Шта се крије иза идеја ПОКС-а?
Kheshig
Ко жели да види аргументацију засновану на чињеницама перјанице ПОКС-а у овој игри, може видети на следећој слици:
Пошто су ми све слике из претходних чланака нестале јер сам их аплоудовао на tinypic, украо сам дивајдер из чланка МО.
Већ неколико пута ми је на фејсбуку искакала спонзорисана објава такозваног „Покрета обнове Краљевине Србије“ у ком се наводи пет кључних аргумената за обнову монархије у Србији.
Прво да разјаснимо, ја нисам противник било ког уређења осим тоталитарне диктатуре. Сматрам да сваки систем може да функционише ако људи који су део система желе да тај систем успе – било да је то монархија, демократски системи, или социјализам. Штавише, мени се свиђа идеја да Србија буде уставна, парламентарна монархија, јер сам као историчар – традиционалиста. Међутим, волео бих да тај владар има улогу као у систему Уједињеног краљевства – чисто формална, титулатурна улога, без пресудног утицаја на дешавања, али личност чија се реч поштује. Овај чланак се не бави темама ко финансира покрет, ко га води, која је биографија људи који воде, већ искључиво идејама које они заступају и пропагирају и да ли су оне утемељене у реалности.
У овом чланку ћу вам аргументовано одговорити на тих фамозних пет разлога због ког треба да обновимо монархију. Па да почнемо.
„1. Обновом Краљевине Србију одмах би се побољшао углед Србије у свету. Имали би стабилну државу и национално јединство. Ни један председник републике није успео да уједини владајуће и опозиционе партије око кључних националних питања. Само краљ је успевао у томе и само он то може и сада. Србима је данас потребније јединство него икада.“
Прво да кренемо од појма уставна парламентарна монархија. У начелу, то је држава којом влада монарх, обично краљ, уз помоћ парламента уз поштовање устава као главног правног акта државе. Корени уставне парламентарне монархије потичу још из времена Велике повеље слобода (1215), и на крају, Законом о правима (1689) године у Великој Британији. Значи, можемо оквирно рећи да уставна парламентарна монархија је идеја која се јавила током 17. и 18. века.
Имајући то у виду, не знам како би враћање на политички систем из 18. века донео већи углед Србији у свету. Неће Владимир Путин, Доналд Трамп и Ангела Меркел да више поштују Србију зато што је монархија. Путин сигурно неће разговарати са српским краљем, као што не разговара са британском краљицом, око битних ствари, већ са премијером који има стварну моћ у држави.
Друго, када кажу да је „краљ једини успео да уједини народ“, српска историја показује другачије.
-Карађорђе, први владар у историји модерне Србије је имао жестоке сукобе са опозицијом у току Првог српског устанка. На крају је убијен од руке свог кума и глава му је послата Турцима.
- Милош Обреновић је имао буне 1821, 1825, 1835, да би на крају био приморан да абдицира 1839. године.
-Михаило Обреновић је приморан да абдицира 1842. године након жестоке борбе са опозицијом. Убијен је 1868. године у атентату.
- кнез Александар Карађорђевић се помирио са превлашћу „уставобранитеља“ и тиме одржао себе на престолу. Свргнут је са власти 1858. године.
-кнез/краљ Милан Обреновић је морао да гуши Тимочку буну 1883. године, и због нејединства народа изгубио је Српско-бугарски рат (1885). Абдицирао у корист свог сина Александра и отеран као псето из земље (давали му гомилу пара само да се не врати)
-краљ Александар Обреновић је ужасном владавином довео да га убију и баце као џак кромпира кроз прозор 1903. године.
-краљ Петар, једини на овој листи који је успео да нађе баланс између сукобљених страна. Омиљени и најбољи српски владар.
-краљ Александар, који је неуспешно покушао да уједини три народа и да му нов идентитет. Убијен у атентату 1934. године.
Дакле, од осам српских владара у новом веку, само је један успео да не буде убијен/омражен/збачен. Значи, ако изаберемо краља, имамо 12,5% шансе да он не буде омражен/убијен/збачен. Климаве шансе за успех.
2. Боље ћемо заштити српске националне интересе. Јесмо за то да будемо део породице европских земаља, али никада по цену одрицања од виталних српских националних интераса на Косову и Метохији, Републици Српској и нарушавања односа са Русијом.
Не знам како уставна парламентарна монархија може да утиче на очување виталних националних интереса. Није спасило Велику Британију од губљења огромног броја колонија које су представљале велики значај за национални интерес, нити је сачувала српски национални интерес 1918. године када је српски национални програм замењен југословенским. Ова теза је чиста спекулација, без икаквог утемељења у реалности.
3. Најразвијеније и најстабилније државе Европе и света, са највећим платама, најбољим животним стандардом и здравственом и социјалном заштитом су краљевине. Ми желимо да будемо у друштву таквих земаља, као што су Краљевина Шведска, Краљевина Норвешка, Краљевина Данска, Холандија и Белгија, Краљевина Шпанија, Уједињено краљевство Велике Британије, Канада и Аустралија, Царевина Јапан.
Успех Велике Британије, Јапана, Норвешке (...) не потиче од њиховог државног уређења. Успех Велике Британије потиче од њеног експлоатисања колонија, Јапана због радне етике становништва, док успех Норвешке потиче из односа државе према становништву, који се, према здравом разуму монархиста, опасно приближава социјализму.
4. Када буде краљевина, Србија ће се равномерно развијати у свим регионима, како у градовима, тако и у селима, а не да се сва богатсва сливају у Београд. Доста је Србија радила, а Београд се градио. Време је да се оживе села, варошице и други градови у свим деловима Србије.
Опет спекулација и празне приче. Штавише, Србија је током своје историје била земља гомиле сиромашних сељака и малог броја богатих сељака и трговаца, док је њихов положај сиротиње донекле побољшан доласком омражених комуниста 1945. на власт.
5. Вратићемо се традиционалним, породичним вредностима, јер без здраве породице нема среће и просперитета државе. Српски сељак не сме више да буде грађанин другог реда, него да држава већим субвенцијама помогне његову производњу и уложи у изградњу и обнову путева, школа и домова здравља.
Како уставна парламентарна монархија гарантује „повратак породичним вредностима“? Управо су државе које су наведене у трећем разлогу управо перјанице ЛГБТ права, истополних бракова и политичке коректности. Та логика говори да ће доласком монархиста на власт управо учинити супротно.
Краљевина је јефтинија од републике. По важећим законима држава је у обавези да финансира изборе за избор председника републике на сваких највише четири године, а осим тога и издражава доживотно сваког бившег председника републике, његову породицу и да му плаћа секретарицу, возача, обезбеђење и канцеларију све до његове пензије.
Уставна парламентарна монархија подразумева изборе, исто као и република, тако да су трошкови расписивања избора готово исти, осим у случају председничких избора. Издржавање бившег председника свакако је јефтиније од издржавања краљевске породице. Према статистици, краљевска породица у Енглеској је током 2019. године потрошила 67 милиона фунти. Верујем да је годишње издржавање Војислава Коштунице нешто јефтиније.
Такође, не знам да ли је иједан Карађорђевић јавно пружио подршку овом покрету. Ако јесте, разуверите ме.
За крај, најопаснија ствар коју они пропагирају, али скривено, јесте промена државног система. Једина револуција која је изведена без крви је Славна револуција (1689). Готово сви покушаји у историји да се промени систем је резултовао у спирали насиља. Примера за то има колико хоћете: Француска револуција, Амерички рат за независност, Бошљевичка револуција у Русији 1917, грађански рат у Вијетнаму, Камбоџи, па и грађански рат у Југославији 1941-1945. У време када је подељеност народа дубока по свим тачкама дневног реда, од спорта до политике, тако драстична промена власти би се готово сигурно завршила грађанским ратом и/или интервенцијом неке стране силе. Додатна подела друштва нам у овом тренутку заиста није потребна. Не падајте на јефтину пропаганду шарлатана и мислите својом главом !
Да кажем и понеку реч о овој игри. Видећу колике су шансе да се програм помоћи настави због слабог одазива играча. Без обзира, докле год има неког да заслужује помоћ, добиће је од мене. Извештај о фебруару стиже крајем месеца.
Што се саме ситуације тиче, игри полако истиче рок трајања. Ништа се ново не убацује, модул за ваздушне битке је само започет, без назнака да ће се комплетирати, док је последње јављање админа било за 12 година игре. Срећа па има картичара који власницима ове игре дају мотив барем да одржавају сервере. Кад картичарима досади, паковаћемо сви колективно кофере.
До следећег читања,
Кешиг
Comments
Funcija nista ne znaci samo osoba
Prilicno svezi primeri Patrijarh , Guverner Narodne banke ............
Ali naravno mora se imati nesto da se privucu paznja
"privuce paznja" upravo to pa zaludni srbi da se zamlaćuju recimo političkim sistemom, ili cenzusom, ili jeliti digitalizacijom jerbo je 21 vek a što pola Srbije i trećina Beograda sere iza kuće jer u tom istom 21 veku nema kanalizacije, to nije važno... 😉
moj komšija u selu ima i kanalizaciju i poljski WC. Voli kad radi po bašti da ode da se olakša kroz trougao. Da li oni koji imaju i kanalizaciju i poljski WC treba da vrate kanalizaciju i daju je onima koji nemaju?
Nego šta n'o da vrati...
DobiJo je sad i digitalizaciju, ne more sve da ima 🙂
[removed]
Овај алиас Дража који се појавио агресивном пропагандом је болесно амбициозан, неписмен, необразован тип са компексом вишка вредности. Оно што пише није за озбиљну анализу осим за доброг психијатра.
Лепо је што си написао овај текст који не треба да буде упућен њему него свима осталима да подсети на неке основне историјске чињенице.
Ти би волео да је тако,али није пријатељу није!
Princ Stefan koji sad ima jednu godinu od oca Filipa i majke Danice bi uz neko namesnistvo i strogu kontrolu njegovog odrastanja i vaspitanja mogao da preuzme presto po punoletstvu, program POKS-a sam po sebi ima dobru ideologiju koju je uz vece korekcije moguce da se sprovede u praksi, nazalost narod je sludjen njegovim dedom Aleksandrom i danas vise nemaju ugled koji zasluzuju, mislim da je Stefan pun pogodak za realizaciju svega navedenog uz pravo vaspitanje i odrastanje, i njegov otac Filip je covek na svakom mestu i bez ispada i kontroverzi, pitanje je da li sam princ Filip zeli da preuzme takvu ulogu. Najgore od svega sto je trenutno na vlasti prerusena garnitura Radikala i starih komunjara, a narod sludjen rijaliti programima i losom i degutantnom muzikom, kao takvi u ovom trenutku definitivno ne zasluzujemo Kraljevsko zvanje i njihovo velicanstvo.
Ти дете од годину дана, које је тек проходало, сматраш "добрим материјалом за владара"? Разумем потребу за формалним образовањем, али постоји ли школа у којој можеш да научиш како добро да владаш државом? И за крај, ти се залажеш за монархију у којој владар има већу контролу власти, ако се не варам? Шта ћемо ако испадне да је Филипов узор Милош Обреновић, као што је Вучићу?
Onda ćemo ga ubijemo ...
Ne bi nam bio prvi put. 🙂
Da smatram dobrim "materijalom",uz patriotsko vaspitanje od malena moze biti ono pravo, skola kao takva ne postoji, smatram da vaspitanje u duhu patriotizma, skromnosti, jednakosti kakvi su mu bili preci moze da bude ono pravo, zalazem se za parlamentarnu Monarhiju, da Kralj bude tu i u korist naroda ponistava odluke istog ako smatra da je na stetu naroda, u principu bi imao manju ulogu od vlade, e sad je kompleksno pitanje ko bi vladu sacinjavao i na sta bi to licilo, sve ovo se svodi na domenu naucne fantastike, jerbo zasto Srbima zabraniti "demokratsku Republiku" ? Po meni prolazili smo kao Monarhisti kroz istoriju strasne golgote i ne ponovile se ako da Bog,ali isto tako smatram da se najmanje pljackalo, kralo, otimalo.. Primera je mnogo za takve tvrdnje.
Јеси ли ти прочитао чланак? Посебно онај део о осморици нововековних владара Србије?
а ако мислиш да се мање пљачкало, прочитај нешто о богатству војвода Првог српског устанка, прочитај захтеве из Ђакове буне, а и баци поглед на ратно профитерство у Првом светском рату.
Не желим да продубљујем дискусију ни са тобом а ни са другима. Једино вас молим да пажљиво прочитате овај текст, ако је потребно и два пута. Онда покушајте да демантујете, али аргументовано, неке наводе аутора.
Sve je lepo i koliko god moguće kraće apsolvirano u članku...
A što se tiče "dobrog materijala..." za bilo šta... Elem, imam malo više godina pa se sećam tamo početkom 90-ih godina kada je "NJKV" dolazio prvi put u Srbiju i onda je bilo ljudi koji su za njegovog prvenca (pošto je imao tada nekih 9-10 godina) smatrali da je "dobar materijal" pa je bilo predloga od nekih perjanica tadašnjeg SPO-a da ostane u Srbiji, pa čak i jeliti da ga vaspita i usmerava "neki od pravih srpskih domaćina"... i mogli bi na tu temu povazdan a sve uzalud...
Poenta je, da vrlo često bude, kakav otac, takav i sin a sinovi "NJKV" ne mogu biti ništa bolji od njega jer ih on nije usmeravao u drugom pravcu do onog kojim on ide a on je takav kakav je...
A i ti njegovi sinovi, skoro pa po 40 godina imaju i mi ih izdržavamo a ne znaju ni dan danas srpski kako valja...
I ako će neko reći, što je to važno, važno je samo zarad poredjenja sa recimo, rumunskom, bugarskom ili grčkom "kraljevskom" porodicom (a usput, prve dve su nemačke poreklom a treća je danska) gde svi odlično znaju rumunski, bugarski i grčki jezik a isto su proterani kao i Karadjordjevići ali njima je stalo i ne pokazuju lenjost duha kao ovi naši "dedinjski trutovi"...
Zar Vam nije dovoljno to što je "NJKV" sve ostale Karadjordjeviće razjurio iz dvorskog kompleksa na Dedinju iako svi (osim potomaka kneza Pavla) imaju ista prava kao i on jer je po ostavinskom rešenju iz 1934 godine, sva imovina ostala iza Aleksandra ravnomerno podeljenja na tri dela njegovim sinovima a "NJKV" je sin samo jednog od njih trojice... zar to nikome ne pokazuje nivo rezonovanja i razmišljanja?
Takodje, što se tiče "NJKV", imam dobro pamćenje a i obimnu dokumentaciju, sećam se i njegovih nastupa dok se još SFRJ nije raspala pa čak i kad se raspadala i njegovog "jugoslovenstva" i prvog intervjua (i to za Zagrebački list) tamo 1987 godine...
On se setio da je srbin tek kada je prestala ikakva šansa da se možda izvrši restauracija monarhije na nivou neke Jugoslavije pa bilo kakva.
Da mu sutra neko nekim slučajem ponudi presto nezavisne Crne Gore, mislite da ne bi pristao? 😉
Samo da negde i nekome bude nekakav vladar...
A poredjenje sa svim onim monarhijama koje oni nabrajaju, pored onih činjenica koje se navode u članku, podsetio bih da su svi oni, na ovaj ili onaj način vremenom, i to godinama i godinama, došli do toga da imaju sistem koji imaju...
To je jedan proces koji traje vekovima...
U Engleskoj je polako počeo od početka 13 veka pa su bili prisiljeni da jednog kralja skrate za glavu a drugog oteraju pa su onda imali sreće da im za kralja dodje neko ko ni reči engleskog nije znao i bilo mu dosadno da prisustvuje sastancima kabineta pa prestao je da prisustvuje i to je postao običaj odnosno "ustavna konvencija" kako to oni zovu, da kralj ne prisustvuje odlučivanju i ne odlučuje o ničemu nego samo biva obavešten...
Pa su doterali do toga da Britanski parlament može da ukine monarhiju najobičnijim glasanjem... ne treba im čak ni referendum!
Švedjani su isto tako morali jednog svog kralja da skrate za glavu a sledećeg da zbace i proteraju pa su došli do toga da od 1975 čak ni po Ustavu Švedke, kralj čak ni formalno ne postavlja predsednika vlade ni raspisuje izbore već to čini predsednik parlamenta a nije čak ni formalni vrhovni komandant a i pre toga, dok je i imao neka formalna prava po važećim zakonima, svoje pravo da se meša u rad vlade je iskoristio poslednji put 1914 godine...
Ili Japan... trenutni japanski car je 125-ti po redu... pametnome dosta.
Ili, da podsetim na Belgiju... Svom kralju Leopoldu III nisu dozvolili da se vrati u zemlju posle II svetskog rata jer je potpisao kapitulaciju u II svetskom ratu i po njima, preterano "saradjivao" sa nemcima a njegov sin je tamo negde, slagaću sad, 1993-4 odbio da potpiše jedan zakon a vlada ga lepo proglasi nesposobnim na 24 sata i usvoji taj zakon...
Ali sve to je rezultat jednog procesa koji je trajao desetinama a ponegde i stotinama godina i porediti te monarhije i uzimati ih kao primer nama i za nas je suludo...
Тко се ожени муслиманком нема права да полемише о краљу и отађбини.
Jеси ли ти прочитао чланак? Посебно онај део о осморици нововековних владара Србије?
Tita i komuniste da preskocimo to je bila YU.
1990 -
Prvi predsednik
Otet pa PRODAT - ubijen.
Prvi demokratski predsednik
Doveden pred vladu na streljanje -ubijen.
Predsednik SR Srbije u vreme SFRJ -ubijen
Ministar -mup ubijen
Ministar -odbrane ubijen
generali ,nacelnici etc etc.
Prodati
Predsednik Srbije 97-2002
Nacelnici GS sefovi DB etc etc .
Predsednike ministre RSK , RS i BiH da nam ne zamere ovi politicko korektni ,necemo racunati.
Monarhija je losa za biznis ....ne znaju da trguju....zivela Republika. 😃
*
Како год окренеш - код нас владаре убијају. Али поједини никако да схвате да у парламентарној монархији - краљ није владар.
A neki očito ne shvataju da naša "kraljevska" familija jednostavno "nema štofa" za ikakavu iole važniju ulogu u našem društvu a i ovakvi kakvi su, gledaju samo da što god i koliko god ušićare na teret i ove države i ovog društva (obidjite malo zvanični sajt "NJKV" pa vidite kako se recimo postaje "dvorski liferant" 😉...) i drugo, mnogo važnije, i ovu parlamentarnu demokratiju koju i kakvu imamo je karikatura a zamislite tek kakva bi tek bila "parlamentarna" monarhija u nas... 🙂
*
Да се нешто разумемо, ја нисам говорио о томе ко теба да буде краљ. Ја сам говорио о промени система. Суштина парламентарне монархије је управо то. Дакле - укинути институцију председника републике. Да престанемо да се бавимо тиме ко ће на сваких пар година да нам представља државу.
Што се саме демократије тиче - сматрам да је то превара. Илузија. Шарена лажа која служи томе да људе убеди у то како они о нечему одлучују. А нарочито ако знамо да:
„Кад би избори стварно могли нешто да промене, били би законом забрањени."
„Власт сувише озбиљна ствар, да би се препустила народу."
што се приписује Черчилу и
„Није важно ко гласа већ ко броји гласове“
што је приписано великом вођи (иначе друмском разбојнику из млађих дана) Ј.В. Стаљину.
Могао би на ову тему још много тога да напишем, али много је једноставније да наведем овај чланак:
https://www.in4s.net/platon-cercil-joca-moler/
и емисију:
http://www.youtube.com/watch?v=yQM4z36wako
па кога стварно занима да нешто више сазна - ето му прилике.
Да не заборавим - свако навођење Србије као демократске државе и парламентарне демократије је потпуно погрешно. Србија је окупирана земља. Само што та окупација није класичног типа (самим тим многима није ни очигледна) - него се спроводи преко посредника (што би се рекло - домаћих издајника) и натурализованих странаца (страни држављани који су за те потребе постали држављани Србије). Треба вам доказ ? Па то је бар једноставно - да није тако вероватно би на власти имали неког ко стварно ради у интересу грађана Србије, а не супротно. Паметном доста.
Иначе, морам да приметим да као народ стално понављамо исту матрицу. Која год тема да се отвори, који год предлог да се појави - ми се увек ватрено делимо на две супротстављене групе. Овај чланак и коментари су још један пример тога.
"Што се саме демократије тиче - сматрам да је то превара"
To potpisujem... to je samo šarena laža sirotinji raji da se eto, "ona nešto pita" a njeno mišljenje i stavovi se oblikuju preko medija, ekonomskog potčinjavanja i tzv. političke korektnosti...
*
@Noel de Lilly Noire - Прочитај чланак који сам навео и погледај видео. После тога све је јасно.
Ma odgledao i pročitao već ranije a za izbornu, i geometriju i aritmetiku znam ovde kod nas još od izbora iz 1990 godine...
A pričao sam o "oblikovanju" i "formiranju javnog mnjenja" u modernom zapadnom svetu. čija se matrica praktikuje i kod nas...
Lepo argumentovano
Не разумем чему оволика аргументација. Зар није било погодније само назвати све неистомишљенике неокомунистима и клинцима и завршити причу?! А не да ја ту читам некаква слова грдна...
јбг, нисам ја дошао до тог нивоа
Može i ono ,, Svi ste vi govna!! Ja sam u pravu".
Брзински сам пролетео кроз текст вреди лепо прочитати, чим стигнем кући прво то... Као неко ко би волео да наша земља једног дана буде монархија ово морам да прочитам... Хвала за текст.
PS Што се тиче подршке престолонаследника колико знам само Покрет Краљевина Србија има његово подршку, али и они су климави, нису као ПОКС приучени и овако агресивни на глуп начин... 🙂
СКУПИЛИ СЕ СВИ ДУШМАНИ НА ЈЕДНОМ МЕСТУ,БРАВО БАНДО НЕЋЕТЕ НАС ЗАУСТАВИТИ ТО ВАМ ПОРУЧУЈЕМ!
ДО КРАЈА
ЖИВЕЛА НАМ КРАЉЕВИНА СРБИЈА!
МИ ДОЛАЗИМО
Зашто краљевина, када имамо патријарха који у начелу може да крунише владара царском титулом?
A koju teritoriju da krunise CAREVINU ovo sad ruglo?
како онда да буде краљевина када је ругло? Онда само жупанија!
Kralja za cara!! ,,Hrastos se rodi" (Aleksandar Karađorđević - u mozak nejaki 07.01.2020)
Vi dobacite cenzus prvo pa da pricamo. Uz to rreba vam i referendum, ne moze monarhija bez referenduma. Trece ako pokusate pucem da dovodite kralja, pa pucem ce i pasti. Stvarno ste smesni jbt, SPO i POKS - jajare od nato lobista, inace SPO ispao iz koalicije Vucic i prijatelji. A POKS ne znam sa kime ce
mislim da ipak treba reci da su stvari za koje se bore nacelno sasvim ok, ali da je neobicno kako misle da je to neraskidivo i jedino moguce u monarhiji
Zeleo bih samo de te ispravim vezano za pojam USTAVNA PARLAMENTARNA MONARHIJA koji kao takav ne postoji.Imamo ili Ustavnu monarhiju,gde je monarh apsolutni vladar koji ima i izvrsnu i zakonodavnu i sudsku vlast,kao sto je slucj sa drzavama uglavnom u Aziji,kao sto su EMIRATI ili Saudijska Arabija,gde su monarsi gospodari zivota i smrti.S druge strane imamo uglavnom evropske drzave sa Prlamentarnom monarhijom, gde monarh ima cisto protokolarnu funkciju.a zakonodavna vlast je u rukama parlamenta ,doj je izvrsna u ingerenciji vlade odnosno premijera ili predsednika vlade,ili predsednika drzave ako je sistem predsednicki.
Tita za kralja!
Kad ovako objektivno gledam, meni je sama situacija malo konfuzna da se baš najbolje i ne snalazim u svemu tome.
Srbija ima krunu i na grbu i na zastavi.
Himna joj pjeva i o narodu i o kralju.
Srbija ima i Beli dvor u Bg.
Srbija ima prestolonaslednika.
Srbija ima i prinčeve svoje.
Nedavno je dobila i princezu.
Srbijom vlada šef države koji je iznad Vlade i Parlamenta i koji ima ovlaštenja monarha u apsolutističkim monarhijama.
Ima sve što treba da ima monarhija, samo što se tako ne zove.
*
Другим речима - Србија има Председника Републике који се понаша као краљ, а ускоро би могао да постане и патријарх. Ако не и нешто више...
http://www.youtube.com/watch?v=52y4kExUJXQ
Нисам видео овај спот раније, преплаках.
Монархиста сам, али ову екипу из ПОКСа је наместила БИА.Познајем их све ЛИЧНО!Од Жике Гојковића који је наводно председник странке до Владе Јелића који у ствари вуче конце.Због "путера на главама" који су скупили док су били на функцијама у градској управи Новог Сада, сада "одрађују посао" форсирајући причу о монархији.Све се своди на контролу бирачког тела.Нешто попут оне позоришне представе коју су 2 удбашка агента (Шешељ и Чанак) имали пре неколико дана на "тв Пинк", када су један другом подизали рејтинг најприземнијом глумом која не би прошла ни деведесетих на почетку вишестраначја.Све је у Србији строго контролисано.На људима је да одглуме гласање, а парламент ће добити власт која мора да одради издају Косова и Метохије, уз присуство "опозције" која ће се сложити са "реалношћу".Због ПОКСа,СРСа,Мише Вацића...и других "политичара" цензус је и спуштен на 3%.
*
Да поменемо и то да је већина "руководилаца" комби странке СПО Вука Драшковића прешла у ПОКС. Што је и очекивано после пропасти исте, разоткривањем стварне улоге њеног "лидера" - као доушника, сарадника и послушника власти и НАТО.
Познајеш мало морген!
Niko nije rodjen da vlada niti trrba da bude izabran da vlada 10-20-30 godina. Niko, i ja tu stajem.
Jebes monarhiju
Добар чланак
Мада мени и даље боље звучи "Краљевина Србија" од "Република Србија" :Д
Gde ima kralja, ima i Apisa
Nevezano za to koliko nas je Aleksandar ukopao sa Hrvatima i Slovencima, monarhja je nazadna stvar koju je čovečanstvo prevazišlo još od 1789 godine. Dobro je šljakala giljotina.
Ove seljačine tipa Engleza raspalih, Japaneza blentavih, i sl. samo su retki relikti prošlosti.
Svako dete treba da rođenjem ima bar deklarativno iste šanse, a ne da neki budu prvilegovaniji od ostalih.
слажем се, али све ове државе су монархије на папиру. Монарх се ништа не пита, одржи по који говор и то је то.
[removed]