[Pályázat 1] eMagyarország és az októberi forradalom
Jaca23
Sziasztok. Sokat gondolkodtam ennek a pályázatnak a megírásán. Mégis mit lehetne írni az emagyar játékosok hazafiasságáról, pláne az októberi forradalommal összefüggésben?
Jóformán semmit.
56-ban az emberek az utcára vonultak, szembeszálltak a katonákkal, abban a tudatban, hogy bármelyik pillanatban lelőhetik őket. Vállvetve küzdöttek a bajtársaikkal a szovjet tankok ellen, többségük az utolsó pillanatig...
A játékban pedig számítógépek, illetve telefonok mögé bújt emberek harcolnak egymás ellen, szidják egymást, illetve harácsolják a virtuális vagyonukat.
Na de mi is az a hazaszeretet? A Magyar Katolikus Lexikonban így fogalmazták meg:
Hazaszeretet, patriotizmus: általános értelemben a haza iránti természetes vonzalom, mellyel a hazát megbecsüljük, javát a sajátunknak érezzük; sajátos értelemben erkölcsi erény, mely arra tesz készségessé, hogy a haza boldogulását előmozdítsuk, s érte javainkat, sőt ha kell, életünket is feláldozzuk
56-ban ez a szellemiség volt jelen az utcákon harcoló magyarokban. A játékban ezzel sajnos nem találkoztam. Itt akad, akinek még akkor is fontosabb a BH egy eldugott miniben, ha épp egy fontos magyar csata zajlik. Számos játékos irdatlan mennyiségű vagyonnal rendelkezik, mégis figyelmen kívül hagyja egy újonc ellátmánykérő shoutját. A szürke TP-s felkelésekben (amik egyébként szintén csak a pénzszerzés céljából indulnak el újra meg újra) magyar üti le a magyart a BH-ról. Van az a pénz, amiért jó páran képesek (lennének) harcolni a saját országuk ellen is. Nem az ország zászlaja, hanem a kirakott co mennyisége a döntő az oldalválasztáskor. A politikában mindenki csak a hírnévért, a medálért hajt, de nagy szavak mögé rejti ezt a célt. A cikkek alatt magyar esik neki a magyarnak, mindegy, milyen apróság a vita tárgya. Sokaknak örömet okoz belerúgni a honfitársába.
Egy tisztességes újonc választás elé kerül: vagy itthagyja a játékot, vagy belesimul ebbe az elkorcsosult e-társadalomba, és hajkurássza a pénzt meg a medálokat.
Ez egy közösségi játék, ami még mindig tele van lehetőségekkel. A cikkíró modul segítségével egy talpraesett játékos akár több ezer külföldivel is megoszthatja a véleményét. Több ezer külföldinek mutathatja be saját jellemét, ezen keresztül pedig a magyarokét is. Én személy szerint örülnék neki, ha lenne egy Q7 gyáram. Annak viszont sokkal jobban örülnék, ha a külföldi játékosok szemében egy pozitív kép alakulna ki a magyarokat illetően. Nem arra gondolok, hogy a 'barátaink' füttyszavára kezdjünk háborúba. Nem kutyák vagyunk.
56-ban a magyarok megmutatták a világnak, hogy ha a Hazájukról van szó, akkor harcolnak érte az utolsó pillanatig. De megmutattuk 1848-ban, 1701-ben és 907-ben is. Ha az akkori emberek szellemisége itt lenne a magyar játékosokban, akkor eMagyarország kívülről és belülről is teljesen másképp nézne ki.
Ha összefogunk, akkor nincs az a külföldi tank, ami képes lenne feltartani minket - legalábbis a játékban.
Csak képzeljétek el, legalább 1 percre:
eMagyarország a legnagyobb birodalom a játékban, mint területi, mint erkölcsi alapon. Az ellenfeleink rettegnek a magyar hadüzenettől, nem külföldiek mondják meg, hogy mikor hova támad(hat)unk. Tudják, hogy ha egyszer megindulunk, akkor minden magyar abba az egy csatába ad bele apait-anyait, CO vagy egyéb ellátmány el nem tántoríthatja. A belpolitikában szintén rendezettség, fegyelem uralkodik, mindenki tiszteletben tartja a másikat, a nézeteltéréseket pedig kultúráltan rendezik le.
Minden ember azon van, hogy a többiek játékélményét egy picit jobbá tegye, illetve a magyarok jó hírét tovább vigye.
Szerintem ez az a cél, amiért megérné a játékban küzdeni, összefogni. Ha igazi hazafiak lennénk, akkor valahogy így viselkednénk.
Persze a Q7 gyár jelenleg ennél sokkal fontosabb.
Jaca
Comments
Shout:
eMagyarország és az októberi forradalom
www.erepublik.com/en/article/2559513/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/2332415/1/20
Jacahuszonhárom,
motiváltál, köszönöm:
Avanti ragazzi di buda, Avanti ragazzi di Pest
http://www.erepublik.com/en/article/2559575/1/20 - pár évente leporolom 🙂
VOTA | SUB | KOMMENT | ENDORSE
Amúgy meg #USGP most 🙂
Erre inni kell! 🙂
Erre is.
Csak ne ess át a ló másik oldalára,
ha érted mire gondolok 🙂
Értem én, de sajna ez nem olyan egyszerű 🙂
Nem hát 🙂
Nagyon jó cikk, teljesen azonosulni tudok a tartamával!
Magyarnak lenni büszke gyönyörűség! 🙂
100%-ban egyet értek!
Az összefogáshoz bizalom kell.
Ezt ölték meg a bicskások, románok bérén vett cenzorokkal, a hamaszosok fékframokkal, jetikkel kötött sunyi alkukkal, a légiósok lopással, hazaárulással.
Folytathatnám, adhatnék rá linket százat, hogyan fogyott el a türelem, a bizalom az évek során a játékosokkal együtt.
Akik viszont ezt művelik itt vannak, sokadnickekként, fékerekként, "professzionális "munnkát" végzó "játéktechnikusokként".
Velük miben foghatna össze bárki a tapasztaltak után?
Az &ssh@le csatlakozásukban?
A románokkal, bárki magyarok ellenségével kötött sunyi alkukban, területek, bónuszok egyoldaló, ellenszolgáltatás nélküli átadásában?
Megalázó vereségekben azoktól akikkel "szövetségesek" lettek?
Akit átvágnak tanul a maga kárán és nem dől be még egyszer.
Akit többször is átvágnak az nem tanul, hanem csalódott és lelép, vagy szembefordul azokkal, akik átverték, vagy saját egyéni céljait hajkurássza.
Te mit akarsz?
Mit javasolsz?
Kiben "kell" megbízni szerinted ezek után?
Tisztában vagyok vele, hogy az alattomosság is közrejátszott abban, hogy a társadalmi színvonal a jelenlegi szintre esett vissza. Ez azonban csak egy ok a sok közül.
Egyszer próbáld meg, hogy milyen érzés egyetérteni a másikkal. Próbáld ki, milyen érzés szó nélkül hagyni a másik vélt vagy valós gaztetteit. Aztán vond le a következtetést: melyik verzió esett jobban neked, melyik verzió esett jobban a másiknak, illetve melyik verzió szolgálta a közösség érdekeit?
Nincs azzal semmi baj, ha rávilágítasz bizonyos dolgokra, illetve bemutatsz egy másik nézőpontot is. A kultúrált vita csak előbbre visz minket. A személyeskedés, illetve a mocskolódás viszont senkinek sem hasznos.
A javaslataidról:
1. Megteszem. Naponta sok sok tucatszor, amikor cikket voltol, endorsolok, véleményt, munkát votolok, leírom miért értek vele egyet. Vak vagy és süket, ha ezeket elhazudnád és csak azt mutatja, hogy képtelen vagy észrevenni mit támogatok, mit tartok pozitív jelnek.
Ha eddig nem tűnt volna fel, leírom neke😛 nem tetszési indexre játszok itt. Nem erről vagyok hirhedett sem.
Nem fogok aszerint játszani, hogy kinek tetszik az amit képviselek és kinek nem. Ha sokaknak az persze jó, ha nem, akkor sem baj, mert az értékek amik mellett kiállók örök értékek: tisztesség, becsület, hazaszeretet, a közösség iránti felelősség, az ellenségek, árulók, becstelen alakok megvetése, harc ellenük konokul, nap nap után.
Semmilyen közösség érdekeit nem szolgálja a játékban a becstelenség, pusztítja a szavahihetőséget, a bizalmat, gyengíti a közösséget.
2. Mosdó-törölköző. Mocskos tettekről, mocskos alakokról mocskos szavak szólhatnak. Fontos az összhang közöttük és a stílus sem kevésbé.
A személyeskedés, emlékezés az egyetlen következmény egy olyan evilágban, ahol a legnagyobb csalók maguk a románok bérébe állt cenzorok, akik a hasonlóan aljas társaikat védik a legszemetebb eszközökkel.
A második ponttal nem értek egyet. Hiszek benne, hogy ha mocskolódásoktól mentesen fogalmaznád meg a véleményedet, akkor sokkal többen hallgatnának rád.
Jogod van egyet nem értened, bár ha az első pontot elolvastad volna nem írtad volna ezt indoklásnak mellé.
Nem kell előadni a nagy értékőr szerepét. Hazaszeretet? Közösség iránti felelősség? Mindezt azokban a napokban írod le, amikor saját bevallásod szerint is minden nap Magyarország ellen ütsz? Ez már önmagában kiüti a két másik jelző (tisztesség, becsületesség) érvényességét rád nézve.
Illetve ha az osztrák közösségre és az osztrák haza szeretetére gondolsz, akkor elnézést kérek. Abban az esetben ugyanis megáll minden, amit leírtál.
Hazudsz jetICsicska: nem vagyok "értékőr", sehol soha nem írtam ilyet. Szimplán nem vagyok hozzád hasonló hazaáruló románokkal bármi áron megalkuvó, magyar játékostársait átverő morális hulla:
http://m.erepublik.com/hr/article/a-t-ouml-r-ouml-lt-magyar-k-ouml-zl-ouml-ny-2210936/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-nem-lesz-rom-n-nap-jra-les-a-h-bor--2210845/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-rom-n-nap-2215803/1/20
Ezért eztán bármiféle "hazaszeretet" és közösség iránti felelősség kapcsán az utolsók között vagy, aki nekem pampoghat a románokkal kötött két sunyi alkudat követően, különösen, hogy nem ez volt az a két eset amikor ilyet mertél tenni, hanem ez csak a legkirívóbb volt a sok közül.
Abban is hazudsz jetICSicska, hogy a "saját bevallásom" szerint mit teszek és mit nem. Elsőre is nem te vagy eMagyarország és nem a románokkal, görögökkel, ergókkel rácokkal megalkuvó, tolvaj, féker bandád. Bármit is írtok az avatarotokra.
Az is egészen biztos, hogy nem a te és a jeticsicska társaid kottájából játszok itt, bár ez egy magadfajta morális hullának nem lehet újdonság 6 éve már.
Ezen belül pedig fenntartom a jogomat, hogy ne csak kommentekben, hanem bárhol, bármikor, bárhogyan harcoljak ellenetek, ahol csak kedvem tartja.
Ez is régi infó.
Ez a jog benneteket is megillet és visszaéve vele, a magyarok ellen használtátok is bőséggel az évek során, mint azt fent is olvashatja tőled bárki.
Ezt írtam le.
Többször is.
Azt is le szoktam írni, hogy a magad szemében leld fel az erdőt, majd a saját szálkáimmal megküzdök magam.
Nekem nem úgy tűnik 4 éve, hogy nekiláttál volna.
A probléma az, hogy a csatatéren te nem ics vagy bárki más személy ellen harcoltál, hanem Magyarország ellen és a magyar zászló ellen.
Itt puszta tények vannak, amit bármelyik erepublikkal foglalkozó statisztikai oldal megmutat: te Magyarország ellen ütsz.
Ezt lehet magyarázni, lehet ideologizálni, lehet szépíteni, lehet mellé 50 linket bemásolgatni a txt-ből, hogy mekkora szemét aki ezt megállapítja, bármit lehet vele csinálni, attól még egy dolog tény mara😛 Az éhesló karakter Magyarország ellen ütött anyagi érdekből (osztrák TP). Pont.
Nem jetICsicska, a probléma sokkal inkább az, hogy te eMagyarország elnökeként egy hónapban kétszer is elárultad a magyar játékosokat a románokkal sunyiban alkudozva.
Ez nem egy 98%-ra ütött csatában a 40 osztrák mellett ellenetek bevitt ütésről szólt, még ha ez sem elegáns. de nem egy súlycsoport azzal, amiként a románokkal kéz a kézben pusztítjátok a magyar játékosközösséget évek óta.
De szívesen olvasnék egy statsztikát az állításodról, mert érdekes lenne ezt is látni a mocskos tetteidról szóló linkek mellett.
De ilyen nincs sehol.
Lusta vagy, egyszerűbb hazudoznod.
A te stílusodban:
A jetICSicska elnökként kétszer is eladta sunyiban a magyar játékosokat a románoknak.
Pont.
A jetICsicska számos polgárháborúban harcolt eMagyarország ellen románok, ukránok, horvátok, bárki magyarok ellensége, oldalán.
Pont.
De te ezt nagyon jól tudod, ezért is hazudozol itt és maszatolnád a csipás szemedben az erdődet össze az én szememben fellelni vélt szálkámmal.
Ki ártott többet a magyaroknak, ütött többet a magyarok ellen ,ellenségek oldalán, ki juttatta az ellenségeinket hatalmával visszaélve, magyarokat átverve, előnyösebb pozícióba kettőnk közül?
Te jetICSicska.
Pont.
Most eltekintek attól, hogy megint mosdatod magad és próbálod megideologizálni a dolgot azzal, hogy de hát mások többet ütnek az ország ellen. Mások tettei a te bűnösséged nem érintik. Ha mindaz igaz lenne, amit leírsz másokról, te akkor is elkövetted a bűnt akkor, amikor az állítólagos elveid ellen cselekedtél és Magyarország ellen ütöttél. Attól még, hogy mások több embert ölnek és/vagy durvább módszerekkel, attól még a te egy szem kis gyilkosságod ugyanúgy hosszú-hosszú börtönt fog érni, ha elköveted. Ez csak egy kisarkított példa. Azt, hogy ezt nem érted, csak igazolja, hogy mennyire fejletlen az erkölcsi érzéked. Mondhatni óvodás szinten áll. Ez önmagában nem probléma, mert sok-sok ember van ezzel így, de akkor nem kell előadni a becsület bajnoka színdarabot meg nem kell hazaszeretetről okoskodni.
Sajátos deformitás, amikor egy a románoknak szakmányban hazáját és játékostársait áruló jetICSicska tenne egyenlőség jelet a saját aljasságai, a bandája mocska és az én tetteim közé.
Ezt felejtsd is el, mielőtt nagyon beleélnéd magadat.
Nem csak a BTK, de az emberek és az itteni játékosok is képesek különbséget tenni mérték és számosság és az okozott károk szerint, nem is szólva az "életművedről" a román gazdáitok oldalán.
De te ezt jól tudod, ennek ellenére hazudozol, manipulálsz, maszatolsz.
Lejárt lemez, megfáradtál nagyon.
Neked a legfőbb bűnöd egyáltalán nem az, hogy hazaáruló módjára osztrák oldalon ütsz minden egyes magyar RW-ben. Ez csak egy széljegyzet a munkásságod könyvében. A fő probléma, hogy egy bértroll vagy, aki beette magát ide és minden lehetséges módon mérgezi a közéletet a sirámaival.
Sajátos deformitás, amikor egy a románoknak szakmányban hazáját és játékostársait áruló jetICSicska vádol a saját aljasságai, a bandája mocska alól.
Ezt is felejtsd is el, mielőtt nagyon beleélnéd magadat.
Valammiféle bért itt egyedül a román gazdáitok szolgálatába állt cenzoraitok húznak, esetleg még páran a magadfajták közül, akik rendre az ellenségeinkkel való sunyi alkukban áruljátok a magyart.
Én csak játszok itt - sajnos a magadfajtákkal - és mivel leginkább a becstelenségben vagytok bajnokok, feltörlöm veletek a padlót naponta,, felidézve az aljas tetteiteket.
De te ezt te is jól tudod, ennek ellenére hazudozol, manipulálsz, maszatolsz.
Lejárt lemez, megfáradtál nagyon.
Elolvastam. ettől függetlenül a mocskolódást nem tartom közösségépítő tevékenységnek, még akkor sem, ha netán mocskokról van szó. Ha folyamatosan köpködsz rájuk, azzal csak lesüllyedsz az ő szintjükre. Ők mindent megmozdítanak egy kis játékpénzért, Te meg mindent megmozdítasz azért, hogy szidhasd őket. Erkölcsileg kb. egy szinten van mindkettő.
No ebben nem értünk egyet.
Nem első alkalommal maszatolnád el az ok és az okozat közötti alapos különbséget.
Összekeverni a tettest a róla megemlékezővel, a tettest szidóval, a tettesre emlékezővel pedig aljasság.
Mondhatni csak a szokásos.
A végén csak beleestek, képtelenek vagytok a különbségtételre.
Qrmányok sorának tagjaként, kollaboránsként nem csodálkozok rajtad.
De minek mellé a nagy szemforgatásod?
Játékpénzt lopni, fékelni, hazudni: aljas dolog
Mocskolni ezeket a játékosokat: aljas dolog
Kultúrált módon leírni a véleményedet, személyeskedés nélkül: korrekt dolog
Én így teszek különbséget.
Valóban, több alkalommal is vállaltam kormánymunkát. Igyekeztem mindig tisztességgel elvégezni, az elnök személyétől függetlenül, próbáltam segíteni azokon, akik valóban segítségre szorultak.
Most ha egy tolvajnak azt mondod, hogy ejnye-bejnye ez csúnya dolog volt, na add vissza szépen azt a pénzt amit elloptál. Szerinted visszaadná, esetleg nem jutna eszébe, hogy újabb pénzeket lopjon ha alkalma nyílna rá? Biztos én vagyok a hibás, de még én se adnám vissza, plusz aki odajut hogy lopjon, azt a szép szavak nem győzik meg.
Ha pedig valaki azért lop, hogy más ne lophassa el, akkor azt általában felszokták ajánlani valami olyanra, amivel segítheti a gyengébbek helyzetét.
Na ilyet én csak gyurikától láttam, hogy visszaadja a lopott szajrét, szerintem azon kívül, hogy megmaradt mint tolvaj sok embernek, nem hiszem, hogy lett volna köpködve folyamatosan. Bár így leírva meg kicsit olyan mintha én gratulálnék neki, vagy elismerném, pedig nem hisz lopott.
Vagy a hazugot ne hívjam hazugnak, miután átveri az országot 1-1 NAP-al, amiről addig senki sem gondolkodott? Mert a szegény csak jót akart, de átbaszta kb. az összes embert? 😃
Szerintem így leírva nem, hogy vicces a feltevésed, de akár elgondolkozathatná az embert, hogy na TE mikor "robbantassz" valamivel. 😃
Miért, ha elkezdesz anyázni valakit a lopásért, akkor az illető többet nem fog lopni? A játékot nem hagyja itt: túlságosan hozzánőtt. A lopással nem hagy fel: ha a felmenőit szidják a játékostársai, csak még kevesebb késztetést érez arra, hogy tegyen valami jót is a közösség érdekében.
Nem fogok lopni. Minek? Megtermelek magamnak annyit, amennyi kell. Ha elcsalom az állam pénzét, akkor nyerek némi játékpénzt, de elveszítek egy RL erényt. Nekem ennyit nem ér meg.
Valóban nem fog tenni a közösségért, de benned komolyan felmerült, hogy tenni akarna, azután? 😃
Visszaadni lehet, hogy nem fogja, de neked lenne kedved egy olyan társaságba visszajárni, ahol folyamatosan szekálnak, legalja módon kezelnek? Nekem nem lenne, inkább itthagynám.
Nariii: már ne is haragudj, de megint azt a szófordulatot kell használnom, hogy a te szegénységi bizonyítványod, ha szerinted bármiféle játékbeli cselekedet után az a megoldás, hogy a szerintünk vétkes személyt leanyázzuk.
És ezzel nem azt mondom, hogy nem ítélem el a lopást.
o7
A közösségi célok kiveszése tényleg probléma, de arra a játék elhibázott fejlesztési iránya is rátett egy lapáttal.
Ma ott tartunk, hogy az újonc, aki beregisztrál, értékes. Értékes, mert az alsóbb divek szerepe a katonai modulban felértékelődött, értékes, mert új lendületet hozhat mondjuk a sajtó modulba, ha jó cikkeket ír, vagy aktív tagja lehet a kormányoknak, és még sok más szempontból értékes.
Viszont milyen fejlődési pálya áll előtte az ingame lehetőségek tekintetében? Vagy elkezd a közösségi célokért játszani és a csatatéren nem spórol, hanem üt minden fontos csatát, minden tartalékát beletéve. Ez azt fogja eredményezni, hogy ahogy halad az idővel úgy fog elértéktelenedni a karaktere, mert egyre feljebb fog lépni a divíziókban, ráadásul gyorsan és az adott divben relatíve egyre gyengébb lesz. Majd a d4-be érve teljesen eljelentéktelenedik. És mindeközben a közösségi célokhoz is csak marginálisan tud hozzájárulni, mivel sem elég ereje, sem elég tartalékja nincs. Ez elég borús kilátás egy alapvetően karakterfejlesztésre épülő játékban.
A másik út, hogy "racionálisan" játszik és igenis megfontolja, hogy mikor hova üt, fejleszti az erejét, tartalékolja a vagyonát a későbbiekre, hogy majd egyszer teljen neki pakkokra, amiből aztán még tovább fejlődhet, még gyorsabban.
Vagy nekiáll valódi pénzt költeni. Ez nyilván nem opció sokaknak.
Szerintem az lenne az ideális, ha azok a játékosok, akik már megteremtették a fejlődés alapjait, kitermelik a pakkok árát és nincs semmi gondjuk a fejlődéssel, azok áldoznának néha a közösségi célok érdekében is.
Hmm. Te magad is leírtad, hogy egy játékosnak nem csak a csatatéren lehet értéke, akkor meg mit számít az erőpont? Iampklus, imbuszkulcs vezette/vezeti az országot, pedig egy csata kimenetelébe alig tudna a sebzésével beleavatkozni.
A sebzésével nem, de a tárgyalások, döntések, rendelkezések segítségével igenis képesek beleszólni egy háborúba.
Ha nagyon a sebzésre akarod lesarkítani a dolgot, akkor azt mondom: 1 csepp is növeli a tengert. Mi lenne, ha olyan körülményeket teremtenénk, hogy eleredjen az eső?
Én a játékos oldaláról közelítettem meg a dolgot. Ha jön egy újonc, nem az lesz az első gondolata, nem azért fog megmaradni a játékban, mert tudja, hogy ő is vezetheti az országot akár d1-esként is. Amikor először találkozik valaki ezzel a játékkal, akkor azt látja, hogy egy, a hasonló online játszható játékokhoz képest versenyképtelen karakterfejlesztgető játék. Ha ezt realizálja, akkor állnak a felsorolt utak előtte a karakterfejlesztésben.
Ha rájön, hogy van itt közösségi út is, nem kell a karakter-fejlesztési úthoz ragaszkodni, akkor szerencséje van a közösségnek és egy aktív taggal bővül. Erre azonban jól láthatóan a mindenkori újoncok kis százaléka jön rá. Vagy rájön, csak nincs affinitása arra, hogy naponta több órát is szánjon akár a szabadidejéből a játékra. A karakterfejlesztgetéshez elég, ha belép néha egy-két percre. Az igazi közösségi játékhoz több idő kell jócskán.
Ráadásul a magyar közélet sem kedvez annak, hogy az újoncokból aktív és tenni akaró tag lehessen. A sok kamu-újonc, aki ilyen vagy olyan szándékkal mindig leplezte valódi kilétét alapból gyanússá tett minden olyan kezdőt, aki lelkesedéssel fordulna a játék felé. Nyilván nem fogják odaengedni a régiek, ha nem lehet tudni, hogy ez tényleg egy lelkes kezdő, vagy valami random fék, amivel a gazdája trollkodni-ártani akar.
A másik meg, hogy vannak ilyen éhesló félék, akik az alapján támadnak bárkit, hogy milyen MU-ban van, milyen pártban van, vagy hogy hozzá semmilyen módon nem köthető egyének mit csináltak a múltban. Nyilván vannak, akik erre magasról tesznek, vagy épp röhögnek rajta, de egészen biztosan vannak olyanok, akiknek nincs szükségük erre és inkább elhagyják a sajtómodult.
Azt viszont elfelejted, hogy ebben az elavult szarban, ha jó helyre reg.-el be, ami általában sikerül, akkor egyből egy magyar társaságban találja magát, így ha erre rájön, tud kérdezni, nagyobb az esélye, hogy marad.
Nekem a Heroes of ... online platformjában 3-4 napig tartott mire találtam 1! magyar játékost, aki nem mellesleg 2-3 napi lelkesedés után abbahagyta.
Am felétek milyen közösségi élet folyik? Az elképzelésem alapján: úú ma ennyit fakeltem és a buták nem jöttek még mindig rá. Az semmi nekem már 2 éve termelnek, bár most Tivadar miatt buktam 30-at, szóval a kieső termelés stb... köcsög plátó, hogy már ezt sem engedi. Az semmi gyerekek én ma hupáknak adtam 3 fp-t, bannoltam nyonyit, válaszoltam tüzér anyázós levelére, majd homoerotikus kapcsolatot létesítettem a másik modival, miközben lecseréltettem az eMKKP közbotránkoztató nevét. Na csönd gyerekek, kit kéne most indítani a kard szinében? Kritériumok: miket beszélek, bármilyen inkompetens elvisz egy hónapot...
Na hát valahogy így tudom elképzelni azt a nagy közösségi életet.
Hát ez a te szegénységi bizonyítványod, hogy ennyire gyenge és humortalan fantáziád van. 🙂
Erről egyébként kár is bármiféle vitát vagy beszélgetést nyitni, mert nyilvánvalóan mást gondolok én a játékról vagy a játékélmény fogalmáról, mint amit például te és nem is valószínű, hogy találnák benne közös pontot.
Na jó, esetleg a kommentwar mint hobbi mindkettőnknél előfordul, csak az én szövegemben van koherencia és általában érti a címzett, hogy mit akarok mondani. 🙂
A d4-es pénzemberek közösségi célok érdekében való pénzköltését az a tényező akadályozza, hogy a játék, szintén fejlesztői útvonal-tévesztés miatt, ciklikus. Nagyon ritka az olyan csata, aminek valódi tétje lenne. Például most itt a horvát háború. Oké, eltöröljük őket. Rendben, de egy hét múlva felszabadulnak és indulhat elölről az egész. Miért verje bele minden vagyonát valaki egy olyan csatába, aminek az eredménye 2 napig tart?
Nem csak a csatába lehet beleölni a pénzt. Amikor azt írtam, hogy bele kellene adni apait-anyait, nem arra gondoltam, hogy valaki lebontja a gyárait, hogy csokit vehessen rajta.
Ilyenkor nem BH vagy FF medál után fut valahol, hanem igenis a többi magyarral együtt harcol a közös célért - tartson az akár két évig, akár két napig.
Persze elismerem, hogy én sem mindig a magyar csatát választottam, csak akkor ütök ott, ha necces a helyzet. Az a baj, hogy a közösségi szellem jóformán megszűnt, mindenki klikkesedik, és őszintén szólva fogalmam sincs, hogy hogyan lehetne rávenni a játékosokat a folyamat megfordítására.
Na ezzel most egyetértek.
http://www.erepublik.com/en/article/2332415/1/20
Avanti ragazzi di buda, Avanti ragazzi di Pest
http://www.erepublik.com/en/article/2559575/1/20 - pár évente leporolom 🙂
VOTA | SUB | KOMMENT | ENDORSE
25
[removed]
vótszubendorsz... ja a szub már megvolt