtedy ONE było słabe, mieliśmy do spożytkowania 100 health dziennie i wogóle nie było szału). Administrator i programista egova. Osoba doświadczona z rozległymi kontaktami międzynarodowymi. Kto chce sprawnie działającej armii w erepie musiał uzyskac pozwolenie aViego. Popierany przez całe rzesze starogwardzistów i większośc GB. W programie opisuje kilka ciekawych, a kilka mniej ciekawych rzeczy. Jak zresztą każdy (nawet ja poniżej). Planuje on wzmocnic władzę kongresu, a raczej tylko uznaje, że władze defacto i tak mają i nie ma się co tutaj nad tym spuszczac. Oprócz tego znany jest z nagminnego nadużywania alkoholu (widzisz aViego na własne oczy to albo jeszcze jest nietrzeźwy albo już jest nietrzeźwy - niestety nie jest nam dane zbyt często go spotykac gdyż na codzien ukrywa się w jaskiniach w poszukiwaniu trufli).
Khere:
Stary dziad, który jako jedyny przyrósł do wszystkich stołków jakie istnieją i wszędzie maczał swoje paluchy ale mamy nadzieje, że sam się oderwie. Znany z konfliktów z wszystkimi prezydentami. Na początek nie chciał dac kasy, później nie dał czegoś tam, później nie zgadzał się z planami militarnymi itd. Innymi słowy mówiąc zawsze wie lepiej. Podatki obniżał w Polsce właściwie tylko on od prawie półtora roku. Także tylko on je podnosił więc żadna zasługa. Jako jedyny robił raporty dla kongresu, a później walczył o publikację dla grona wszystkich graczy. Administrator wielu serwisów poświęconych erepowi. Na świecie znają go prawie wszyscy nie zawsze z dobrej strony. Alkohol pije prawie zawsze lub prawie ciągle. Na zlotach goni ludzi z nożem, a później jak się opiją odnosi ich na plecach do domów. Program konkretnie obsysający i niewarty polecenia nikomu.
Przejdźmy do konkretów:
1. Skład rządu:
Rewolucyjny pomysł rozłożenia ciężaru utworzenia nowego rządu na kongres i na Grupy Bojowe. W zależności od ministerstwa gabinet pozwalam wybrac przedstawicielom Grup Bojowych i kongresowi z różnym rozkładem wpływów na poszczególne stanowiska. Wydaje mi się, że te dwie siły polityczno militarne powinny byc w stanie wybrac swoich przedstawicieli.
MON - 4 osoby wybrane przez PGB, 2 osoby wybrane przez kongres,
MEN - 2 osoby wybrane przez PGB, 2 osoby wybrane przez kongres, 2 osoby wybrane przez ogół społeczeństwa w formie rozbudowanej ankiety,
MGIF - 1 osoba wybrana przez kongres nad którą nadzór będzie miał moderator erepa.
MI - 1 osoba wybrana przez PGB, 1 osoba wybrana przez kongres,
RR - 1 osoba wybrana przez PGB, 1 osoba wybrana przez kongres,
MSZ - 1 osoba wybrana przez prezydenta, 1 osoba wybrana przez kongres,
Po co to? Po to żebyśmy mogli razem po ludzku współpracowac. Sami wybierzecie osobę którą cenicie i z którą macie najlepsze układy. Dzięki temu unikniemy wszelkich spięc na linii rząd - kongres - PGB. mam tutaj nadzieje pokazac, że Polska to nie jest prezydent plus 20 faggotów tylko silne społeczeństwo, które potrafi samo zadecydowac o swoim losie. Nie będziemy tutaj sprowadzac się do chwytów naszych poprzedników, wyzywac Polaków od debili i używac innych mniej wyszukanych epitetów. Polska jest silnym państwem z ludźmi potrafiącymi myślec tak samo jak minister x, minister y czy prezydent iksiński. Sami wybieracie prezydenta sami też potraficie dobrac mu mudzinów.
Jakie są minusy tego przedsięwzięcia? Nie ma. Mało aktywnych ludzi zastąpicie nowymi. Nieodpowiednie osoby niesprawdzające się na stanowisku także. Będziecie mogli kontrolowac pracę każdej osoby odpowiedzialnej za działanie państwa. Tym samym to właśnie WY będziecie władzą wykonawczą, a nie banda pachołków dobrana przez prezydenta.
2. Dofiki.
Dofiki ah dofiki każdy chce miliardów ale nie ma na to kasy? Nic bardziej mylnego. Wpływ do budżetu to 99999PLN (700k tygodniowo). Kwota ta zostanie przeznaczona na dofinansowania według tygodniowej aktywności do podziału procentowego.
Przykład? Mamy 3 grupy bojowe (teoria dla przykładu): BR, Husarie i Perun. Wbiją oni tyle samo influe na zbiórkach przez tydzień więc każda z tych grup dostanie po 33% tygodniowego wpływu. Najciekawsze jest jednak to, że jeśli przez cały dzień nie odbędzie się ani jedna zbiórka to kasa i tak jest dzielona. Zabezpiecza to waszych żołnierzy przed biedotą z winy MON. Dodatkowym plusem jest to, że między sobą możecie dzielic kasiure jak tylko chcecie. Degresywnie - niedegresywnie - przeznaczac na działanie firm - nie interesuje mnie to. To wasza działka i tylko od Was zależy jak duży procent ugracie w tygodniu. Wprowadzi to pewien rodzaj rywalizacji o większą dolę - czyli dodatkowa aktywizacja żołnierzy. Pula jest niemała więc warto będzie się postarac. Dodatkowo dla młodych możliwośc korzystania z PULSE i zliczania bazook w ważnych bitwach.
3. Imigracja?
A co mi do tego. Kongres rządzi w tej kwestii i oni sami potrafią zadbac o to co trzeba. Jeśli uchwalą, że obka dostają tylko klienci z Urugwaju to niech tak będzie. Prezydent nie może nadawac obywatelstw więc po co ma się w to mięszac. Przyjdzie kolejna kadencja zmieni ustawe tak jak im się będzie podobało. Walka z wiatrakami? Sorry to nie dal mnie. Współpraca, a nie nakazy.
4. Plany militarne?
Po co Polakowi ameryka? Z obżartusami hamburgerowymi walczyc nie mam zamiaru. Jest co robic na wschodzie. Rumunie natrzaskac, Bułgarie wygonic do domu. Surke utrzymac. Mamy tez niedokończony biznes z ruskami. Nie lubie jak przegraną nazywa się zwycięstwem.
5. RR?
Zakaz pisania dupereli. Ludzie mają prawo wiedziec co jest grane. Rzecznik ma obowiązek się orientowac, a nie jak dotychczas, że notatki mu ktoś pisze on doda patosu i myśli, że jest cacy, a o sytuacji na świecie nie wie kompletnie nic.
Głosuj na kogo chcesz ale niech wygra Khere!
Zachęcam do braku umiaru w flejmowaniu!
PS. Mam zepsuty klawisz c w laptopie którego najbardziej lubię stąd brak znaku alt c bo z wklejeniem nie działa. Mam nadzieję, że będzie mi wybaczone.
Comments
Vote for Khere!
Jest sensownie i z humorem, jest vote 🙂
Nie wazne na kogo zaglosujesz, i tak ta osoba bedzie w rzadzie
No to kij w mrowisko: czy w kontekście zaangażowania Grup Bojowych powinniśmy uznać, że WP jest Grupą Bojową, czy jednak niezaangażowaną politycznie Grupą Szturmową (czyli ogółem społeczeństwa)? 😉
;0
Khere, odbiło Wam obu z aVie. Znaczy Tobie nieco bardziej - kongo w roli decydenta obsady rządowej? Przez pierwszy tydzień będziesz się woził ze składem, wszak to debata, w trakcie trzeba upolować samych zaiteresowanych - czy aby na pewno chcą - potem przegłosować tak ze dwie tury... chodzi o to, żeby sobie MON sparaliżować? W sumie niezły sposób.
Leo Siłka Vince! ; D
Khere na prezydenta!
masz mój głos o/
Zdecydowanie najlepsza z możliwych kandydatur. Prawie mi się podoba.
Tremeda jaki tam paraliż? Grupy Bojowe wybiorą swojego kandydata w dwie godziny i od razu będzie on zdolny do pracy. Do czasu skompletowania składu sam poogarniam co trzeba. Pierwszy to raz będę robił wszystko za wszystkich?
+1 głos dla khere
Khere z tego arta mnie przekonał, vota w wyborach raczej nie dostaniesz, ale teraz owszem o/
Jestem na tak
Fajny ten pomysł z pulą kasy. Grupy bojowe zaczną się bardzo mocno mobilizować. Strzelam, że nasze influ zwiększy się o jakieś 30%-40%. Jednakże nie podoba mi się to, że chcesz dawać kasę za nic, tj. gdy nie ma bitew.
Khere, a co z koksami?
Jeśli chodzi o moje zdanie to przekleje moją wypowiedź spod arta Anioła Zagłady:
Aby nie było wątpliwości, jestem za zmniejszeniem wysokości dofinansowań z budżetu państwa dla koksów (mniej PLN za 1k influ, dof regresywny, czy 50% refundacji przelotów, przynajmniej w wypadku wylotów 1z/2z które są najczęstsze) gdyż jednak patrząc na koszt WP (poniżej 1PLN/k) czy PGB (ok 1,6PLN/k, nie wiem dokładnie jak to średnio wychodzi przy tym regresywnym systemie) nasz dof w wysokości ok 1,9PLN/k (potencjalnie 2,07PLN/k) wydaje się być jednak zbyt wysoki.
Pozostaje jeszcze możliwość kontraktowania naszego DMG sojusznikom, myślę, że staraniem się o tego typu dofinansowania mogłyby zająć się same koksy, oczywiście za zgodą MON, w czasie gdy nie jesteśmy potrzebni ePolsce.>>
jestem na tak
Nowaker rozliczenie tygodniowe pozwala nam właśnie na takie działania i jest atutem przemawiającym za właśnie takim rozwiązaniem. Dzięki temu każda GB będzie miała czas się zaprezentowac i zawalczyc o pule. Jesli zbiorka będzie tylko o 6 rano i będzie na niej tylko np. TerazPL to nie wypada dac im 99k. Natomiast w tygodniu to po prostu zniknie. Raz jedna raz druga, jeden dzien pusty drugi pełny a kasa pewna jak tysiąc golda na profilu Kheracza.
[09:52] [1]
[09:52] zawodnik😕eoVince
[09:52] kraj😛OL
[09:52] um=100
[09:52] forma=100
[09:52] punkty=100
[09:52] \o
Cieszy mnie ze nic nie wiesz ...
co z tankami? :C
sadze ze gold powinien byc dzielony procentowo miedzy tankami : )
"Zakaz pisania dupereli. Ludzie mają prawo wiedziec co jest grane."
rotfl
"Degresywnie - niedegresywnie - przeznaczac na działanie firm - nie interesuje mnie to. To wasza działka i tylko od Was zależy jak duży procent ugracie w tygodniu."
Zmniejszcie podatki. Tak, żeby dziennie wpływało 15k. Ot na MPP.
Po co komu potem dofy, skoro kasa zostanie u ludzi w kieszeni.
"Wydaje mi się, że te dwie siły polityczno militarne powinny byc w stanie wybrac swoich przedstawicieli."
Kongres nie jest żadną siłą polityczną. To już lepiej po staremu sprzedać stołki w zamian za poparcie. Zaoszczędzi się z 4 dni debatowania i głosowania o niczym.
Hmm... Skoro cała kasa będzie szła na PGB.... to z czego utrzymamy WP i koksy? 🙂
ariakis: lepiej zbierac kase podatkami, chyba nie zalezy nam na tym zeby kasa zostawala w kieszeniach wegrow i crolakow? 😛
Hohohoho hahaha 😃 sorka ale zwyłem z tego "programu" 😃
Większego populizmu dawno nie widziałem 😁
Rząd wybierany przez PGB (zawsze parę głosów wpadnie) i przez kongres (też). Tylko, że:
a) to potrwa
b) dostaniesz powiedzmy 2 osoby co się znają na tym z PGB i 2 matołków z kongresu (a i to po dobrym tygodniu).
No i jak niby MY mamy sprawdzić kto jak się sprawuje? Na podstawie raportów (będą szczegółowe co kto zrobił?) czy hmmm każdy będzie miał wstęp na kanał rządowy? :>
To samo z podziałem środków od PGB, zrzucasz z siebie odpowiedzialność, grupy się pokłócą (w sumie pewnie się podzielą zależnie od % wbijanego dmg w danym tygodniu bo innej opcji raczej nie widzę) ale po co to brać na siebie skoro możesz powiedzieć, że uwalniasz kraj od zbędnej biurokratyzacji.
Co do punktu 3,4,5 to jestem w sumie za, przynajmniej nie będzie tak, że każdy dostaje CS`a jak to było u Mańka (bo prezydent prosił).
To sum up, baaaaaardzo populistyczny program, możesz wygrać, ale mojego głosu nie dostaniesz.
Idę przeglądać inne programy, elko o/
Ariakis nie da się położyc podatków na 0/0/0. Mechanika gry się kłania. Jak ludzie mają oszczędzac na podatkach skoro nic na nich nie tracą?
Stołki za poparcie? No way. Kongres to kongres. Jest wybierany przez Polaków i są to przedstawiciele sił politycznych. W ten sposób tak samo jak ja biorę na siebie częśc odpowiedzialności za działania Kongresmanów tak oni jako przedstawiciele sił politycznych biorą na siebie częśc odpowiedzialności za działania rządu. Jeśli to nie wypali to jednoznacznie będzie miało społeczeństwo zwizualizowane, że wybór kongresmana to nie jest hop siup. Od dawna ludzie piszą o wyborze gabinetu przez kongres i już teraz będą mogli sprawdzic czy będzie to słuszne. Myślisz, że nie wypali? My myślimy przeciwnie. Kto ma rację wyjdzie w praniu. Bardziej cenię opinię tysięcy Polaków niż wypisanki jednego sprzedawczyka.
Pozdrawiam
Aha zapomniałem o jednym, lepiej by było już gdyby kongres dawał wotum zaufania dla zebranego rządu.
W kongresie jest zbyt wiele przypadkowych osób, by decydował o stanowiskach w rządzie.
MON do cholery ma byc wybrany przez prezydenta - a ten dobiera vMONow takich, zeby wiedzieli co maja robic i byli dostepni - a nie to co teraz. NIkt o niczym nie wiedzial, zbiorki robiono w ostaniej chwili i to co ostanio wyszlo na jaw - bez jakiegokolwiek planu - slynna poranna zbiorka Avie vs Khere, gdzie przylismy swojego rodzaju licytacje na rozkazy i nic dobrego to nie przynislo.
jak ktos mowi o tym, ze vMonow nbedzie wybieral kongres, to chyba juz przepil resztki rozumu. To juz wole sylwestra zwierza na MONa
Sylwester Zwierz na MONa - dobry pomysł, popieram.
tuxedo dlatego w MON nacisk jest na inicjatywe PGB. Podział obowiązków może tutaj byc taki, że wybierani przez kongres przedstawiciele do ministerstwa będą pełnili funkcje nadzorowania finansów, czy samego zobaczenia jak działa MON i na co kładziemy nacisk aby później nie było rzucania mięsem bezpodstawnie. Jeśli zaś chodzi o ustalanie priorytetów to nie masz się o co martwic. Za każdym razem jako prezydent nie pozwalałem się zbytnio wtrącac w to co ustalam jako swoją strategię i z perspektywy czasu patrząc nie było potknięc.
Pozdrawiam
lol czyli czeka nas w przypadku wygranej Khere ogólny paraliż. Już widzę ten wybór rządu.
Każdemu bez wyjątku, kto zostanie wybrany przez kongres/PGB dasz dostęp do rządowych orgów i z każdym będziesz współpracował np ze mną lub staruszkiem (jeśli zostalibyśmy wybrani)? ; >
W ciągu obecnej kadencji Twojego MONowanie sknerzyłeś ile się dało jeśli chodzi o zbiórki, więc co takiego się zmieniło, że proponujesz dawanie dofów praktycznie za nic (w końcu może się zdarzyć, że będzie taki tydzień, że nie będzie żadnych zbiórek)?
W jaki sposób będzie finansowane WP i koksy? Czy WP i koksy mają stać się kolejnymi GB?
Trzeba ożywić tą grę, od dwóch lat rządzi ten sam beton toczący te same nudne boje. Jaki to ma sens? To GRA, niech więcej ludzi ma z tego zabawę, nawet jeśli są oni przypadkowi i 'nie ogarniają'.
A już rozumiem dlaczego dzisiaj rano nie było Cię na kanale dowódczym w sytuacji raczej kryzysowej i jak dla mnie ktoś kto doprowadza do takiej sytuacji jak była dzisiaj rano w RW w WN (i nie tylko) nie powinien znaleźć się w żadnym rządzie. NIGDY
Jeśli Was wybiorą i będziecie się wywiązywali z swojej funkcji to nie widzę przeciwskazań. WP i Koksy będą mogli walczyc o swój kawałek tortu i na tym polega magia. PGB nie będą musiały godzinami czekac aż WP się wystrzela. Będziecie walczyc razem. Ile ugracie tyle Wasze.
O paraliżu nie możesz nic mówic bo jest to starannie przemyślana decyzja, a czasu od wtorku mam na tyle, że jeśli będzie trzeba to sam wszystko udźwignę. Niejednokrotnie tak robiłem całymi tygodniami. Jeśli piszesz słowo paraliż to piszesz bzdury.
Pozdrawiam
Owszem zgadzam się, dawniej byłeś znany z ogarniania wszystkiego sam, ale ostatni miesiąc Twojego MONowania zdecydowanie przeczy temu wizerunkowi i martwię się czy nasz jedyny, niezastąpiony i uniwersalny Khere, aby się nie wypalił
Po przeczytaniu arta mam ochotę dodać do tytułu: "desperacja"
Khere nie wiem jak to widzisz ten wyścig dmg, każda grupa dostanie all in czy będziesz dozował po 1 killu i w ten sposób nikt nigdy nie będzie miał all in? :>
ile kont mial dzeju?
"ariakis: lepiej zbierac kase podatkami, chyba nie zalezy nam na tym zeby kasa zostawala w kieszeniach wegrow i crolakow?"
Jestem za tym, żeby kasa pozostawała w rękach obywateli. o/
System dofinansowań już od dawien dawna jest wypaczony i ma niewiele wspólnego z dofinansowaniami.
Zaś pomysł redystrybucji środków wszystkich podatników do określonej grupy najpewniej najsilniejszych graczy wydaje mi się zwyczajnie obrzydliwy i wygląda na zwyczajny populizm i chęć kupienia sobie poparcia.
"Ariakis nie da się położyc podatków na 0/0/0. Mechanika gry się kłania. Jak ludzie mają oszczędzac na podatkach skoro nic na nich nie tracą?"
Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
Czy napisałem, żeby zlikwidować podatki?
Nie - napisałem, żeby zlikwidować dofy, choć po Twojej propozycji chyba lepiej nazwać to łagodnie żołdem lub mniej łagodnie łapówką.
Poza tym system w żaden sposób nie napędza rywalizacji. Grupy wcale nie muszą bić nie wiadomo ile influence, bo wiadomo, że na koniec zliczy się sumę i wydzieli procenty.
A czy w tydzień wbiją 0,5, 1 czy 3 miliardy influ to i tak zawsze będzie to 700tyś. do podziału.
eHil
osiem ;d
likwidacja dofów? Skonczy się to masowym wbijaniem Mercenary i bh/ch. Podatki powinny byc, kasa niech sie zbiera, moze kiedys nam admini dadza szanse wyciagac wiecej niz 100k dziennie.
Co się stało z tym krajem, że ludziom w głowach tylko medale i kasa.
"osoby wybrane przez PGB"
Jak się obetnie dofiki, to ciekawe czy w ogóle ktokolwiek by o tym pomyślał.
a POW też będzie mogło wybierać przedstawiciela MON? 😃
mój prezydent!
Już widzę te dwie godziny w wykonaniu rywalizujących ze sąbą GB. Oni też będą musieli zacząć od znalezienia chętnych na ten stołek.
Niepotrzebnie komplikujesz rzeczy proste. W tej grze naród wybiera prezia wraz z gabinetem. Utworzenie i prezentacja takowego wskazuje na umiejętności organizacyjne przyszłego prezia. Najwyraźniej zwalasz tę robotę na innych. Proponujesz skład pt. Khere plus chaos i podejrzewam, że przegrasz te wybory. No offence, czysto obserwacyjnie stwierdzam, nie mam faworyta.
Jak to szło podczas wywiadu?
"Masz zamiar jeszcze kiedyś startować na prezydenta?"
"Mam nadzieje że już mi to nigdy nie strzeli do głowy"
Powodzenia : D
vote