Защо?
AudAncho
Снимка: static.framar.bg
Здравейте, еБългарки и еБългари!
Бях решил да мина на празнична вълна, но прочетох коментар и нещата се промениха. Не броя вече за кой път.
Та, да се върна към заглавието-въпрос.
Защо?
Защо продължавам да публикувам материали около и за К-1984?
Мнозина ме съветват, че хората вече са се определили и трудно мога да им повлияя. Други даже са се боднали по 2 или 3 пъти. Дали т убеденост, че течността ще им помогне или от принуда, за да не ги уволнят или попречат да пътуват, това е личен въпрос и там няма да навлизам. Уважавам чуждото лично пространство, докато не почне да пречи на МОЕТО лично пространство. Но ние сме общество и всеки личен избор влияе в някаква степен на останалите лични избори. Разбирайте - притеснява и напада свободата на избор.
Има и друго. И то е по-скоро идеалистическо.
ецата от малки ги питат какви искат да станат, когато пораснат. Не помня моите отговори. Но към 14-тата си година мислех да ставам лекар.
След няколко години участие в разкопки, вече бях раздвоен, защото се появи влечението към археологията. Накрая почнах друго, а причината бе - "да изкарвам по една шапка пари". Бе намесена и жена, естествено.
С течение на времето разбрах, че запазвам хладнокръвие и здрав разум в извънредни ситуации, в които повечето хора се паникьосват. Явно лекар, пожарникар или планински спасител са били от най-подходящите ми избори за професия. Но вече късно.
Да, късно е, но желанието да спасявам живота и здравето на околните остана. Затова и продължавам да публикувам материали по Голямото зло с надеждата да помогна. Наясно съм, че няма да бъде на всички. Но съвестта ми ще е чиста, че съм направил това, което съм сметнал, че трябва.
===================
От чата на АБВ
25.11.2021 14:22
ninasp
Вижте тази интересна графика за Великобритания,в статията има линк,от който може да се изтегли информацията от официални източници. И да не разбирате английски,вижте само графиката,кафявата линия представлява общата смъртност сред ВАКСИНИРАНИТЕ на възраст от 10 до 59 годишна възраст за последните шест месеца, а синята линия е за същата възрастова група НЕВАКСИНИРАНИ! Ясно се вижда,че смъртността сред ваксинираните е ДВА пъти по-висока и това не може да се обясни по никакъв начин, освен като смъртност причинена точно от "ваксините":
https://alexberenson.substack.com/p/vaccinated-english-adults-under-60
Затова пращат британците да търсят причината в страшен вирус...в Ботсвана!А всъщност причината е в масовото инжектиране с ковид инжекциите!
=====================
От чата на АБВ
25.11.2021 15:27
tomlee
Ето една от основните причини за високата смъртност в БГ
==================
д-р Георги Тодоров
================
Защо?
https://www.erepublik.com/bg/article/-1344-2745969/1/20
Comments
Защото първи!
Катеричок, пускай тото!
После само 10% искам.
1 - не съм хазартен тип
2 - еййй, ще взема тая събота/неделя вместо да почивам, да правя пандемични оценки
не че за второто чаках теб, просто важната информация я няма анализирана
Аз пандемични оценки няма да правя. Оставям го на статистиката и двамата медици.
А трябва да пуснеш тото, щото за първи път от доста време си първи. Може да е Знак от Съдбата.
Забеляза ли, че написах "знак" с главна буква?
Знак от съдбата ли имаше в предвид?
Да. От отдел Съдба ми позвъниха.
И аз пиша със учите си...
Знак на съдбата“ (на английски: Serendipity)
Ха, много странно му казват - Сере дупито
- Защо антиваксърите не си заключват колата?
- Защото познават някой, който си я е заключил и пак са му я откраднали.
Това ще е от сборника "Вицове от починали след трета игла".
Авторка на книгата е Една Врачка Миказа, звучи странно, но така ѝ е името по документи.
Без да заемам страна по въпроса искам само да отбележа:
Цитат:
"Ясно се вижда,че смъртността сред ваксинираните е ДВА пъти по-висока и това не може да се обясни по никакъв начин, освен като смъртност причинена точно от ваксините"
Това твърдение е изключително подвеждащо и погрешно. Всеки, който се е занимавал със статистика ще го потвърди. Подобни заключения е абсолютно недопустимо да се вадят от такива данни.
Aз също ще цитирам, но по памет. Разбирайте - няма да са точните думи, но смъсълът е същия.
За всеки починал, ако е бил с положителен тест за К-1984, се пише "починал от КОВИД-19", макар че причината смъртта може да е очевадно друга.
Не мога да коментирам истинността на това твърдение, защото наистина не знам кой какво и как записва, но то само по себе си нищо и не означава. Ако човек страда от няколко заболявания и почине, това кое от заболяванията е било именно фаталното е нелепо и безсмислено да се коментира. Елементарното смислено наблюдение, което може да се направи е, че шансовете му за оцеляване биха били по-високи ако едно от тези заболявания липсва.
След няколко години ще се изяснят нещата. Може би... Надявам се...
Man Shot to Death Counted as COVID-19 Fatality
http://www.youtube.com/watch?v=HI2joNg5HTw
😂
@Kizzuri
Не се опитвай да убеждаваш чрез доводи човек с религиозни убеждения, антиваксърството не се основава на истинни факти, а на грижливо подбрани обслужващи идеологията му "факти". Всичко, което противоречи на убежденията им, се отхвърля като "измама". Това, че 98% от учените в нета оборват антиваксърството, не ги води до извода, че грешат, а че "конспирацията" е повсеместна. Психолозите препоръчват да се подхожда към такива хора с емоционалност и разбиране, логиката не им действа.
Изпробвано при AUDAN - не действа.
Други учени, както и психолози, психопатолози и психиятри тврдят подобни неща за такива като теб, пък.
Да, де, има и 2% учени, които са изперколясали или са с нисък морал и алчни за пари. Те какви неща ще ти кажат за такива като мен, направо ти е бедна фантазията.
Съгласен съм. И точно такива сега поклаждат истерията около К-1984.
За антиваксърство може да се говори при наличието на ваксина, в случая имаме експериментален бульон в трета фаза на клиничното си изпитване.
ilirik, точно!
И престъпни правителства, които се смятат за недосегаеми от Закона.
Новият стар КП още преди години се закани да направи бокцането задължително.
Аз не мога да разбера как може този народ да се доверява на хората, които от 30 години го грабят, насилват, унижават, унищожават и тн. На убийците които унищожиха здравната ни система. На извергите които принуждават хората да събират капачки, докато за 24 часа бяха намерени 13 млн. лева за неефективни "щадящи" тестове на завишени цени. Които отказват лечение на "уж болните деца с кресливи майки". Как си го представят, мизантропите дето довчера са ги онождали през гащите, една сутрин да се събудят като първите човеколюбци, искрено загрижени за тяхното здраве и благоденствие. И зяпнали телетата правоъгълната кутия, от сутрин до вечер и като гъби попиват леещата се отрова... За това е важно да говорим на тази тема, иначе няма друг начин обществото да се отърси от този ментицид.
Think Big Pharma CONTROLS The Government? WATCH THIS!!!
http://www.youtube.com/watch?v=DNXQ2pAa8C4
ilirik, стига лицемерие, което сега наричат "политкоректност".
Забелязвате ли съкращението? То показва, че е родено в тъмночервена глава. За младите - вижте комсомол, съпромат или мероприятие!
Ако проверите сички данни по целия сват ще видите, че случаите след съответни събития, но тряя се вземе под внимание и факторите които водят до потенциално разпространение на биологичното оръжие
Съгласен съм. Въпроът е кому да вярваме.
Аз интуитивно се доверявам на определени български специалисти. Годините са ме научили да различава, лъжсците. Поне повечето.
Ами мога да изразя лично мнение - Г. Тодоров е мой съученик. Винаги е бил цапнат в устата, но нито е луд (в медицински смисъл), нито е глупав. Няма и интерес да говори такива неща.
Само че в тази нова "религия" непрекъснато се опитват да срутят авторитета точно на хората, които наистина имат познания и опит в тази област, а се избутват напред агитатори със съмнителна репутация и интереси. Масово паникьосаните хора започват да се доверяват на всеки "професор" и "академик", който виждат често по телевизора, особено и ако мненията им съвпадат с техните собствени. Въобще хората стават все по-нетолерантни към други мнения 🙂.
byzz, напълно съм съгласен!
Помня филми за ВОСР, в които думата "интелигент" бе по-обидна от "контра". Не смятах, че ще доживея да преживея наживо това.
Тафтологията бе умишлена..
Абе и аз не мислех, че ще доживея извънредно положение и КПП-та, ама...Не мислех, че ще доживея да ти забранят да влизаш в магазин, щото нямаш документ за "ваксина"...Не мислех, че учен със стотичци статии и межународен авторитет в правенето на ваксини ще го обявят за "антиваксър"...Както се казва, били сме оптимисти 🙂!
А защо не?😄
П.П.:Един чичак наоколо решил да не остане назад от другите локални тарикати на дребно, извадил си фалшив сертификат(сиг да ходи на почиФкЪ в Грънция), ама зел, та се гътнал все пак, но за статистиката остава като вакса-ниран починал. Та, и това го има...Причината за липса на доверие дори и в статистически данни вече, е че не може да се разчита изобщо и на самите хора.
Съгласен съм, че част от боднатите са с фалшив сертификат.
ето тоговор на на тази статия
https://www.logically.ai/factchecks/library/44275aad
😁
Отгогре вляво някой е побързал да се презастрахова с "False".
Ти май не можеш да четеш с разбиране.
След 10(десет) секундно търсене в Google, попаднах на тази статия, която се опитва да обясни "изводите" от статията на Berenson - https://www.reuters.com/article/factcheck-coronavirus-britain-idUSL1N2RP28I
Давай направо, ако имаш какво да казваш!
Не мога да прочета материала, пречи някакво каре с глупости.
Подкрепям "пуф-паф", че явно си от младоците, които са функционално неграмотни 🙂
В света заради такива като теб журналисти създадоха организация за проверка на нашумели статии, в които откровенно се прави манипулация, но много хора по различни причини се увличат да вярват без никаква критична мисъл.
Заради заглавието на публикацията е надписът "фалшиво", за да не си помисли някой, че легитимират парцала.
В аргументацията се посочва, че във Великобритания за разлика от при нас се направи ваксинацията първо от рисковите групи и възрастните, които принципно имат по-висока смъртност, а не ваксинираните са по-младите и здрави. Когато се направи детайлен анализ без окрупняването данните сочат, че неваксинираните умрели по причини свързани с ковид са 32х повече, отколкото ваксинираните умрели по причини свързани с ковид.
Фактчекърското е новата комунистическа сороска дрисня, нещо като новото министерство на истината. Само дето няма кой да чеква чекърите, дотук съм ги хващал многократно да лъжат, и то нагло.
Авитохол, аргументирай се с доказателства или си изтрий коментара, защото написаното от теб е безотговорно!
viciv, ще ме фактчекваш ли? Изобщо не ми се занимава с тия ама айде от мен да мине ще дам един пример - само за маските чекърчетата са изписали десетки лъжи. Механизмът им е много прост - едни проститутки цитират други проститутки и поднасят всичко захаросано по така наречените мейнстрийм медии. Конкретно за маските съм чел и гледал незнам си колко вирусолога, някои с нобелови награди, ама чекърутките тях не ги показват. Самия факт, че някой претендира той да казвал истината по силно спорни въпроси си е наглост
Момент, че мисля! Ако в една държава всички са ваксинирани т. е. 100%, то, какъв ще е процента на неваксинираните? Правилно! НУЛА! Респективно, какъв ще е % на починалите не ваксинирани? Отново верен отговор НУЛА! Та като ми пускате тази статистика, изчислете съотношението на % ваксинирани в GBR и отразете адекватни стойности в графиките!...
Имах отличен по математика. Макар, че мразех "елементарната", която изобщо не е елементарна за кой да е ученик. Бях, влюбенм, обаче във висшата. Там има особен момент на творчество. Все едно създаваш свят.
Да живее затвореният троен интеграл!
Но това е минало. Сега не съм по сметките, меко казано..Години наред съм пресмятал ... няма да казвам какво. Но смятането вече ми е вповече. Та нека някой по-млад и мераклия да смята.
Аз се доверявам на специалисти-прагматици. Чиновниците не ме интересуват..
========
Знам, че си се боднал. Не употребявам "ваксинирал", защото това не е ваксина. И понеже си свестен човек и помня времето, когато заедно тайнонападахме Иран(тогава бе враг).. Та... притеснявам се за живота и здравето ти. Дано няма усложнени!
Не се знае на кой да се вярва, а и няма как, щот по тв говорят квот им кажат, правителствата действат съвместно, има безкрайно много разминавания които НЕ СА СПЕКУЛАЦИИ, но и такива които са.
Например з 1 случай още в самото начало в западна европа, в център в който правеха тестове (нямаше ваксинации още тогава) привикваха хората д с тестват, щот в началото нямало симптоми, но после внезапно ставали страшни. Тогава живеех наблизо и мислех да отидем в почивните дни, но в четвъртък съобщиха по тв че 4 центъра за тестване в града са били КОМПРОМЕНТИРАНИ и призоваха хората посетили ги да си останат вкъщи, един от тези центрове беше тоя до нас. След това започнаха д записват личните данни н тея дет с тестват и се отказахме, а няколко седмици по-късно премахнаха тия временни центрове.
Компроментирани означава, че хората които са били там са се заразили, без ясна причина защо.
Нз з който и д е, щот сичкото инфо е боклук, м е против всякви права някой да те изнудва да направиш нещо което смяташ, че е неправилно, още повече когато никой освен ти не носи вина за деянието.
По същия начин някой може д изнуди някой друг д обере банка и д му даде парите, полицията ги залавя, вкарва в затвора тоя който е обрал банката и оставя н свобода тоя който е взел парите. В тва не само че няма справедливост, но и има престъпна преднамереност от страна на изнудвача и от страна на полицията.
За тези които казват, че ако не се ваксинираш вредиш на останалите мога да кажа, че ваксината не предпазва от БО, а смекчава симптомите, дори да имате ваксина пак можете да заразите близките си, нужно е д с спазват всички превантивни мерки непрестанно от всички!
И затова мога да обвиня правителства и медии за разпространението на биологичното оръжие, защото те вменяват на хората, че който си сложи 15 ваксини е в къща и вируса като види зелен сертификат бяга на пет крака. Тва не е така, всеки може д е преносител, дори и ваксинираните, защото тва не е ваксина, не те предпазва, облекчава симптомите, не изгражда имунна устойчивост, облекчава симптомите, з д не развиеш пневмония. Поне това е официалното инфо.
ПРОСТО СЕ ПАЗЕТЕ, А И ДРУГИТЕ, А И МИСЛЕТЕ!
Аудан, голяма глупост си написал.
Аз съм леко анти-ваксър, но с такива статии само показваш колко идиотски са техните тези.
Нека да посмятаме.
при неваксинираните, дават 1 умира на 100 000 души.
На 1 милион души, това са само 10 човека!
На 5 милионна България - това значи само 50 човека ще умрат ако всички се разболеят!
До сега да са го минали половината, т.е. според тая статистика - са,мо 25 българи са умрели от корона.
ПЪЛНА ГЛУПОСТ! - Влез за 24ч в някое ковид отделение за да видиш как хората мрат като мухи.
Факт е че те ги убиват в болницата, но искаш или не - влизаш.
Не ти гледах сметката, защото от сметки ми се завива свят.
И не разбрах - глупост е какво АЗ съм написал или нещо от клиповете, в които хората говорвят?
Щото, ако като смяташ, че д-р Георги Тодоров греши, ми пиши му. Изглежда като човек, който ще те изслуша и може да се поправи, ако греши.
Ето тук https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7043e2.htm, има изписано известно количество думи по темата, плюс доволно много сметки, както са и посочени източниците на данни, твоите писания и линкове са чиста проба приказки тип ЕЖК.
btw Alex Berenson е баннат в Twitter за дезинформация по темата за COVID.
fath12, добре.
Приемаме, че на Alex Berenson не може да се вярва. А на д-р Георги Тодоров?
Или и за него някой смята, че си измисля?
Откъде дойдоха над 20,000 повече починали за 2020 година наистина?
http://www.youtube.com/watch?v=i02hX4JstaI
Щом ваксините убиват, значи би трябвало смъртността в неваксинираните нации да е ниска. Да, ама не.
Плюс това, за да е правилен този извод, трябва да се направи такава статистика за всички други силно ваксинирани нации- Дания, Португалия, Испания. При това да се проследи има ли разлика в смъртността в определени възрастови групи преди и сега.
Изобщо, това е извод, който идва от нищото. Аз лично живея в град с 60 % ваксинирани. Не съм забелязал особено увеличение на смъртността. Тук вълната настъпва полека, но още е пред пика си. Ако имаше рязко увеличение на смъртността, и то когато нямаше много заразени, щеше да се види.