иди ми дођи ми
![Serbia](http://www.erepublik.net/images/flags_png/S/Serbia.png)
bg-pobednik
![](http://30.media.tumblr.com/tumblr_la6yrzbJEx1qze9woo1_500.jpg)
Поштовани саборци,
Због изузетног пријeма у јавности прошлог чланка, одлучио сам да вам дам финансијске детаље исплата државе Србије према јединицама. Да искористим још ово мало времена док ми нису скинули приступ са МоД табела
🙂.
Идемо истим редом као јуче...
ССФ
рефунд по ку6 тенку 20 рсд
Напомена, ово су податци искључиво за дејсвовање које је организовао Српски МОД. ССФ акције које плаћају странци овде нису евидентиране.
10.04.2012. 14780 рсд
2 udara tog dana, Broj vojnika 73: Front 13 Vukovi 7 WE 19 GA 19 TT 15
11.04.2012. 11960 рсд
2 udara tog dana, Broj vojnika 58: Front 7 Vukovi 5 WE 13 GA 14 TT 19
12.04.2012. 0
13.04.2012. 38620 рсд
6 udara tog dana, Broj vojnika 186: Front 39 Vukovi 27 WE 36 GA 39 TT 45
14.04.2012. 14620 рсд
3 udara tog dana, Broj vojnika 71: Front 9 Vukovi 7 WE 21 GA 20 TT 14
15.04.2012. 21880 рсд
4 udara tog dana, Broj vojnika 105: Front 9 Vukovi 18 WE 26 GA 25 TT 27
16.04.2012. 22560 рсд
4 udara tog dana, Broj vojnika 111: Front 19 Vukovi 18 WE 24 GA 23 TT 27
17.04.2012. 4720 рсд
2 udara tog dana, Broj vojnika 24: Front 4 Vukovi 2 WE 9 GA 3 TT 6
ПВЈ
рефунд по ку6 тенку 20 рсд, рефунд по ку5 тенку 17 рсд
Пошто је велики број јединица, представићу рефунд само за 3 најбројније на каналу за ударање.
10.04.2012. ПВЈ укупно - 69858 rsd
Garda 9900 rsd.
Red Svetog Djordja 9900 rsd.
Templari 8400 rsd.
11.04.2012. ПВЈ укупно - 68279 rsd
SJEB 9200 rsd.
Garda 6940 rsd.
Gvozdeni Puk 6480 rsd.
12.04.2012. ПВЈ укупно - 16358 rsd
Garda 2380 rsd.
Red Svetog Djordja 2280 rsd.
Ajkule 1560 rsd.
13.04.2012. ПВЈ укупно - 91461 rsd
SJEB 14220 rsd.
Red Svetog Djordja 13980 rsd.
Garda 11020 rsd.
14.04.2012. ПВЈ укупно - 54342 rsd
Garda 10620 rsd.
Red Svetog Djordja 5880 rsd.
Templari 5380 rsd.
15.04.2012. ПВЈ укупно - 75820 rsd
SJEB 12380 rsd.
Red Svetog Djordja 10880 rsd.
Templari 8580 rsd.
16.04.2012. ПВЈ укупно - 89265 rsd
Red Svetog Djordja 15780 rsd.
Templari 12880 rsd.
Garda 12500 rsd.
17.04.2012. ПВЈ укупно - 52730 rsd
Red Svetog Djordja 13340 rsd.
Templari 8120 rsd.
Garda 6940 rsd.
ВеС
Буџет се исплаћује у односу на број војника и у односу на просечну снагу јединице. Овог месеца минимум да би се војник рачунао за буџет је 1000 ку6 ударц.
Буџет за дане 10.04.2012. 11.04.2012. 12.04.2012. 13.04.2012. 14.04.2012. 15.04.2012. 16.04.2012. 17.04.2012. за цео ВеС је био 55550 рсд
Elita -60 војника- -9786 просечна снага- 8508рсд
Jurisnici -77 војника- -6928 просечна снага- 7992рсд
Kobre -68 војника -8064 просечна снага- 8092рсд
Lavovi -61 војника -7075 просечна снага- 6331рсд
Legija -39 војника -6434 просечна снага- 3751рсд
Medvedi -74 војника -6263 просечна снага- 7118рсд
Panteri -61 војника -7786 просечна снага- 6795рсд
Skorpioni -55 војника -8605 просечна снага- 6963рсд
Занимљивости! Занимљивости! Занимљивости! Занимљивости! Занимљивости! Занимљивости!
![](http://i1125.photobucket.com/albums/l598/cardacha/416891_3338168621921_1499803783_305.jpg)
Занимљивости! Занимљивости! Занимљивости! Занимљивости! Занимљивости! Занимљивости!
ВеС је за ових 8 дана добио 444400 рсд, ПВЈ 518113 рсд а ССФ 129140 рсд
Најплаћенија јединица за један дан у датом временском периоду је Ред Светог Ђорђа за дан 16.04.2012 15780 rsd!
🙂Браво момци?! о7
Јединица са најслабијим одзивом током једног дана су Вукови, 2 човека су се појавила на каналу за ударање 17.04.2012. Можда су тукли за странце ... али ... ајде мало више туците за нас!
🙂
Рекордан одзив на један удар за овај временски период су урадили Јуришници. 13.04.2012
[21:58:29] VeS 107 vojnika | Skorpioni 0 | Legija 8 | Lavovi 16 | Jurisnici 30 | Panteri 14 | Medvedi 16 | Kobre 12 | ELITA 10 | | RAVES 1 |
Рекордан ДМГ учињен приликом једног удара у овом периоду је урадио ВеС 16.04.2012.
[23:06:18] VeS 136 vojnika | Skorpioni 20 | Legija 17 | Lavovi 17 | Jurisnici 19 | Panteri 17 | Medvedi 23 | Kobre 15 | ELITA 8 | | RAVES 0 |
За пола сата је било испоручено 41680750 на Турке у Софији.
Десет најплаћенијих јединица у ових 8 дана:
1. Ред Светог Ђорђа 78520 рсд
2. Гарда 68460 рсд
3. Елита 68064 рсд
4. Кобре 64736 рсд
5. Јуришници 63936 рсд
6. СЈЕБ 60880 рсд
7. Темплари 59760 рсд
8. Медведи 56944 рсд
9. Шкорпиони 55704 рсд
10. Пантери 54360 рсд
Закључак?
Нема закључка, ево вам информације. Па ви видите. Ја сам исто ово хтео да објавим када сам био МОД али нисам добио одобрење поредпостављеног. Али ето, сада нисам на функцији и могу да вам дам ове податке. Где има места за побољшање рада? Процените сами. Можда желите да видите ДМГ репорт неких јединица?
![](http://i1125.photobucket.com/albums/l598/cardacha/tumblr_lyhi1eNzQ21roqz41o1_500.gif)
Поздрав! БГ-победник
о7
Comments
за шаут ....
рокните БГ-победника!
http://www.erepublik.com/en/article/-1-2011850/1/20
... uzo kokice (:
TEMPLARI \o/
JER ONI ZNAJU KAKO SE BIJE !!!!
Spavajte mirno - Garda čuva nebo iznad Vas!
: )
uff sto ne volim da pisem ove komentare. sticajem okolnosti, vukovi su uglavnom i clanovi titana, a posto je tamo cesto opustenije pucanje (nema ono "ispucaj 3 killa...") vecina vukova tamo i uzima opremu, a samim tim ne popunjava formular, preko koga ide isplata refunda.
ne znam koliko ti, ili bilo ko drugi moze da mi veruje, ali za bilo koji dan sam spreman da ti posaljem listing sa svim mojim udaranjima tog dana.
mogao bih i od bilo kog drugog clana jedinice, ali ne bi nilo u redu prema njima da to pokazujem
pozz
p.s. uff zurim do grada, pa je malo konfuzno napisano 😒
Zaključak:
U top10 najplaćenijih jedinica, nema ni jedne članice SSF-a. Voleo bih da vidim odziv kod PVJ kao što je prikazano za SSF. A da, ne može, taj podatak ne postoji.
SSF ima najjeftiniji a najveći... DMG 🙂
i da ostanem dosledan:
kada PVJ, VeS i SSF udare u isto vreme, nema te sile na eSvetu koja može da parira!
v
RSDj je najaktivnija PVJ jedinica.
Kad budete u mogucnosti da pokazete za svakog vojnika GDE i KAD je udario (nebitno iz koje formacije),
SA CIME je udario, SA KOLIKO WELLA je udario, onda ce ovi podaci biti nesto, dotle, vidimo koliko je neko imao ljudi na kanalu, vidimo koliko je neko napravio DMG (ali ne vidimo gde, jer je mozda u tom trenutku tukao u tunguziji). Sve u svemu, nepotpuni podaci, kojima se lako moze manipulisati i gde moramo mnogima da verujemo na rec i postenje...
Najjeftini je dmg ljudi koji ne uzimaju refund : D
A isto znaju mehanizme i udaraju kad treba i gdje treba : D
sub i vote Red Sv Djordja !!!!!!!!
Ovo sto ej kulen rekla.
O stvarno Slobo? Manipulisemo a?
Pa ok ajde da krenemo od necega. Mozemo da imamo podatke o kolicini ljudi na kanalu i koliko su ti ljudi udarili. Mislis da to ne bi bio dobar pomak ? Da se po tome vodimo za pocetak? Ili neka ide ovako... Vidi se da je sve bas kako treba. : )
ВеС је за ових 8 дана добио 444400 рсд, ПВЈ 518113 рсд а ССФ 129140 рсд
Cifre sve govore ; )
SSF! o7
BG-Pobednik
Ti mene zezas, 100%
Mozes ti da imas podatke o sto ljudi na kanalu, o tome da su udarili 55 puta i da su napravili xxxxxx DMG. Ali kako da se zna GDE su udarili? Milion puta sam video likove (iz svih formacija) koji za vreme udaranja pucaju po belom svetu, iz samo njima poznatih razloga. Ti isti ljudi, su kasnije bili na spiskovima, sa sve urednim podacima koliki su DNMG napravili... I sta cemo sa tim? Pravicemo se da smo mi SRBI posteni i da ne krademo. Ako ti mislis da je to pravi nacin, OK. Mene je zivot naucio, da verujem proverljivim podacima, a ne drugim ljudima na rec, ko god da su oni...
A ti Slobo hoces da kazes da samo neki biju po belom svetu a ovi drugi ne. Isto tako predpostavljam da hoces da mi kazes da ovi najplaceniji udaraju bas gde treba a da eto bas VeS ne udara gde treba : )
BG Pobednik
Pogledaj da li sam bilo gde napisao VES, SSF ili PV. Kazem da SVI to rade...Nemoj da pokusavas da me svadjas sa bilo kojom formacijom. Reci konkretno, ako mislis da nisam u pravu. Kazi gde gresim, ja sam tebi rekao gde je slaba karika, i gde ima mesta za manipulaciju
Ja ti lepo kazem stvar je vrlo prosta.
Hocete da cekate da svi instaliraju neko parce softvera na svoj komp i da znate gde ko puca? To necete docekati nikada i iluzorno je pokusavati. Ako se za to vezemo nikada nista necemo uraditi.
Hocete da brojite vojnike i da vidite koliko udaraju? To je izvodljivo u praksi i moze da se implamentira brzo. Sta cekamo?
Bg Pobednik
Pises "HOCETE". Ja nisam vlast, nisam ni u jednom ministarstvu niti cu ikad vise da imam bilo kakve veze za izvrsnom vlascu. Iznosim moje misljenje, kao sto ti iznosis svoje. Sve sam ti rekao gore i nemam sta novo da dodam...
@Slobodan Prvi evo dacu ti ja neke ne bitne cifre sada... cisto radi primera 😉
eDan Država Bitka Q6/Tenkova Štete
1603 Poland 24812 - Black Sea Coast of Turkey 158.14 4.688.301
1603 Serbia 24820 - Central Croatia 351.16 10.541.859
1603 Republic of Macedonia (FYROM) 24839 - Molise 553.45 15.592.755
... itd, spaljeno 1062.75 = mek bude 1063 q6 tenkova napravljeni dmg 30.822.915 = 31m
drzava bi trebala da je platila preko budzeta 480 za tih 6795rs tj =~ 4g
sto znaci da su panteri dali 583 ili ti ~ +10g na opremu preko budzeta
da bi me neki papan prozivao tu i pricao kako muzem drzavu !
VUJ
[removed]
[removed]
@ Slobodan Prvi
SSF to može da dostavi kome treba u bilo kom trenutku za bilo kojeg vojnika. Sve što si rekao. DMG, kad (tačno u sekundu), gde (iz koje zemlje - za koju zemlju), broj udaraca, na koliko wellness-a je igrač ostao nakon udarca i koliko je EXP dobio... Nema laži nema prevare.
Kad se popunjavaju prijave, unese se i udarac kao i broj udaraca pa pre samog udaranja znamo sa kojim dmg otprilike raspolažemo. Posle samo proverimo da li je to to.
"Hocete da cekate da svi instaliraju neko parce softvera na svoj komp i da znate gde ko puca? To necete docekati nikada i iluzorno je pokusavati. "
Pogledati odgovor Slobodanu. Mada slažem se da je i ovaj drugi način, iako dosta lošiji OGROMAN napredak u odnosu na sadašnje stanje i ako treba da se ide postepeno do usavršavanja - neka se ide.
BTW, nekako ne mogu da se otmem utisku da ljudi misle da neko ovde mrzi VeS. Ne vidim razlog zašto bi bilo ko mrzeo bilo koju našu vojnu formaciju. Mogu npr. da ne volim neku jedinicu ili neke ljude u njoj, ali ne mogu zbog njih nekoliko da ne volim celu formaciju.
Isto tako mi se čini, uopšte govoreći, da se, kad god se upute kritike na račun VeSa kao formacije, uvek jave da odgovore oni koji najmanje imaju razloga jer se na njih prozivke ni ne odnose.
Realno, od 8 jedinica u VeSu možda 4 su one prave, izvorne VeS jedinice, ostalo je, manje-više, nešto između državne i paravojne. Jedna jedinica se. s vremena na vreme, otvoreno i ponaša kao paravojna, dok bi druga npr, najradije da pređe u paravojne (priznanje jednog člana te jedinice) mada iskreno ne znam šta ih koči da to urade kad već toliko žele.
Takođe, međusobno poređenje bilo koje od tri naše formacije je u startu nelogično jer se radi o formacijama čije su osnovne karakteristike potpuno različite. Nemoguće je npr. porediti VeS i SSF kad nemaju isti/približan broj jedinica, broj vojnika, prosečnu snagu i čin (samim tim i udarac), isti način funkcionisanja i slično. Nemaju čak ni istu namenu.
@Alex L.
Ako sve to mozete, zasto ne date tu skriptu, program, (sta god da je) drzavi, da je ona distribuira SVIMA koji zele drzavne pare i u trenutku nestaju svi problemi. Naravno, uvek ce biti ljudi koji zbog objektivnih okolnosti nece moci da instaliraju taj program, ali taj broj ce biti zenemarljiv.
Kad sam bio CP, pricao sam sa nekim programerima da naprave takvu skriptu, nudio RL kintu samo da je naprave, ali svi su mi rekli da iz ovih ili onih razloga ne mogu. Sa Coorajberom sam pricao u vezi te skripte. ni od njega nisam dobio potvrdni odgovor...
Ja ne zelim nikom da namecem resenje, niti to mogu. Samo predlazem, ono sto ja mislim da je logicno. Od drazve NIKAD nisam uzimao pare, samo sam joj DAVAO pare. Ne zelim nikog ni za sta da optuzujem, ali nadam se da smo svi toliko ozbiljni da mozemo da priznamo da se trenutno MNOGO KRADE...
VeS ima ogroman odziv vojske na svojim udaranjima zato što ima u proseku 60+ vojnika koji ne udaraju nigde dok država ne pozove. Zato i imamo situaciju da jedinice dovedu na udaranje po 30 vojnika na skup, čisto zbog toga što im je FF pun i oni ČEKAJU akciju.
Tako i treba da bude, VeS je prvi i glavni stub odbrane zemlje i uvek mora da bude spreman na akciju. Sposoban da lomi protivnika, nanosi preko 50M dmg odjednom, sabija zidove i odnosi pobedu.
Plaćeničko udaranje VeS jedinicama treba i mora najstrože da bude zabranjeno upravo zbog toga. Isto tako, slažem se da zbog toga država treba i mora da plaća VeS unapred, možda i više nego ostale formacije, i da se na to gleda kao na rezervaciju dmg. Samim tim, pošto bi jedinice i njihov dmg bio rezervisan, vojnici ne bi smeli nigde drugo da udaraju. U teoriji je moguće, u praksi skoro neizvodivo, pre svega zbog mehanizama igre koji prosto teraju da se non stop puca. Ljudi sad imaju bazuke/čokolade, naravno da će pokušati da povremeno uzmu BH, goldi svima trebaju. FF dolazi na svaki sat, glupo je da se to propušta jer to je čisto bacanje dmg. Zato treba stalno ispucavati 100 well i čekati ili 200-300, zavisi da li i dokle može da se čeka. Tih 100-200-300 well sigurno neće biti ispucano bilo gde i samim tim uzalud potrošeno.
SSF na primer, ima manji broj vojnika od VeSa, ali sa većom prosečnom snagom. SSF kao paravojna formacija nije dužan da čeka udaranje već se snalazi kako može da vojska puca što više u toku dana. Zato i nema skupova gde SSF jedinica ima 20-30 ljudi odjednom jer su ti isti ljudi možda već pucali pre 2 sata, bilo za Srbiju, bilo za Čile, Belgiju ili šta znam koga.
Osnovna namena SSFa nikako nije zamena za regularnu vojsku, to niti treba niti može da bude. SSF je izrazito mobilna formacija koja u bilo kom trenutku za veoma kratko vreme može da nanese značajan dmg bilo gde i time prebaci zid u nekom RWu npr. sa 49,5 na 50,5 kad se bitka lomi ili da neutrališe tenkovanje protivnika dok ne dođe pojačanje.
Ne gurajte se, ima za sve.
A što ne mogu da se nateraju svi da instaliraju skriptu?
Ili instaliraj ili nema opreme i tačka!!!
Problem je jednostavan.
Требало би објављивати чешће овакве податке
http://www.youtube.com/watch?v=84xk4oRIqmU
upravo si postao public enemy number 1 sa ovim obajavama
ali
No One Likes Us We Don't Care.
BIRTIJA
tako da znas : )
hm, ima nesto u ovoj statistici sto dosta toga govori, ali kao i svaka statistika ni izbliza ne pokazuje pravu istinu...
primer:
ssf jedinica napravi stetu sa 5 coveka, koju ves pravi sa npr. 8 coveka, a pvj sa 10 coveka
ssf je potrosio (ako svako potrosi po 10 tenkova) 50, ves 80, a pvj 100 tenkova, pa je sasvim logicno da one jedinice koje su brojnije, iako prave manji dmg pojedinacno imaju veci priliv sredstava od drzave.
da slozicemo se da ljudi sa jacim accountima prave jeftiniji dmg, ali da li to znaci da treba da se pretvorimo u elitisticku drzavu gde sve treba da ide na racun 200-300 najjacih dok ostalih par hiljada treba da "posmatraju i aplaudiraju"?
svaka jedinica ima infrastrukturu u srbiji, ili bar deo, svi koji su drzavljani srbije porezom pune budzet, tako da je logicno da svako dobija i deo tog kolaca.
e sad jeste poenta napraviti tu podelu da bude sto pravednija, ali onda dolazimo do price da svaka vlada ili skoro svaka, zapocinje neku svoju reformu i to propadne brze nego sto uopste i dospe na dnevni red, jer postoje mnogi koji ili nece da se lise svojih privilegija ili nemaju sluha, a i lakse je da nista se ne radi nego da se samo kritikuje i "pljuje" po nekom drugom, a o sebi i "svojima" da se ispredaju price u superlativima...
SSF WTF??? xD
Au jbt, refund po Q6-ici 20 rsd-a.
Hocu i ja na taj refund.
Osecam se kao odbacen,
jer nisam hteo da se okacim na drzavnu sisu.
joe7, Svi hoce reforme koje su nerealne. i onda sve ostane na prici. softver na kljientu svakog borca.... rekoh nema sanse.
brojanje vojnika i q6 hitova, ima realne sanse.
bg-pobednik
jedinica ti ima slab prosecan str u odnosu na recimo najacu u vesu
sto znaci da ti je i budzet manji
evo jednostavno pitanje
13.04.2012 vasih 30 vojnika a elita 10 vojnika
koliko opreme potrosi 10 a koliko 30 vojnika?
dovedes vise vojnika na chat ispucas vise opreme a dobijes manji refund gde je tu zdrav razum ?
ВеС 16.04.2012. Medvedi 23 a ELITA 8 vojnika
koliko potrosi opreme komadant za 23 a koliko za 8 vojnika?
i opet budzet veci ovima sa 8 ljudi
jel to normalno ?
od ovih 8 vojnika min 7 njih su u isto vreme i titani
sto znaci da tamo dobiju opremu
sto dalje znaci da je njihova potrosnja opreme ravna nuli
koji je interes slabijih jedinica vesa da i dalje stite ovakav fazon isplate budzeta
jel ste vi mazohisti ili namerno unistavate svoje jedinice?
PV
postoje 2 refunda nadji mi jednu pv jedinicu koja prijavljuje ovaj refund sa Q 5
nema sanse svi prijavljuju onaj sa Q6 a 80% pv jedinica nema vise od jedne q6 fabrike
ma nemaju cak ni tu jednu ako cemo iskreno
I sta je drugo budzet i refund nego lopovluk
Uuuuuuuuu, njam, njam, njam .... 20 dinzi refund ! Sad frka opsta kako PVJ toliko da uzimaju ? A siroti VeS jos mora da doplacuje iz svog dzepa, da instalira neke bezvezne skripte da ne moze se opusteno kraducka ko i do sad, i jos im ni medalje ne daju da jure o drzavnom trosku ? Strasne su to stvari rodjaci ...
Naravno objasnjenje za ovo gore napisano je , DA MI VAS MRZIMO 😁)))
GARDA FTW!!!
a SSF vise od 50% njihovih vojnika je u titanima
koliko njihove jedinice potrose na opremu za te ljude
pa nista jer drzava finansira titane
TEMPLARI o/ o7
Ko zeli da nesto preduzme i nesto promeni, trudice se i pokusavati. KO NE ZELI DA NESTO PROMENI IZMISLJACE NON STOP NEKE IZGOVORE, NEMOGUCNOSTI ZBOG OVOG, ONOG... Ako SSF moze da instalira skriptu, zasto ne moze VeS, PV, kurta, murta?
RESENJE JE JEDNOSTAVNO, SKRIPTA OD SSF. Ali onda nema vise kradje u ovoj meri, a to nekom ne odgovara. UVEK se zna ko se boji kontrole i provera - LOPOVI. Uradite nesto, a ne samo da kukate kako ne mozete ovo, ne mozete ono...
SSF dajte skriptu drzavi, pa nek drzava kaze javno ko nece da je instalire...
@betega samo dodaj da za te ljude jedinica ni ne uzme nista bas iz razloga sto drzava oprema titane.
PozZ
mozete samo pjevat borbene
@Slobodan Prvi
Skriptu i server za nju nam je obezbedio i napravio jedan nas clan. Tek skoro smo je prosirili na ceo SSF jer jednostavno ne mozemo od coveka zahtevati da pored svih obaveza u porodici i na poslu, pravi nesto za celu igracku zajednicu. Ucinio je jedinici i hvala mu na tome.
Drzava se ranije dogovarala sa igracem Roktaal da on napravi skriptu za 300g sto je stopirano jer nekima nije odgovarala da ona postoji. Ne znam kome, jer bih to rekao javno, ali znam da je bezveze to ispalo na kraju.
ja sam dao glas
Reforma bilo cega na ovom cudu, nije za mene. A vi nemojte da se pokoljete oko toga. : )
@iKoen
Ja cu dati 300 golda ili RL kintu, bilo kome, ko napravi tu skriptu, da je drzavi na koriscenje i da je odrzava. Samo nek mi se javi onaj ko to moze.
Uslovi:
-da se vidi GDE je napravljen DMG
-da se vidi KAD je napravljen DMG
-sa kojim oruzjem je napravljen
-sa koliko wella
Uzmite mi pare ili golde...
@iKoren Upucen sam u pricu, i znam da je baza mala za ono sto je Sloba rekao , i da bi se morala prosirivati a to trazi vremena i rada ! Ali ponudite je drzavi, recite sta jos treba da se modifikuje, i mozda ce neko to moci da uradi za gold, ili rl novac, nije bitno !? Postoje ljudi ovde koji bi pristali da deo tih troskova preuzmu od drzave, i finansiraju takvu jednu stvar, koja bi sve price zatvorila jednom za svagda !
gloshky da li ti ciljas na to da vesu treba tvoje sazaljenje ?
daj nemoj biti smesan opet si odlutao od sustine, cinjenica je da se konstantno
pojavljujes tamo gde neko drugi ne zeli, a fora sto ne znas celu pricu.
za betegu i ostale, pricate ovde o ovom i onom
kada bi i kako bi... sto niste imali ste prilike i sta je bilo, nista
od ~700 vojnika u vesu nek bude da je 1/8 na poslu i da ne moze da instalira skriptu.
Ostatak moze ali nece zbog cega... pa niko nece prvi.
I tu dolazimo do toga da nisu jedinice sporne, vec neko ko konstantno
koristi neznanje kao i bahatost pojedinaca da bi maskirao svoja potrazivanja.
BTW Sto mislite da front zeli da da tu skriptu, kad je nudjena bila je skupa
tacnije tih 300g je bilo mnogo, ovako za recimo tih 4-5 meseci
imate mesecno barem toliko bacenih para da nisu pokrivene dmg.
Odlican potez DRZAVO, i treba te musti o7
ocu i ja moj deo \o/
Jbte Slobodane, ti u jednom postu pišeš da SSF ne da skriptu, a u drugom da mi nećemo da instaliramo skriptu koju oni neće da daju? Opet ista priča, nismo se složili sa BH pravilnikom a ne sa reformom, instaliranjem i drugim sranjima koje navodite ovde...