O neutralnosti
ClioPilot
RAD MIRA U KUCI CLANAK SAM IZBRISAO A MOJI STAVOVI OSTAJU ISTI... SAMO OMLADINO VI SEBE MALO ZABORAVLJATE, PUNO LJUDI KOJI SU POPLJUVALI OVAJ CLANAK RADI "PALJENJA MOSTOVA" I "UNOSENJA NEMIRA MEĐU GRAĐANE" SU VRISTALI PO SHOUTOVIMA "IZDAJA", "PRODALI NAS", "IMPICH", "NIJE OVO VASA BABOVINA DA JE PRODAJETE" itd.... licemjere i zaborav je cudo... na obraz omladino
Comments
prvi,drugi i treci, kinderjaje sam tralalala
drugi : P
srce ti ko dzamija* mozda to o.O
neutralnost hijr vi kom!!!
\\0
0//
\\0
0//
осим дијела о хрватима, чланак је апсолутно тачан : )
а хрвати су играли за ЕДЕН доста дуго. само због тога румунија и бугарска нису биле стално брисане-што је србија бацала штету на њих без неког разумног разлога.
*срце велико као русија (никад нисам чуо за поређење са џамијом)
и да, честитам на 3. МММ ; )
v ko kuća
Hvala Tekelija, ne osporavam za hrvate da su dugo igrali za EDEN cak su jedno vrijeme bila sila pokretac EDENA. Al na kraju sve se svelo na to da su oni popustili....
Neutralnost ili ne ne treba sve zaboraviti sad. eHrvatska nam nije bila neprijatelj, nego prijatelj. Ne treba to predstavljati tako. Jednostavno, igra se promijenila i svi su poceli gledat sebe.
Nema potrebe govoriti kako su nas eHrvati ''...prodali za sicu...''
Prodati nekoga i prestati mu pomagati i cuvati svoju glavu su dvije razlicite stvari. Ne treba zaboraviti sve one situacije kada nam jesu pomogli. Ne treba traziti krivce sad za nase odluke. Ako su nase drzacemo se njih i sami snositi odgovornost i za dobro i lose u njima. Nije fer kriviti druge za to.
OPET KAZEM HVALA HRVATIMA; AL JA SMATRAM DA SU NAS PRODALI
"Ono sto je sigurno da cemo potpisat MPP sa nekom ONE drzavom pa da tako i oficijalno budemo neutralni."
ako se istovremeno kao ravnoteza drze MPPovi sa glavnim EDEN-clanicama i ako ta ONE-clanica nebude bas eSrbija, mogu zivjeti s tim.
ClioPilot Day 1,333, 00:52
OPET KAZEM HVALA HRVATIMA; AL JA SMATRAM DA SU NAS PRODALI
___________________________________________________________
Apsolutno grijesis. Da bi nas prodali morali bi dobit od eSrbije nesto zauzvrat za nas. Ako nisi primijetio nas je eSrbija brisala i sa eHrvatima. Znaci ne vjerujem da su mir dogovorili jer su se nas odrekli. Nemojte da krivimo druge za svoje probleme. Ako cemo u neutralnost idemo sto mislimo da nam je bolje to. Ako budemo druge krivili i preko noci od prijatelja stvarali neprijatelje, niko nas vise nece ni uzeti za ozbiljno. Budimo casni i preuzmimo odgovornost za svoje postupke. Ni eSrbija ni eHrvatska nam nisu krivi sto smo primorani da pregovaramo.
"ko igra za raju, zanemaruje taktiku - zavrsit ce karijeru u ...... " !!!
Zasluzena 3 MM medalja! Bravo Pilot. Valjda je red da opet otvoris kafanu `kod pilota` pa da to lepo proslavimo kako zasluzuje. he he he
Sto se tice neutralnosti mislim da od toga nema nista. Neutralnost apsolutno nista ne znaci ako ona podrazumeva da ovu igru igra 20 aktivnih igraca sa eBiH pasosem.
Malo Vas je ostalo u igri. Ovaj BB koji pominjete nije se ni desio. Tuga.
Prestanite kukati i mijenjati smjerove dok malo zapne. Ako smo se odlucili za nesto onda idemo ka tome.
Pocnite organizirati novi ustanak, smanjite svi proizvodjaci cijenu oruzja i spustite energiju potrebnu za rad sa 10 na 5!
Idemo dalje! Polako raste broj u eRepublici, budite strpljivi.
bolje biti neutralan nego neutralisan. xD
Well I did not understand probably as well as I should have. However I'd like to make a point.
I'm not sure what exactly you're not happy in terms of Bulgaria, but if it is about the RWs. Well, you should be looking for the problem in EDEN HQ and the strategy that was adopted and not blame a country for following the alliance priorities.
Strategically both RWs had to be successful for either to have a point. Because Serbia would not have lost any bonuses otherwise.
Also I'd like to remind you that the same day Bulgaria got deleted for ..... time, yet it send all of it's troops to fight for the alliance.
Look for ways to help and change the status quo, not scapegoats to make accepting it an easier task.
Dobro je biti neutralan kad imas moc. A kad nemas, moras imati alijansu.
Nema od neutralnosti nista i vi to jako dobro znate. Ili ce te tuci protiv srba ili protiv nas.
BiH nece imati svoju samostalnu drzavu dok vas ne bude najmanje 4-5 K sto aktivnih sto botova. No dobro sami ste birali!
A to sto smo mi vas izdali to okacite macku o rep, da nije bilo nasih pregovaraca vi danas nebi imali ni jednu regiju nadam sa da cete biti ljudi i bar to priznati.
Nego mi smo ispali budale umjesto da trazimo Prekomurje i izlaz u Austriju (sto je bila alternativa) mi trazimo BiH na karti sa bar jednom regijom, hebes budale.
vote
"Hvala Hrvatima i Bugarima puno na pomoci, hvala Hrvatima sto su nas ko Juda prodali za sicu "
nema na čemu cliopilot.
ne trebaš nam zahvaljivati za ništa.
Ovaj članak si napisao kao da si se spasio što više nisi pod "eHrvatskom čizmom", i pun si radosti što vas više nečemo ponižavati i osvajati i raditi vam probleme.
Svaka čast. Sve što mi još treba, je da to čujem još od par vaših igrača.
Mislim da to neče biti problem, 10-tak trolova je uvijek lako uposliti za neki cilj.
Hvala vama, i tebi posebno na ovako lijepom članku. Uživam kad se osječam kao "budala"(irony of)
to što vi imate pravo odlučivati o svojoj eDržavi kako hočete, ne znači da imaš pravo pričati GLUPOSTI.
Najmanje volim prijetiti slabijem od sebe, to je kukavički, ali budi siguran da eHrvatska dugo pamti izdaju. I Uvijek naplati.
da se razumijemo, ovo još uvijek nije IZDAJA.
Ovo j e samo pljuska savezniku koji je puno žrtvovao za vas.
Izdaju očekivamo u narednim potezima.
Vidjet čemo.
Niko nas bre nije izdao,prodao ili šta već.Jednostavno je došlo vrijeme da svak gleda svoju gu..cu.Kad večina država može svako malo okrenuti leđa Bosni ne kontam zašto i Bosna ne bi mogla malo misliti na sebe.I da,čisto sumnjam da će da može da budemo neutralni.ili tamo ili vamo al uvijek uz eBosnu a i Hercegovinu.
vote
FABIUS nisam imao namjeru da kazem da se radujem da nisam vise pod hrvatskom cizmom. Al smatram i dalje da nas je Hrvatska politika prodala. A hrvatski enarod je nas prijatelj i znam da se nisu mnogi slozili sa tim.
Hej za koga ja kao n"neutralan"da bijem danas.
sus-penzija Day 1,333, 03:17
Hej za koga ja kao n"neutralan"da bijem danas.
ZA IPERIJU eSRBIJU!
ClioPilot*
Zar se vas CP nije složio sa uvjetima mira?Pa ono cujte pa napravite kako mislite da je najbolje za nas pa ovo,pa ono...Tek kad je narod iznjeo veliko nezadovoljstvo u komentarima on okrece plocu da sacuva guzicu u fotelji.Di vam je stav?Zasto niste udarili sakom u stol i rekli MI TO NE PRIHVACAMO!Sakrili ste se iza sedam mora i sedam gora i sad smo mi najveci izdajice i krivci za vase frustracije jednom regijom.I sami eSrbi vam priznaju da smo vas spasili od potpunog unistenja.Kuda bi dovodili te vase nove igrace ako bi bili izbrisani?U Zanzibar?.Nezahvalnici nezahvalni
facepalm, a sretno samo ja ne kužim foru neutralnosti xD
i los članak smao daje povoda za stvaranje buducih problem
silvac Day 1,333, 07:40
ClioPilot*
Zar se vas CP nije složio sa uvjetima mira?Pa ono cujte pa napravite kako mislite da je najbolje za nas pa ovo,pa ono...Tek kad je narod iznjeo veliko nezadovoljstvo u komentarima on okrece plocu da sacuva guzicu u fotelji.Di vam je stav?Zasto niste udarili sakom u stol i rekli MI TO NE PRIHVACAMO!Sakrili ste se iza sedam mora i sedam gora i sad smo mi najveci izdajice i krivci za vase frustracije jednom regijom.I sami eSrbi vam priznaju da smo vas spasili od potpunog unistenja.Kuda bi dovodili te vase nove igrace ako bi bili izbrisani?U Zanzibar?.Nezahvalnici nezahvalni
____________________________________________________________
Ko kaze da se nismo tad pobunili? STa ba sad izmisljas? Naravno da se nismo slozili. Sad takvim stavovima samo mozete postic jedno- da ljudi kojima nije bitan savez pomazu one koje smatraju ipak prijateljima pocnu i radit ono za sto ih unaprijed optuzuju. Nesto slicno su radili eSrbi kad je bilo price o saveznistvu sa eHrvatskom pa eBiH i svojim komentarima otjerali na eHrvatsku stranu. Sad vi to radite samo sto tjerate ljude na eSrpsku stranu.
Bolje da se sad okrenete daljim pregovorima sa eSrbijom jer kako su mnogi vasi tad rekli:'' Samo eBiH je kocnica u konacnom dogovoru...''
Eto sad kocnica otkocena izvolite pregovarajte pa da na kraju i nama bude bolje jer s kim god smo od onih drugih smo realno slabiji. Da se dogovorite vi onda ni nama ne bi bilo problema. Izvolite bez eBiH kao ''sidra'' rijesite sad sve probleme.
Anzag-DrazenDay 1,333, 02:28 Nema od neutralnosti nista i vi to jako dobro znate. Ili ce te tuci protiv srba ili protiv nas.
BiH nece imati svoju samostalnu drzavu dok vas ne bude najmanje 4-5 K sto aktivnih sto botova. No dobro sami ste birali!
A to sto smo mi vas izdali to okacite macku o rep, da nije bilo nasih pregovaraca vi danas nebi imali ni jednu regiju nadam sa da cete biti ljudi i bar to priznati.
Nego mi smo ispali budale umjesto da trazimo Prekomurje i izlaz u Austriju (sto je bila alternativa) mi trazimo BiH na karti sa bar jednom regijom, hebes budale.
ovo je prvi puta da se slazem sa njim samo da naglasim
osobno sam bio protiv mira sa srbijom i jako sam protestirao protiv toga ali nije bila stvar u bosni nego o srbima i bugarima te rumunjima koji su tada sa nama skupa brisali srbe
potpisite jos ugovor sa one i to je to vidimo se na bojnom poljubarem cemo onda imati i mi da nekoga osvajamo
kada bolje razmislim poslije ovoga imamo slobodne ruke pa nebi bilo lose da sa srbima za mjesec dva podijelimo bosnu kako se to i spada
kako ste vi naivni a to vas ceka podjela bosne
cim se srbija malo smanji vi ste im najlaksi i sigurna meta a i nama to dobro dode
sta se mene tice ovo je izdaja ono od nas je bilo neugodno za narod ( ali vodstvo je bilo upuceno) ali ovo je izdaja
veselim se novim regijama u periodu od 5-6 mjeseci do tada ce se sstvar iskristalirati
donmarci*
__________Ko kaze da se nismo tad pobunili? STa ba sad izmisljas? Naravno da se nismo slozili.__________________________________
O cemu ti pricas covjece?U vrijeme pregovora vas CP i vlada su DOBRO ZNALI tko potpisuje i sto se potpisuje,a to znaci da se nije radilo vama iza leđa.Prvo pocistite svoje dvorište pa krenite na susjedovo.Nije nikakav problem sto ste proglasili neutralnost,ni mir sa Srbima,pa ni taj MPP vec je problem sto nas proglašavate izdajicama koje su prodale vašu zemlju.A i ja isto ko da nemam pametnija posla nego tu komentirat kad ionako znam da cu bit popljuvan.sretno u novom savezu
Veliki vote idemo se igrati napokon jer smo zadnja rupa uvijek bili e od sada nečemo biti više možemo sami uraditi nego sa njima
Oslanjamo se na one koji nas izdaju i koji se brane preko naše teritorije.
o7
silvac
Da nisi slijep kod ociju i procitas sve moje komentare malo pazljivije ne bi mi ubacivao stvari za koje se ne zalazem
Sto se tice vaseg mira sa srbima, jesmo se pobunili i sto se nas tice dogovora nije ni bilo. To sto smo zadrzali Brcko smo sami zasluzni a i cinjenica je da se eSrbiji nije vracao NE na eBiH jer su imali drug planove na istoku. Ja nisam nicije postupke opravdavo previse pa ni nase, a ponovicu ti ono sto sam u hrvatskim novinama rekao anzag-drazenu:
Prvo operi svoje gace pa mirisi moje... Ti si se u svoje prije usro, a ja budala uporno pokusavam objasnit mojim ljudima da je to tad bilo neizbjezno. Samo gurate i one koji to ne zele prema srbiji. Valjda ce se nac neki od vasih starijih i iskusnijih igraca da vam lijepo kaze da malo drzite jezik za zubima jer samo pogorsavate stvari.
Mene zaboli sta i eHrvatska i eSrbija planira sa eBiH. Ja cu pomagat onima koji su moju pomoc zaluzili. A za eBiH cu se rado borit protiv bilo koga. Toliko od mene o ovoj temi.
"To sto smo zadrzali Brcko smo sami zasluzni"
xaxaxaxaxaxaa!
NE! Zaslužan je mirovni dogovor kojim je Hrvatska tražila da Srbija ne dira Brčko i ostavi vas na karti. To je bio uslov mira i u slučaju prekršenja, mir bi prestao važiti. Isto vrijedi i za naš napad na Sloveniju i Crnu Goru...
Za slobodno Brčko nije zaslužna "moćna armija" BiH, već Hrvatska diplomacija.
Prestanite živjet u iluziji. Recimo da ste vratili Brčko svojom "velikom silom", kako to da niste mogli u ovih 500 RW-ova u drugim regijama niti jedan pobijediti? Probbudite se iz esnova i sagledajte stvari realno.
*To sto smo zadrzali Brcko smo sami zasluzni* epic x 1000
I to mi govori stariji i iskusniji igrac.svasta...uglavnom tako nastaju mitovi.Vjerojatno ces ebebama pricat kako je malobrojna ali srcana vojska eBih odoljevala vise mjeseci u maloj regiji zvanoj brcko svakodnevnim teskim ofenzivama vojske eSrbije.Te su se nihova koplja odbijala od vasih štitova kao kiša sa kamena .Sto mislis oce li ebebe ovo upijat od tebe ili ces im rec pravu istinu?(vidi *Tomislav Diablo😉
bas me zanima jesam li te i ja prodao kada sam vam dijelio tenkove i hranu za borbe protiv srba? Ma uz takvu retoriku koju ti koristis zaolm sto sam imao 6 mjeseci bosanski pasoš i što nisam mogao glasovati u hrvatskoj za koga sam htio...
Zbog mira sa srbima sam napustio hrvatsku, a sada cu napustit i bosnu... odoh ja u boliviju se borit, a vi se pacajte u balkanskom ćumezu...
sretno
Jao ljudi sta se lozite na izdaje i te gluposti... Ovo je samo igra koja je postala jaaako monotona.
Pustite ljude da malo igraju u savezu sa svojom RL maticnom zemljom. (koja cak i nije zvannicno u ONE savezu)
silvac Day 1,333, 10:53
*To sto smo zadrzali Brcko smo sami zasluzni* epic x 1000
I to mi govori stariji i iskusniji igrac.svasta...uglavnom tako nastaju mitovi.Vjerojatno ces ebebama pricat kako je malobrojna ali srcana vojska eBih odoljevala vise mjeseci u maloj regiji zvanoj brcko svakodnevnim teskim ofenzivama vojske eSrbije.Te su se nihova koplja odbijala od vasih štitova kao kiša sa kamena .Sto mislis oce li ebebe ovo upijat od tebe ili ces im rec pravu istinu?(vidi *Tomislav Diablo😉
__________________________________________________________
Napisao sam objasnjenje zasto smo uspjeli zadrzat brcko, ako ne znas citat u skolu ponovo.
silvac, Tomislav Diablo
*To sto smo zadrzali Brcko smo sami zasluzni* epic x 1000
I to mi govori stariji i iskusniji igrac.svasta...uglavnom tako nastaju mitovi.Vjerojatno ces ebebama pricat kako je malobrojna ali srcana vojska eBih odoljevala vise mjeseci u maloj regiji zvanoj brcko svakodnevnim teskim ofenzivama vojske eSrbije.Te su se nihova koplja odbijala od vasih štitova kao kiša sa kamena .Sto mislis oce li ebebe ovo upijat od tebe ili ces im rec pravu istinu?(vidi *Tomislav Diablo😉
__________________________________________________________
Napisao sam objasnjenje zasto smo uspjeli zadrzat brcko, ako ne znate citat u skolu ponovo.
"To sto smo zadrzali Brcko smo sami zasluzni a i cinjenica je da se eSrbiji nije vracao NE na eBiH jer su imali drug planove na istoku."
Ne treba Srbima NE da vas pokore. A i prvo su vam osvojili Brčko kad su vam ostale regije zauzeli. Neki srbi su govorili da je to zato što vi ne prihvaćate mir/prodaju, no na kraju su vam pustili da RW-ate Brčko nazad, i to zbog prijetnji sa Hrvatske strane da se drže uslova mira.
Ili ja to komentiram krivi dio?
i ovde kazem:
ako nastavite tako dalje, zvati cu Plata ili jos gore: S.Dana pa ce te biti svi bijeni !!
Muknete li jos jednom, ima da vas sviju nema !!
[removed]
Tomislav Diablo Day 1,333, 13:15
"To sto smo zadrzali Brcko smo sami zasluzni a i cinjenica je da se eSrbiji nije vracao NE na eBiH jer su imali drug planove na istoku."
Ne treba Srbima NE da vas pokore. A i prvo su vam osvojili Brčko kad su vam ostale regije zauzeli. Neki srbi su govorili da je to zato što vi ne prihvaćate mir/prodaju, no na kraju su vam pustili da RW-ate Brčko nazad, i to zbog prijetnji sa Hrvatske strane da se drže uslova mira.
Ili ja to komentiram krivi dio?
______________________________________________________________
Trebao je NE. Ko vise objavljuje rat goldima? A nakon brisanja eBiH rat je bio zatvroren.
Drugo: da je u tom trenutku eSrbija imala vise ''slobodnog'' vremena sipak bi uzeli taj rw i sa vasim prijetnjama. Vi ste se spasavali od brisanja tad takodjer. Pusti pricu o prijetnjama. Ne kazem da zahtjeva nije bilo i sa vase strane. Da malo bolje citas moje postove uvidio bi da ja u stvari branim Hrvatsku za taj potpisani mir i da je ne krivim za nase probleme, stavise zahvaljujem na svemu ucinjenom. Medjutim prozivati sad eBiH izdajnicima jer pokusavaju svoju drzavu da imaju je licimjerno u najboljem slucaju.
Uvijek prvo Bosna!
vote
Ja ne kontam zasto su se neki hrvati toliko prepali da cemo od jednom protiv njih pucati.
eBIH ide u neutralnost, ne u ONE !!!
I cak da bi to htjeli, nebi nas Srbi pustili, da nekazem da sam ja zadjni koji bi bio u takvoj eBIH.
Ne vjerujem da ce biti ikakvog MPPa sa eSrbijom, prevelike prepreke za to postoju na obe strane.
Ja sam to vec jucer objasnio ali mene neki hrvati nece da shvate.
Situacija je za eBIH kakva jeste i mora se naci najbolji put za tu ezemlju, trenutno je to neutralnost.
Jedan Srbin je to dobro rekao u komentarima: eBIH je preslaba za bilo koji savez i sve dok nebudemo imali 4-5000 aktivnih boraca, nije realno da pricamo o nekom savezu.
Niti smo mi neki veliki prioritet za EDEN (sta je razumljivo), niti taj savez ima neku veliku korist od nas.
Nadam se da Hrvati imaju shvacanje za nasu situaciju, nismo ih izdali i bilo bi lijepo da i dalje gajimo dobre odnose, makar sa moje strane ce tako biti.
Tuci za eSrbiju, NIKADA, protiv eHrvatske nikada osim ako nas ozbiljno napadnu.
Inace sam licno i dalje pro EDEN i TERRA sve dok me ti savezi ne ubjedu da je to pogresno.
Evo i stav srba o tome, pa da vidite kako stojite s tom novom odlukom:
http://www.erepublik.com/en/article/bih-ulazi-u-one--1822405/1/20
Sretno u neutralnosti!