Presedintele Romaniei sau Presedintele UGD
Murariu Radu Ionut
Ieri in presa internationala, am citit cum megalopartidul lipsit de modestie isi savura victoria, considerandu+se cel mai mare. Lipsa de rezultate a politicii deficitare a acestui partid, este suplinita de orgoliile personale, care au dus la racirea relatiilor interntionale. Dar cel mai frapant este ca, cel, care ar fi trebuit sa fie presedintele Eromanilor, este partinitor, favorizeaza monopolul anumitor firme, si favorizeaza imixtiunea in politica interna a altor state, fara a pastra oarece aparente, fara a lua o pozitie cat de cat legitima. Deci cum spuneam, inactivitatea acestui presedinte este completata prin partinirea aratata in cadrul discutieio ce urmeaza articolului, unde Presedintele Romaniei, sau sa spunem mai bine presedintele UGD a sarit in apararea partidului mult iubit, uitand ca el trebuie sa apere interesele Romaniei nu ale partidului, si sa lucreze pentru intelegerea dintre acestea.
Comments
Din pacate spiritul de turma guverneaza acest joc. Puterea celor multi!!! Actiunile individuale ale candidatilor influenteaza prea putin rezultatele alegerilor... Majoritatea turmei voteaza cu cine e pe primul loc (pentru ca este mai usor asa decat sa ai pareri personale)...
true
N-am inteles foarte multe din acest articol, am baut cafeaua de dimineata.
Care e problema... mai concret?
In acest joc Presedintele poate face parte dintr-un partid, este ales dintre presedintii partidelor si nu trebuie sa fie ca in realitate impartial, conteaza doar rezultatele.
Dar partea cu presa internationala si cu imaginea eRomaniei pe plan extern nu stiu ce legatura are aici si de unde ai scos-o, poate ne dai si exemple ca sa ne lamurim.
Atat timp cat sunt aici si incerc sa-i raspund omului la intrebari, de unde concluzia ta?
aty in calitate de membru ugd iti inteleg pozitia dar cu ceilalti e cetateni cum ramane?
ei nu au dreptul de a fi intelesi de presedinte?
lucram la ridicarea ugd sau a romaniei?
respect pentru cei mai vechi, ca sunt mai buni dar nici ceilalti nu sunt cantitate neglijabila ar tebui ca in alte cazuri gen irlanda sa se faca un vot dar nu n congres, un referendum
Eu ma intreb un singur lucru. Nu stiu daca eUGD este bun sau nu, dar cum se face ca inca de la infiintare au fost discutii pe tema eUGD. Chiar atat de mare sa fie raul ? Sau sa fie un pic frica de concurenta ?
onu nu e vorba de frica ci de apararea democratiei, monopolul acestui partid poate duce foarte usor in dictatura
si sa nu uitam\"somnul ratiunii naste monstrii\"
orice critica este constructiva
eu nu am facut decat sa trag un semnal de alarma
cred ca dinafara se vede mao bine decat dinlauntru
eu observ si spun, nu asta e treaba presei?
sau adevarul supara
nu ma puteti acuza de partinire
in sinea voastra si voi stiti ca am dreptate
@murariu: ti-am pus o intrebare un pic mai sus.
da mr president
te acuz de neimpartialitate si lipsa de transparenta
de protejarea anumitor monopoluri n.n Seductive si acolitii
instigare sau aprobare tacita a loviturii de stat din Irlanda
Total de acord cu tine cu privire la monopolul unui partid.Si totusi, cu exceptia penultimei runde de alegeri nu am vazut miscare din partea opozitiei si asta nu e vina eUGD. Ce vrei, sa iesim din partid ca suntem prea mari ?
O iau de la titlu: Presedintele Romaniei e unul si Presedintele eUGD e altul. Alex Craciun respectiv the_mihai... inca de aici se observa lipsa de informare... sa continui? S-au v-ati dat seama toti ca e un nou articol menit sa dea demagogic in eUGD?
Si mai e una tare: \"presedintele UGD a sarit in apararea partidului mult iubit, uitand ca el trebuie sa apere interesele Romaniei nu ale partidului\".
Tati... voi ce ati inteles din politica? Asta e cea mai mare ineptie pe care am citit-o lately. Nu spun ca presedintele unui partid nu trebuie sa fie conectat la interesele tarii... ca de aia e presedinte de partid. Dar sa lase balta partidul, ca asa zic unii care HABAR NU AU cu ce se mananca politica, asta chiar nu am mai auzit! 🙂
Maaan... scrieti dragii mei, orice numai scrieti. Asta e sloganul cand ne apucam de scris articole...
Zi buna sa aveti...
Ok.
Sa le luam pe rand, care sunt motivele pentru care ma declari \"neimpartial\" si lipsit de transparenta?
Cum protejez monopolurile si cum il protejez mai ales pe seductiv?
Ce te face sa crezi ca as fi instigat oamenii din Irlanda sa plece acolo si sa castige alegerile? Si ce te face sa crezi ca aprob ce au facut?
Te rog sa raspunzi la toate astea ca sa putem avea un dialog civilizat.
io sunt nou, dupa cum cred ca au si vazut cei care au privit profilul meu
nu pot spune ca sunt impartial
fac parte dintr-un partid
dar consider ca astea sunt probleme pe care trebuie sa le luam in considerare pt a fi un joc cat mai fairplay, nu tin sa iau conducerea, dar vreau ca impreuna sa ne ridicam cat mai sus
sa nu credeti ca am ceva bolnavicios contra voastra dar o colaborare adevarata nu ar strica
daca nu la nivelul partidelor macar a presedintelui cu partidele
asta daca sunteti de buna credinta
politica interna nu incurajeaza formarea noilor firme prin acordarea de ajutoare pt formarea intreprinderilor mici si mijlocii, ceea ce face sa avem o economie anacronica formata din muncitori si marile consortii, ceilalti au falimentul asgurat
am spus ceva de aprobare tacita, neluarea unei pozitii se cheama aprobare tacita
tin sa remarc o schimbare de lideri la majoritatea partidelor, oameni noi cu idei noi. pe cand o schimbare de generatie si la eUGD?
poti nega ca ai luat pozitie in articolul in care era laudat ugd mr president?
Murariu Radu Ionut | Aug 11, 2008 02:12 da mr president
te acuz de neimpartialitate si lipsa de transparenta
de protejarea anumitor monopoluri n.n Seductive si acolitii
instigare sau aprobare tacita a loviturii de stat din Irlanda
Auzi amice, tu gandesti 5 minute inainte de a apasa pe taste? Din ce ai scris mai sus inteleg ca tu il acuzi pe Alex Craciun ca protejeaza anumite monopoluri si te-ai gasit sa dai exemplu grupul Seductive.
Una la mana , tu lucrezi la una din firmele Seductive, deci de ce te plangi mai exact?
Doi la mana, daca ai mai si citi un pic ai fi observat ca patronul tau, in speta Seductiv, il critica in momentul de fata pe Alex ca nu lasa piata libera si nu micsoreaza taxele de import.
Acum spune-mi si mie unde e logica in ce afirmi tu.
In alta ordine de idei, si eu te pot acuza pe tine fara sa aduc dovezi (ca nici tu nu o faci) ca doresti ruinarea economiei tarii. Faci parte dintr-o firma protejata de ePresedinte si implicit singurul tau interes este sa te imbogatesti tu pe spinarea jucatorilor cinstiti.
Ia zi acum, iti place cand vine cate unul si deschide gura doar ca sa se aeriseasca?! Cred ca nu.
P.S. Mai era unul, Gregorius pe aici, care impreuna cu OchiReci, ma acuzau ca vorbesc fara sa am un ziar. Pai mai prietenilor, daca ma acuzati ca nu mi-am facut ziar ca sa scriu astfel de ineptii, ei bine ma recunosc vinovat din acest punct de vedere si nici nu am de gand sa-mi fac.
P.S.2: @cei care ma acuza ca ma iau de OchiReci and comp: Sper ca va place mediul asta promovat de OchiReci, in care vine oricine si arunca cu acuzatii ca de, e libertatea presei si sigur astia de la guvernare fura. Sunt \"convins\" ca asta era obiectivul jocului si atmosfera in care trebuia sa se desfasoare.
Tocmai au fost alegeri. Se pare ca membrii si-au ales conducerea.
solo poti sa te iei de cine vrei
fiind un joc virtual nu poti aduce dovezi palpabile ci doar deductibile
da lucrez la seductive
dar tocmai asta arata buna mea credinta, altfel as fi incercat sa imi menajez patronul
seductive a fost un simplu exemplu, si nu poti spune ca nu e vorba de monopol aici, ca sa nu mai spun ca ce sansa au jucatorii noi, seductive poate pune pt o perioada de timp
sa zic o sapt niste preturi care sa ruineze orice competitor, si apoi sa ridice preturile la cer
un risc destul de mare zic eu
the mihai am specificat ca nu doresc moartea pacatosului ci indreptarea lui
@murariu: pana la indreptarea pacatosului care e tinta acestui articol, ADICA EU, te rog sa raspunzi intrebarilor pe care ti le-am adresat mai sus.
vreau sa imi cer scuze daca cuvintele mele au zgariat urechile fine ale altore😁
\"fiind un joc virtual nu poti aduce dovezi palpabile ci doar deductibile
da lucrez la seductive\"
Daca nu poti sau nu esti in stare sa aduci dovezi palpabile, atunci nu mai face acuzatii. Acuzatiile tale sunt foarte palpabile.
\"seductive a fost un simplu exemplu, si nu poti spune ca nu e vorba de monopol aici, ca sa nu mai spun ca ce sansa au jucatorii noi, seductive poate pune pt o perioada de timp\"
Aici m-ai bagat in ceata rau. Tu de fapt pe cine acuzi si de ce? Pe presedinte cum ca ar proteja concernul Seductive, sau pe Seductiv ca a fost destept si si-a creat un monopol?
Ceri transparenta sau ceri sprijinirea firmelor mici infiintate de jucatorii noi?
Ceri economie de piata si respectarea principiilor ei sau ceri ca statul sa vina si sa spuna \"Seductive Group - pentru ca esti un concern mare, eu zic sa vinzi scump ca altfel astia micii mor de foame.\"? Apropos, si seful tau de partid a mai cerut marirea preturilor pentru firmele mici prin luna MAI.
Eu zic sa iti limpezesti gandurile si apoi sa te exprimi mai clar. Eu unul, nu am inteles ce vrei tu de fapt.
vezi mai sus
pacatosul nu esti tu partidul pe care il protejezi,
Murariu Radu Ionut | Aug 11, 2008 02:24 |
Delete politica interna nu incurajeaza formarea noilor firme prin acordarea de ajutoare pt formarea intreprinderilor mici si mijlocii, ceea ce face sa avem o economie anacronica formata din muncitori si marile consortii, ceilalti au falimentul asgurat
am spus ceva de aprobare tacita, neluarea unei pozitii se cheama aprobare tacita
pentru dumneavoastra erau doar niste propuneri,
plus ca actiuni de genul irlandei ne-au putea tara pe viitor spre un razboi mondial
nu spun xa seductive nu a fost destept, dar lipsa clasei de mijloc arata ca economia e bolnava, neluarea unei masuri, pe principiul aprobarii tacite arata ca presedintelui ii convine, isi da girul sau sprijinasituatia actuala
chiar si in rl in tari cxa america nu se lupta contra monopolului
si se iau masuri contra acestuia pe cale legislativa?
\"Murariu Radu Ionut | Aug 11, 2008 02:24 |
Delete politica interna nu incurajeaza formarea noilor firme prin acordarea de ajutoare pt formarea intreprinderilor mici si mijlocii, ceea ce face sa avem o economie anacronica formata din muncitori si marile consortii, ceilalti au falimentul asgurat\"
Ma bucur ca economia noastra este anacronica si chiar nu as vrea una modernista in care firmele mici sa se bazeze pe \"ajutoare\" pt infiintare. Ajutorul asta are un nume - Cersetorie.
\"plus ca actiuni de genul irlandei ne-au putea tara pe viitor spre un razboi mondial\"
Am mai auzit povestea cu razboiul mondial. Vino cu ceva nou, fii original.
solo daca nu intelegi poate vrei sa iti desenez...
si fondurile ue tot cersetorie se cheama?
nu aducerea economie la anumite standarde pt ca sa primeasca contributii mai mari, altfel spus investesti in viitorii contribu7abili
Hai deseneaza-mi! Dar nu veni cu povesti \"si in RL se face asa\" iar cand e vorba de dovedit acuzatiile pe care le aduci \" sa spui ca \"e un joc virtual si nu poti aduce decat dovezi deductibile\" Fii consecvent de la un capat la altul.
P.S. Inainte de a-mi desena ceva, ia in calcul ca asta e un joc ce incearca sa simuleze pe cat posibil - dar departe de a reusi - mecanismele economice din RL. Diferenta jocului e data de faptul ca lipsesc foarte multe parghii prin care poti influenta economia unei tari.
Si acum spor la desen
Murariu Radu Ionut | Aug 11, 2008 02:54 si fondurile ue tot cersetorie se cheama?
Prietene iti recomand calduros si te si sustin (sic) in incercarea ta de a obtine in acest joc fonduri de la ue. 😉
Uff...cand or sa faca unii diferenta dintre RL si ce e aici?!
nu poti nega ca cei noi inscrisi au zero sau aproape zero sanse sa se puna cu marile concerne
nu man vreau sa spun ca unele chestii din rl sunt bune de aplicat si aici, nu fac confuzie intre ele
adica, ceea ce face ue in rl, putem face noi in tara la noi,
sa presupunem ca dispar marile concernuri, nu avem in fgata un impasa_
mai multe firme, stabilitate ridicata
😁)))))) hai ca devii simpatic rau
\"Murariu Radu Ionut | Aug 11, 2008 02:59 nu poti nega ca cei noi inscrisi au zero sau aproape zero sanse sa se puna cu marile concerne\"
Prin reciprocitate, nu poti nega faptul ca la fel e si in RL😁
Bun, deci sa omoram \"marile concerne\" Seductiv, ai auzit ce te paste?
By the way, cred ca daca noii veniti vor, si se tin de treaba in loc de cerut pomeni, au sanse reale sa acceada la clasa de mijloc.
Ok...pana nu imi desenezi ce ai vrut sa spui, eu nu mai comentez (desi e distractiva discutia in sine 😉
cred ca lucrul asta il stie si alex craciun daca e specialist in economie,
principiul reciprocitatii nu investesti nimic nu primesti nimic.
nu sunt din povestea cu drobul de sare dar tre sa avem grija
Ma vad nevoit sa ma repet:
\"
Alex Craciun | Aug 11, 2008 02:18 |
Delete current comment Delete
Ok.
Sa le luam pe rand, care sunt motivele pentru care ma declari \"neimpartial\" si lipsit de transparenta?
Cum protejez monopolurile si cum il protejez mai ales pe seductiv?
Ce te face sa crezi ca as fi instigat oamenii din Irlanda sa plece acolo si sa castige alegerile? Si ce te face sa crezi ca aprob ce au facut?
Te rog sa raspunzi la toate astea ca sa putem avea un dialog civilizat.\"
Inca nu ai pomenit nimic despre toate aceste acuze pe care mi le aduci.
Spui totusi de faptul ca politica interna nu incurajeaza alcatuirea de noi firme. Poate ca ai dreptate aici, dar asta e un lucru bun, sa-ti explic si de ce, formula productivitatii in jocul asta e:
Productivitate = ( Skill cetatean - Q companie + 1 ) x ( 1 + Wellness/50 ) x Factor prezenta x ( 0,91 + Numar angajati/200 )
unde Factor de prezenta = 0,8...1,2, in functie de numarul de angajati si de ordinea in care acestia muncesc.
Intr-o firma cu 5 angajati fiecare dintre cei 5 va produce cu 20% mai putin decat daca ar lucra intr-o firma cu 50 de angajati. La acest motiv adauga faptul ca pentru fiecare noua firma dispar din Romania 40 de gold. Chiar si in aceste conditii suntem locul 3 ca numar de firme, lucru nu foarte bun in contextul celor pe care ti le-am explicat mai sus.
Mai spui si ca neluarea unei pozitii inseamna aprobare tacita, tu vorbeai totusi si de instigare...
Nu voi scrie un articol dedicat acestui subiect, Irlanda, ar insemna sa dam prea multa atentie si asta ar insemna ca acceptam o parte de vina. Liderii aliantei din care facem parte, respectiv NA, au primit deja punctul meu de vedere si totul e ok.
si, solo, bag seama ca ma subestimezi...
si mie imi face placere discutia, chiar daca e refractara din partea ta
am zis instigare sau aprobare mr president
recunosc ca nu stiam chiar in amanunt principiile economice ale E life dar ma bucur ca m-ai lamurit.
apreciez participarea la dialog si sper ca s-au tras concluziile de rigoare
Murariu Radu Ionut | Aug 11, 2008 03:09 si, solo, bag seama ca ma subestimezi...
si mie imi face placere discutia, chiar daca e refractara din partea ta
Aaa...am mai vazut acest scenariu.
Vine unul si face acuze nefondate, si daca cineva ii atrage atentia ca nu are dreptate, ca trebuie sa aduca dovezi, - ei bine - in secunda aia, respectivul baga placa cu \"ma subestimezi, imi aduci injurii, esti refractar, nu vrei sa intelegi, deci ai interese ascunse, eu vreau binele tarii si acolitii presedintelui sar pe mine and stuff\"
Amice, nu te subestimez, dar nici sa nu ai pretentia sa achiesez la tot ce afirmi tu sau altul doar pentru ca ai descoperit ca poti sa-ti faci gratuit un ziar si poti sa scrii in el vrute si nevrute. Stiu ca stilul asta e la moda in ultimul timp, dar nu il agreez deloc.
@murariu: care ar fi acele concluzii, n-am lamurit totusi toate punctele.
alex ce punct nu intelegi?
solo tu nu mi-ai demonstrat ca nu am dreptate, asa ca ca concluzie pot trage?