[NF] Вісник Конгресу №2. 30.10.2013. Сірко - рецидивіст.
KaIadin
Слава Україні, шановне паньство!
30.10.2013. Третє засідання Конгресу жовтневого скликання. Сьогодні атмосфера була менш напружена, аніж на Другому засіданні. Можливо тому, що конгресмени освоїлись з новими умовами, а можливо з причини відсутності радикальних законопроектів.
Отож, розглянуто було наступні пропозиції:
1 - “Питання про повернення до засідання конгресмена Івана Сірко. Порушення - виставлення закону без узгодження в конгресі”.
Комбат. ПоУ.
Як відомо, пан Сірко давно прославився як той, хто з високої гірки клав на якісь там Регламенти чи повагу до інших гравців. Тому такі порушення Регламенту нікого не дивують. Звісно, він ж бо Його Величність ексміністр Російської імперії!
Вобщм, назбиралась більшість із ЗЛОнархів, Консерваторів та ПоУ. Мабудь їм стало шкода головного
2 - “Запросити на доповідь мін. Економіки. Вислухати доповідь про надходження грошей в держ. казну. Та вислухати поради щодо зміни податків. У разі конструивних та обгрунтованих пропозицій винести їх на голосування”.
Олеггг. Консерватори.
Оскільки на минулому засідання законопроект про тотальне зниження податків відправили на розгляд МінЕку, то сьогодні вирішили його запросити. І розпитати про
Ну, спілкування з МінЕком пройшло передбачувано: запитань мало, запитання без конкретики, запитання без обгрунтування.
3 - “Доктор Фауст та Інквізітор написали після попередження про лістнер. Прошу голосувати, чи вважаєте ви, що їм необхідно надати лістнер”.
Комбат. ПоУ.
Оскільки чат Конгресу під час гарячих дебатів добряче гальмує, то частенько повідомлення приходять через хвилину після відправлення. Так сталось і цього разу: пан Спікер розпочав голосування, під час якого з’явились запізнілі повідомлення Фауста та Інквізитора.
Вельмишановне паньство віднеслось з розумінням до технічних проблем, та відхилило пропозицію Спікера. А може справа у тому, шо до ліснера були приставлені представники обох таборів?
4 - “Снизить трудовой налог с 4% до 1%(возможны варианты 3%, 2
😵”
Комбат. ПоУ.
Ну, наша пісня гарна й нова, починаймо її знову! Нє, ну а шо? Той факт, шо ми ні про шо не добазарились з МінЕком, ше не значить, шо ми не хочемо упороти цьої дурниці! І було обговорення! Жваве обговорення! Для початку коаліція НФ-НГ багато разів просила подати документ державною мовою:
- Прошу надати переклад;
- Прошу надати мені переклад державною мовою;
- Прошу надати переклад х2;
- Прохання подавати закони українською мовою і надати лістнера сіркові;
- Питання подане на розгляд не державною мовою, прошу надати закон на розгляд державною мовою!
Але наші щирі прохання було проігнорено. Адже повага до державної мови грошей не приносить.
А ще ми багато разів просили надати які небудь розрахунки чи обгрунтування:
- Чи є бодай якісь розрахунки? Чи знову голосуємо ВСЛІПУ?
- Пане спікер, а конгресмену що вносить пропозицію, важко обгрунтувати підстави виненсення?
- Хочаб примітивне обгрунтування є такій зміні податку?
- Ну хоч якісь розрахунки є?
- НІЯКИХ РОЗРАХУНКІВ НІХТО НЕ НАДАЄ???
- РОЗРАХУНКІВ ТАКИ НЕМАЄ?
- Прошу автора закону на трибуну!
- Нехай автор обгрунтує Законопроект!!!
- Обгрунтовувати хтось буде?
- Автор закону нехай обгрунтує!
- Правильно, А В Т О Р А ! ! ! !
- Нехай обгрунтує!
- Ніяких розрахунків! То що ми розглядаємо?
- Пане спікер, це маячня, а не законопроект. Якщо конгресмен вносить пропозицію, то він повинен надати якісь обгрунтування аби дискусія була предметною. А так виходить пропозиція знизити до 1-2-3% не зрозуміло чому і не зрозуміло як. Це схоже на законопроект?
- Ми ще розглядаємо Законопроект? Розрахунки будуть?
І нам надали обгрунтування! Справді! Реальні! Правда чисто по анархістськи:”Знизивши податок гроші залишаться у людей, а не в кишенях влади”. Так, пан Затей саме так і висловився! Головне, що розрахунки дуже точні! Думаю він щиро вірить у свої слова.
“Рішення не прийнято” - вердикт вельмишановного Спікера. І все. А про шо тут можна іще говорити?
5 - “Додати до регламенту пункт, щоб подавали законопроекти виключно українською мовою”.
Вайт Вольф. НГ.
Звісно патріотична партія виставить такий закон на розгляд Конгресу! Адже скільки іще можна терпіти зневагу українського народу? Скільки ще ЗЛОрхісти на чолі з ексміністром Російської імперії Сірком будуть зверхньо ставитись до простих громадян країни, яка дала їм за роботу по 1000грн? Фюрер анархістів висловився так на цю тему:”не согласен, Украина двуязычная страна, те кто альтернативно одарённый и не понимает на двух языках пусть в конгресс не избирается, а подтянет свой уровень образования”. На що Вайт Вольф сказав:“Досить”! І вельмишановне паньство погодилось!
Так, більшість Конгресу повністю згодні з представником НГ, що не можна подавати законопроекти іноземною мовою! Ми - українці! Мова наша - українська! Проти були лише ЗЛОнархи.
6 - “Конгресмена Івана Сірко вилучено через порушення. Згідно регламенту виставляю на розгляд питання про повернення.”
Комбат. ПоУ.
Як я уже писав вище:”пан Сірко давно прославився як той, хто з високої гірки клав на якісь там Регламенти чи повагу до інших гравців.” І знову ніхто не здивований. А чому? Бо це для нього як дихати! Не поклав вранці на когось згори - день прос... прогавив.
Результат: після повторного вияву неповаги, Сірка залишили за межами чату. Звісно йому байдуже, бо він ішов у Конгрес по медальку!
7 - "Створити документ, у якому загальнодоступно можна спостерігати присутність того чи іншого конгресмена на кожному засіданні, незалежно від того, відбулося воно, чи ні.
Примітка: Якщо конгресмен не був на засіданні через виключення з чату за певне порушення регламенту, то необхідно вказати в Табелі причину усунення та посилання на відповідний пункт/пункт та підпункт Регламенту конгресу еУкраїни.”
Комбат. ПоУ.
Гарний законопроект. Такий документ детально проілюструє активність конгресменів, покаже соціуму працьовитість партійних діячів, ну і конкуренти зможуть тицяти одне одного в цей документ пиками!
Звісно ж законопроект було прийнято! Конструктивні речі завжди проходять. Це вам не ідеї хаосу від ЗЛОрхістів.
8 - “Наступне питання іноземною, але поданно до поправки. Тож переводжу "Доповнити
п 3.4 абзацом “6) розмови в чаті конгресу після оголошення спікером про початок голосування”"
Степан Аксьонов. ЗЛОнархи.
Пан Спікер був змушений власноруч перекладати поданий документ, аби не порушити попередній затверджений законопроект. Це дуже похвально. Добре хоч Комбат поважає українців! Щодо самого законопроекту, то якби ми могли покращити Скайп, чи наростити потужності інтернет з’єднання в Україні, то він був би дуже корисним. Але оскільки часто відбуваються серйозні затримки повідомлень, то незабаром в чаті Конгресу залишились би менше половини працівників.
Відхилено.
9 - ”Linok вносить пропозицію щодо імпічменту. Причина: http://www.egov4you.info/citizen/history/6871207"
Лінок. ЗЛОнархи.
Ну, порви і викинь, а не законопроект! Для початку ми довго розбирались, що ж там такого крамольного вгледіла пані Лінок. Потім нам пояснили, що проблема у малій військовій активності пана Президента. На що пролунав гучний сміх, почались удари долонями по столу, у багатьох від реготу навіть просльозились очі. Мда, мабудь пані Лінок не чула, шо вельмишановний генералісімус Зетмен ака Козак Саша уже з рік як пропагує
Звісно пропозицію завалили! По іншому і бути не могло!
Підсумок:
А - Сьогодні були набагато продуктивніші. Можливо через звикання до процесу, можливо Спікер уже руку набив, можливо то відсутність Сірка так повпливала.
Б - Трололо ЗЛОнархів у поданні безглуздих законопроектів залишається сталим. Добре це чи погано? Та звісно погано! Що може бути доброго у хаотичному бродінні хаосу посеред е-українського соціуму? Нічого.
В - Поведінка Сірка не є похвальною, проте так зі складу угруповування бєзпєдєльщіків себе веде тільки він. І за це вам вдячні.
В - Під час обговорення Вальдемар зі ЗЛОнархів образливим виразом звернувся до пана Президента. Коаліція НФ-НГ багато разів вказала на цей факт, а я в такій же образливій формі звернувся до пана Спікера, аби сильніше привернути його увагу. Шановний Спікер уже по завершенню голосування заявив про неприпустимість переривання процесу голосування, та про те, що і з першого разу побачив образливий зміст слів Вальдемара. Судячи з усього на наступному засідання Вальдемар та я будемо слухняними слухачами. Ось в таких ситуаціях і проявляються "Ставелі Кулі" Спікера Конгресу!
Краля номеру:
Слава Україні!
Comments
[NF] Вісник Конгресу №2. 31.10.2013. Сірко - рецидивіст.
http://www.erepublik.com/uk/article/-nf-2-31-10-2013--2335648/1/20
Сірко - не рецидивіст, він жидофашистський експрем'єр Росії, пора це вже запам'ятати.
Стосовно статті, то бачу у вас добряче пукани тріскають, що анархісти здобули перше місце на виборах. Що зараз вони головне зло на території еУкраїні, а не оператори або Гвардія та Фас))
Слеєр, в тебе що "пукани" - улюблене слово?
Стосовно анархів, то толку що їх багато пройшло якщо вони нічого не вирішують?
брехня якась написана. Мені якісь ліві слова приписали, нуби
лол
як на Зетмена, то гнали, що він не б'є, зрадник, медальхантер. А як ваші фейлопрези - валевіко, теперішній през (не пам'ятаю, який нік носить та тушка) не б'ють, перебуваючи на найвищій посаді та показуючи приклад, як потрібно визволяти Неньку - так їм можна, бо вони качаються.
лицеміри такі лицеміри
Валя, на Зетмена гнали тому, що він б’є проти альянтів, ну, і просто тому, що інтелектуальна активність згаданого тобою антиукраїнця зводиться до того, що до чого б він не взявся, то або фейл, або дефолт, або просто банальна відсутність знань української граматики.
Більше питань вроді не було.
Щодо «визволяти Неньку», то особисто я не розумію, чому Ваш фейл (про який вас попереджали) повинен бути обов’язком для когось щось показувати. До твого відома, президент - це посада адміністративна. Такий собі менеджер по роботі державного апарату. І якщо апарат працює ефективно, то значить менеджер справляється зі своїми обов’язками.
П.С. Ти теж бив проти України за окупантів-словаків, зраднику?
1. Тобто, тушка, яку пропхали на СР з самого початку не була налаштована на роботу, а пропихалась виключно заради медальки та розкрадання бюджету?
2. Апарат працює ефективно? лол. Скільки статтей видав "апарат" за цілий місяць. Особисто я не пригадую жодної, окрів вчорашнього звіту МЗС (та ще 1 статті) та 1 конкрсу від мінкульту. Координації нуль (якщо не враховувати ті соплі та істерики перед виборами ("Friends! Help Ukraine! Give us a congress!!!")
3. П.Н. - Особисто я вдарив проти України лише 1 раз за своє е-життя - 24.11.12 р. Та й то за вказівкою вашої ботовлади. І я про це дуже шкодую
Карпет, давай кандидатуру на преза - покажеш як потрібно працювати 😉
Мій юний друже. Ваш рівень когнітивного сприйняття реальності викликає у мене серйозні занепокоєння щодо Ваших можливостей адекватного розпізнавання графічних елементів з подальшою асоціацією отриманих даних в рамках поточного контексту.
Доводжу до Вашого відома, що (відповідно до існуючих світоглядних понять) кожна людина має власну волю і можливість до здійснення покладених на неї організаційних задач в рамках встановленої парадигми, яка обумовлена загальновизначеними рамками, вийти за межі яких є неможливо.
Щодо Ваших, нарікань щодо відсутності координації, то дозволю Вам зауважити, що саме Ваше (та Ваших друзів) голосне грюкання дверима і відмова від адекватного ведення роботи (що спостерігається за Вашми опонентами) не дає Вам права говорити про відстуність координації.
Щодо останнього вашого «пн». Те, що Ви визнаєте за собою можливість діяти адекватно викликає у мене щирі сподівання на Вашу можливість діяти осмислено, а також свідчить про те, що незважаючи на обрану Вами позицію, Ви все ще маєте здатність вести конструктивний діалог з метою забезпечення спільного блага для більшості учасників даного проекту. Проте, Ваша апеляція до «ботовлади» в даному контексті виглядає абсолютно недоречною, оскільки ви самі маєте стосунок до створення та управління бездуховними об’єктами. Тому даний коментар вважаю спробою показати себе тим, ким Ви, мій юний друже, не є.
Валевіко, на даний момент я не є найоптимальнішою кандидатурою на пост Президента еУкраїни
Мій старий друже, це ваша вина, що ви обрали ту людину, яка не має власної волі і можливостей здійснювати покладені на неї організаційні задачі. Наступного разу на посаду президента слід обирати розумну та працьовиту людину, а не овоч.
І щодо мого "грюкання дверима" - я ні звідки не виходив і дверима не грюкав. Мушу зауважити, що саме ваша ботовлада повидаляла опозиційних командирів з чату координації.
Овоч? Бугага ))))
Ти дивись на дії опозиції за останні півроку. Ви реально можете висунути і проголосувати за свого преза, але не виходить. А як називають людей, які хочуть, але не можуть. Отож.
Тому по іншому як політичною імпотенцією я це назвати не можу. Це ж стосується і роботи конгресу - ви в більшості не можете нічого протягнути.
Мій юний друже, я тому і написав про Вас і Ваших друхів, аби ви часом не подумали, що я звертаюся безпосередньо до Вашої скромної персони. Безумовно, мова йде про командирів військових з’єднань, хоча я розумію, що даний рівень абстракції є занадто скалдним для Вашого юного мозку, а тому мене аніскілечки не гнітить це наївне дитяче нерозуміння Вами метафор та узагальнень.
Заразди того, щоб не бути голослівними:
6 липня: [9:04:13 Μ.Μ.] * eRep - prince92(MarconiUA) left the chat (Unsubscribed).
9 серпня: * eRep - Сергій Ромашко left the chat (Unsubscribed).
Подальші пошуки увінчались невдачею у зв’язку з тим, що мене охопило відчуття апатії до Вас і Ваших друзів.
Ти теж бив проти України за окупантів-словаків, зраднику?
лолщо?
Коли НАП з окупантами ще не був затверджений підписом преза Угорщини, зрадники з ЕМСні та УСС воювали за окупантів проти України, то це не зрада України? Навіть КО проти України виставляли, ну звісно, собака ж не кусає за руку угорського господаря.
2Валевіко - не плутай грішне з праведним. Те, що ми не хочемо користуватись вашими методами (влив ботоголосів) ще не означає, що ми не можемо. Просто ми не такі ущербні та власні комплекси не "лікуємо" завдяки уг іграшці, як робите це ви.
2Боровий
Те, що ти тут хочеш показати себе надерудованою людиною (якою наспраді ти не є) лише показує твою нікчемність в рж, Менше пафосу та зарозумілості і люди до тебе потягнуться 😉
Щодо товїх логів:
1. хз з якого це чату
2. різниця між логами в часовому проміжку більше місяця
3. вони не є командирами військових загонів, тому до кординації відносяться опосередковано. Ти краще надай логи, коли ви видаляи наших комів, бо у вас попа боліла.
Як важко жити на світі коли навколо лише зрадники і ФАС 😁
@Карпет
Мій юний друже, спасибі за проявлену турботу. Моє РЖ є просто фантастичною штукою, чого і вам бажаю.
Безумовно, я розумію, що Ваш рівень освіченості залишає бажати кращого, а тому Ваше бажання оцінити мою скромну персону є цілком зрозумілим. Проте, обраний Вами лексично-понятійний апарат, який базується на основі неповної інформації, яка у більшості випадків є надто суб'єктивною, не дозволяє Вам провести відповідний аналіз, який би вирізнявся об'єктивністю. Зважаючи ж на Ваш рівень ідеологічних концепцій, я надто хвилююся про те. що отримані, внаслідок застосування некоректного апарату, умовиводи лише ускладнять Вами розуміння концепцій та мотивацій моєї скромної персони.
...внаслідок застосування некоректного апарату, УМОВИВОДИ лише ускладнять...
_________________
ех, ти так старався, а в кінці не витримав марку і плюхнувся лицем в бруд. Старайся краще, я в тебе вірю 😉
Мій юний друже, спеціально для Вас ділюся сокровенним: http://bit.ly/180QbmM І нехай пребуде з Вами сила Ctrl+F.
Шкарпет, ти паскуда ще та...тобі ж певно казали, а може й нє, що не варто бити при стінці більше 51%, то чого ти бєш?)
Карпет - не паскуда. Карпет - підстилка. Як і всі килими 🙂
карпет - ты овощ???
Москаль детектед
повторяешься
[removed]
ану додай голоси ваших опозиційних кандидатів і співстав суми. Хто мав вигравати при об'єднанні зусиль? Отож, я й кажу - політичні імпотенти.
Валевіко, повторюсь ще раз для не надто розумних: Кромов не є опозиціонером і виставлявся владою, як тушка, яка зможе відтягнути голоси УКП
бугага )))
Кромов, чуєш, ти виставлявся владою )
Валевіко, політичні імпотенти це ті хто використовує ботву на виборах, і судячи, що через бан великої кількості ботів, партії НГ та НФ набирають все менше і менше голосів на виборах, то хто тоді політичний імпотент?
не казав би ти ГОП 😉
Медаль імені DeadZheka вирішив заробити пан президент.
Хворий лікар)
Осьо хворий псевдо лікар: http://www.erepublik.com/uk/article/-1-2335066/1/20
v
Вальдемар та я будемо слухняними слухачами.
...
ти помиляєшся, не тільки твоя тушка ще і mr.Original буде мовчати.
Ех Сірко, звісно статистика каже, що нашу країну можна вважати двомовною, але ж всі ми знаємо за допомогою кого, і як ми стали такими, а ти сидиш на офіційній посаді і забов'язаний розмовляти українською мовою.
Кацапську треба викорінювати з нашого буття, бо нам її нав'язали, та щей силовими методами, паралельно із заборонами на українську.
Якщо я, мешканець Херсону, де ходять одні зрусифіковані комуняки, зміг перейти на українську, то чому хтось інший такого не зможе зробити?
От і робимо висновки...
по-моему навязываешь сейчас ты. На каком языке говорить -- это вопрос личного выбора каждого. Вот я, житель Львова, где ходят одни упоротые нацики, говорю по-русски. Вот такие выводы.
Ти на вулиці можеж говорити хоч китайською, а в держ. установах зобов'язаний державною, ні?
Якщо ти вважаєш себе українцем, то ти не по своїй волі "парусскі" розмовляєш, твоїх дідів та бабусь зрусіфікували, твоїх батьків зрусіфікували, і тебе заодно.
От і міркуй: а хто перший почав нав'язувати?
Це я захищаюся і іншим раджу так робити, бо кацапи агресори, котрі русифікували, а я намагаюся захиститися від цього.
Ну а якщо ти кацап, або вважаєш їх "братьямі славянамі" то забудь що я тобі писав.
Valeviko, нет не обязан. Более того, это мое право говорить по-китайски в гос. учреждениях, которое, кстати, защищает 10-я статья конституции.
Попробую еще раз. Смотри, так уж сложилось в окружающей нас действительности, что для большой части украинцев украинский язык не есть родной. Можно конечно очень переживать по поводу такой исторической несправедливости, но факт остается фактом.
Другое дело "Кацапську треба викорінювати з нашого буття", если так сделать (что на самом деле вряд ли возможно), то это будет являтся актом насилия по отношению к той большой части украинцев, таким же актом насилия, какой совершали москали/ляхи/австрияки. Ты хочешь быть похожим на москаля?
брехун. мабуть, нащадок асвабадітєлєй або закомплексований якийсь. у обох випадках - з тих хворих людей, котрі переходять дорогу на червоне світло, бо їм треба комусь щось довести.
ты как-то очень быстро сделал какие-то очень странные выводы.
давай с начала, где я соврал?
"Смотри, так уж сложилось в окружающей нас действительности, что для большой части украинцев украинский язык не есть родной. Можно конечно очень переживать по поводу такой исторической несправедливости, но факт остается фактом."
Продолжай. С чем конкретно ты не согласен?
краля пойдет , зранку подивився - є над чим весь день подумати . . .
А так у вас там в конгресі нудно і не цікаво .
Ну уже як є. Нажаль гри у покер Регламент не передбачає.
суто одностороння думка, з навішуванням ярликів.
Щось я не побачив згадки про те, що Мін.Ек. надав розрахунки, які свідчать, що податки знижувати не можна. Він взагалі розуміється на економіці? рахувати вміє?
зараз кожне засідання хтось буде видавати цифри з "хворої голови", а МінЕк має обґрунтовувати їх абсурдність, так? Може таки ініціатор має подати обґрунтування змін, а МінЕк тільки видасть експертну оцінку?
А ти думав Міністр Економіки тільки для того, щоб зарплатню отримувати? Де розрахунок оптимального рівня податків з економічним обрґрунтуванням? Бо з ваших слів виходить, що анархи беруть значення розміру податків зі стелі і Мін.Ек. зі стелі. І якщо анархи ололошники, то значить і Мін. Ек. ололошник.